Incomingová mise č. 15/25 projektu PilotInnCities při veletrhu URBIS
Základní informace
Název zadávacího postupu
Incomingová mise č. 15/25 projektu PilotInnCities při veletrhu URBIS
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/25/V00014209
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno
N006/23/V00033782/001Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00014209
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ v DNS
Specifikace zadávacího řízení
dynamický nákupní systém
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
320 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
25. 06. 2025 08:24
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise v rámci prezentace a workshopu projektu PilotInnCities, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. • Pronájem prostor Zajištění prezentačních prostor v rámci veletrhu URBIS 2025 o výměře cca 50 m2 na tři dny od 10. do 12. 6. (+ montáž a demontáž). • Technické vybavení Realizace výstavního stánku na pronajaté ploše s těmito charakteristikami a prvky: o Otevřený a vzdušný prostor s hravým pojetím o Konstrukční prvky z udržitelných materiálů o Výrazná informační stěna (event. pult) s prezentacemi 15 projektů (15x tablet včetně napájení + textový popis + ilustrační grafika; vstupy budou dodány zadavatelem) o Elektrická zásuvka (min. 4x) pro potřeby projektového týmu o Prostor pro umístění 2x roll-upu (šířka 1 m; roll-upy dodá zadavatel) o Decentní úložný prostor pro obslužný tým (např. uzamykatelná skříňka) o Otevřená jednací zóna s barovým sezením (3x stůl, 12x barová židle) o Instalace (na stěnu) – záchranný kruh s odkazem na fundraising o Instalace (na zem) – hromádka kufrů v odletové hale (se zajištěním potřebného množství kufrů vypomůže zadavatel a jeho partneři) • Propagace – infomaskoti Zajištění dvou osob promotér/hosteska s kostýmy pilota a letušky pro poskytování informačního servisu. Práce 3 dny od 10. 6. do 12. 6., vždy od 9:00 do 18:00 (třetí den možné zkrácení). Nutné předchozí zaškolení (může být online) a samostudium podkladů cca 1 den. • Propagace – odborný program Zajištění vstupu do konferenčního programu URBIS 2025 s workshopem k tématu Living Labs a pilotních projektů. Položka zahrnuje pronájem prostor agory pro cca 50 osob s audiovizuální technikou na cca 75-90 minut. Obsah a průběh workshopu zajistí zadavatel. Zadavatel upozorňuje, že veškerá odměna realizátora musí být obsažena ve výše uvedených rozpočtových položkách. Zadavatel dále pro účely výkaznictví vůči kontrolním orgánům požaduje dodání samostatné závěrečné faktury s uvedením podrobného cenového rozpisu položek a s uvedením povinného odkazu: „Plnění je součástí implementace mezinárodního projektu DRP0200367 PilotInnCities spolufinancovaného Evropskou unií z Interreg Danube Region Programme.“ Kontaktní osoby na straně projektu PilotInnCities: Viktor Holý (komunikační manažer) – viktor.holy@mpo.cz, 739 500 825 Kateřina Fiala (projektová manažerka) – katerina.fiala@mpo.cz, 777 949 429
Kód z číselníku NIPEZ
79950000-8
Název z číselníku NIPEZ
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Hlavní místo plnění
Extra-Regio NUTS 3
Kód z číselníku CPV
79950000-8
Název z číselníku CPV
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Název předmětu
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Textové pole pro popis místa plnění
Moldavsko
Položky předmětu
Místo plnění
| CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ano
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele
P23V00033782
Evidence uveřejnění v NEN
| Zobrazit detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 28. 07. 2025 14:25 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
| 25. 06. 2025 08:24 | Uveřejnění účastníků | |||
| 25. 06. 2025 08:24 | Uveřejnění výsledku |