Twinningová mise č. 14/25 Smart City expertů při veletrhu URBIS
Základní informace
Název zadávacího postupu
Twinningová mise č. 14/25 Smart City expertů při veletrhu URBIS
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/25/V00014193
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno
N006/23/V00033782/002Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00014193
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ v DNS
Specifikace zadávacího řízení
dynamický nákupní systém
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
800 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 06. 2025 07:58
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise vybraných představitelů zahraničních výzkumných institucí, univerzit, měst, mezinárodní organizací, nezávislých odborníků a dalších subjektů z oblasti Smart Cities, kteří jsou lídry mezinárodně významných inovačních aktivit a/nebo mají zkušenosti s mezinárodní projektovou spoluprací v rámci programů typu Horizon Europe, Interreg apod. a platforem jako NetZeroCities, ICLEI, Covenant of Mayors apod., která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup. • Ubytování v hotelu v Brně Ubytování pro doprovod a rezervní kapacita pro nepředpokládané situace. Celkem 11x pokoj/noc, z toho: - 5x pokoj/noc pro jednu osobu v termínu 8. – 13. 6. - 6x pokoj noc pro dvě osoby v termínu 9. – 12. 6. Ubytování v hotelu 3*+ se snídaní s dobrou dostupností na výstaviště, jednolůžkový pokoj nebo dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí (obsazený jednou osobou). • Doprava Celkem cca 20 osob. S ohledem na odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků je rozpočet pro tuto položku stanoven fixně na 200 tis. Kč bez DPH, přičemž zadavatel určí výši alokace pro jednotlivé případy na základě analýzy reálných cen. Náklady budou účastníkům proplaceny buď na místě v hotovosti, nebo na základě vystavených faktur. • Vstupenky na veletrh URBIS 3denní vstupenka pro 30 osob. • Vstupenky na networkingové večery Pro 30 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Jelikož se jedná o akce s omezeným formátem účasti, tato položka je stanovena fixně na základě předjednání s organizátorem z pozice zadavatele ve výši 750 Kč bez DPH/osoba. • Tlumočení Zajištění simultánního tlumočení konferenčního programu: o Čeština – angličtina/ukrajinština a angličtina – čeština/ukrajinština: tlumočení hlavního linky konferenčního programu v sále Rotunda 3 dny (10. až 12. 6.). První den 8,5 hodin (9:30 – 18:00), druhý den 8 hodin (9:30 – 17:30), třetí den 5,5 hodin (9:30 – 15:00). Zahrnuje zajištění tlumočníků v adekvátním počtu. Vybavené tlumočnické kabiny a staničky se sluchátky jsou na místě k dispozici. Řečnici budou hovořit česky nebo anglicky (2 vstupní jazyky), výstup pro posluchače v angličtině, češtině a ukrajinštině (3 výstupní jazyky). o Čeština – angličtina a angličtina – čeština: tlumočení odborného side programu v agorách, jedná se o dvě samostatná pódia na 3 dny (10. až 12. 6.). První den 2 x 5 hodin (12:30–17:30), druhý den 2 x 8 hodin (9:30–17:30), třetí den 2 x 5 hodin (9:30 – 14:30). Zahrnuje zajištění tlumočníka/tlumočníků, tlumočnické kabiny s vybavením (1 jazykový kanál) a 75 ks staniček se sluchátky. o Technická obsluha na celé 3 dny 10. až 12. 6. (9–18). Jednotlivé programové části se budou odehrávat v těsné blízkosti. • Hostesky 3x hosteska na 3 dny pro dohled nad výdejem a vracením staniček – 9x člověkoden, práce v souladu s časovým harmonogramem tlumočení s přítomností na místě vždy alespoň 30 minut před zahájením programu. • Organizační a koordinační činnost realizátora S osobní účastí 1 osoby koordinátora v termínu 9. 6. (od 12:00) do 12. 6. (do 16:00), tj. celkem 4 dny v Brně – informační podpora zahraničních účastníků, práce se subdodavateli na místě, výpomoc projektovému týmu MPO s propojováním účastníků se zástupci z Ukrajiny a Moldavska.
Kód z číselníku NIPEZ
79950000-8
Název z číselníku NIPEZ
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Hlavní místo plnění
Extra-Regio NUTS 3
Kód z číselníku CPV
79950000-8
Název z číselníku CPV
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Název předmětu
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Textové pole pro popis místa plnění
Brno
Položky předmětu
Místo plnění
| CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ano
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele
P23V00033782
Evidence uveřejnění v NEN
| Zobrazit detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 28. 07. 2025 14:32 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
| 18. 06. 2025 07:58 | Uveřejnění účastníků | |||
| 18. 06. 2025 07:58 | Uveřejnění výsledku |