Nákup kancelářských potřeb č. 58 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV (DVZKP 58/2023)
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup kancelářských potřeb č. 58 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV (DVZKP 58/2023)
Zadavatel
Ministerstvo práce a sociálních věcíSystémové číslo NEN
N006/23/V00011242
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00011242
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ v DNS
Specifikace zadávacího řízení
Nákup v dynamickém nákupním systému
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
14 950 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 06. 2023 12:51
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Veronika
Příjmení
Piskořová
veronika.piskorova@mpsv.cz
Telefon 1
+420 950192130
Předmět
Popis předmětu
Cílem dílčí veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to s jedním účastníkem a na dobu určitou 12 kalendářních měsíců. Dle aktuálních potřeb centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů budou následně na základě uzavřené rámcové kupní smlouvy uzavírány tzv. realizační smlouvy, jejichž předmětem bude konkrétní dodávka kancelářských potřeb dle stanovené specifikace vč. dopravy na určená místa plnění (území České republiky) a 1x ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Nebude-li z objektivních důvodů sjednáno odlišně, je vybraný dodavatel povinen v rámci plnění dílčí veřejné zakázky pro potřeby centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů zprovoznit E-SHOP, v rámci kterého budou znázorněny veškeré druhy kancelářských potřeb uvedené v příloze č. 1 závazného vzoru návrhu rámcové kupní smlouvy - Specifikace Zboží, a to o množství ks v balení, které je vybraným dodavatel standardně nabízeno s tím, že kupní cena za každé takové balení o určitém počtu ks zboží musí vždy odpovídat vysoutěžené kupní ceně za MJ zboží uvedené v příloze č. 2 závazného vzoru návrhu rámcové kupní smlouvy - Položkový rozpočet.
Kód z číselníku NIPEZ
30190000-7
Název z číselníku NIPEZ
Různé kancelářské zařízení a potřeby
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
30190000-7
Název z číselníku CPV
Různé kancelářské zařízení a potřeby
Název předmětu
Různé kancelářské zařízení a potřeby
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky. Konkrétní specifikace místa plnění či míst plnění bude uvedena vždy v konkrétní dílčí objednávce, resp. realizační smlouvě.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Nůžky | 39241200-5 | Nůžky | ||
Přihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů | 39260000-2 | Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů | ||
Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky | 22800000-8 | Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky | ||
Různé kancelářské zařízení a potřeby | 30190000-7 | Různé kancelářské zařízení a potřeby | ||
Různý papírový materiál | 22900000-9 | Různé tištěné výrobky |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ano
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele
P17V00000496
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
23. 01. 2024 10:15 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
15. 06. 2023 12:51 | Uveřejnění účastníků | |||
15. 06. 2023 12:51 | Uveřejnění výsledku |