Twinningová mise č. 14/25 Smart City expertů při veletrhu URBIS

Základní informace


Název zadávacího postupu

Twinningová mise č. 14/25 Smart City expertů při veletrhu URBIS

Systémové číslo NEN

N006/25/V00014193

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno

N006/23/V00033782/002

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00014193

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

800 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 06. 2025 07:58

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Pavel

Příjmení

Hájek

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise vybraných představitelů zahraničních výzkumných institucí, univerzit, měst, mezinárodní organizací, nezávislých odborníků a dalších subjektů z oblasti Smart Cities, kteří jsou lídry mezinárodně významných inovačních aktivit a/nebo mají zkušenosti s mezinárodní projektovou spoluprací v rámci programů typu Horizon Europe, Interreg apod. a platforem jako NetZeroCities, ICLEI, Covenant of Mayors apod., která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. • Ubytování v hotelu v Brně Ubytování pro doprovod a rezervní kapacita pro nepředpokládané situace. Celkem 11x pokoj/noc, z toho: - 5x pokoj/noc pro jednu osobu v termínu 8. – 13. 6. - 6x pokoj noc pro dvě osoby v termínu 9. – 12. 6. Ubytování v hotelu 3*+ se snídaní s dobrou dostupností na výstaviště, jednolůžkový pokoj nebo dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí (obsazený jednou osobou). • Doprava Celkem cca 20 osob. S ohledem na odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků je rozpočet pro tuto položku stanoven fixně na 200 tis. Kč bez DPH, přičemž zadavatel určí výši alokace pro jednotlivé případy na základě analýzy reálných cen. Náklady budou účastníkům proplaceny buď na místě v hotovosti, nebo na základě vystavených faktur. • Vstupenky na veletrh URBIS 3denní vstupenka pro 30 osob. • Vstupenky na networkingové večery Pro 30 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Jelikož se jedná o akce s omezeným formátem účasti, tato položka je stanovena fixně na základě předjednání s organizátorem z pozice zadavatele ve výši 750 Kč bez DPH/osoba. • Tlumočení Zajištění simultánního tlumočení konferenčního programu: o Čeština – angličtina/ukrajinština a angličtina – čeština/ukrajinština: tlumočení hlavního linky konferenčního programu v sále Rotunda 3 dny (10. až 12. 6.). První den 8,5 hodin (9:30 – 18:00), druhý den 8 hodin (9:30 – 17:30), třetí den 5,5 hodin (9:30 – 15:00). Zahrnuje zajištění tlumočníků v adekvátním počtu. Vybavené tlumočnické kabiny a staničky se sluchátky jsou na místě k dispozici. Řečnici budou hovořit česky nebo anglicky (2 vstupní jazyky), výstup pro posluchače v angličtině, češtině a ukrajinštině (3 výstupní jazyky). o Čeština – angličtina a angličtina – čeština: tlumočení odborného side programu v agorách, jedná se o dvě samostatná pódia na 3 dny (10. až 12. 6.). První den 2 x 5 hodin (12:30–17:30), druhý den 2 x 8 hodin (9:30–17:30), třetí den 2 x 5 hodin (9:30 – 14:30). Zahrnuje zajištění tlumočníka/tlumočníků, tlumočnické kabiny s vybavením (1 jazykový kanál) a 75 ks staniček se sluchátky. o Technická obsluha na celé 3 dny 10. až 12. 6. (9–18). Jednotlivé programové části se budou odehrávat v těsné blízkosti. • Hostesky 3x hosteska na 3 dny pro dohled nad výdejem a vracením staniček – 9x člověkoden, práce v souladu s časovým harmonogramem tlumočení s přítomností na místě vždy alespoň 30 minut před zahájením programu. • Organizační a koordinační činnost realizátora S osobní účastí 1 osoby koordinátora v termínu 9. 6. (od 12:00) do 12. 6. (do 16:00), tj. celkem 4 dny v Brně – informační podpora zahraničních účastníků, práce se subdodavateli na místě, výpomoc projektovému týmu MPO s propojováním účastníků se zástupci z Ukrajiny a Moldavska.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio NUTS 3

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Brno

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P23V00033782

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 07. 2025 14:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail18. 06. 2025 07:58Uveřejnění účastníků
Detail18. 06. 2025 07:58Uveřejnění výsledku