Nákup kancelářských potřeb č. 58 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV (DVZKP 58/2023)

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup kancelářských potřeb č. 58 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV (DVZKP 58/2023)

Systémové číslo NEN

N006/23/V00011242

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00011242

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

Nákup v dynamickém nákupním systému

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

14 950 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 06. 2023 12:51

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Veronika

Příjmení

Piskořová

E-mail

veronika.piskorova@mpsv.cz

Telefon 1

+420 950192130

Předmět


Popis předmětu

Cílem dílčí veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb pro resort MPSV ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to s jedním účastníkem a na dobu určitou 12 kalendářních měsíců. Dle aktuálních potřeb centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů budou následně na základě uzavřené rámcové kupní smlouvy uzavírány tzv. realizační smlouvy, jejichž předmětem bude konkrétní dodávka kancelářských potřeb dle stanovené specifikace vč. dopravy na určená místa plnění (území České republiky) a 1x ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Nebude-li z objektivních důvodů sjednáno odlišně, je vybraný dodavatel povinen v rámci plnění dílčí veřejné zakázky pro potřeby centrálního zadavatele a pověřujících zadavatelů zprovoznit E-SHOP, v rámci kterého budou znázorněny veškeré druhy kancelářských potřeb uvedené v příloze č. 1 závazného vzoru návrhu rámcové kupní smlouvy - Specifikace Zboží, a to o množství ks v balení, které je vybraným dodavatel standardně nabízeno s tím, že kupní cena za každé takové balení o určitém počtu ks zboží musí vždy odpovídat vysoutěžené kupní ceně za MJ zboží uvedené v příloze č. 2 závazného vzoru návrhu rámcové kupní smlouvy - Položkový rozpočet.

Kód z číselníku NIPEZ

30190000-7

Název z číselníku NIPEZ

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30190000-7

Název z číselníku CPV

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Název předmětu

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění veřejné zakázky je území České republiky. Konkrétní specifikace místa plnění či míst plnění bude uvedena vždy v konkrétní dílčí objednávce, resp. realizační smlouvě.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P17V00000496

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail23. 01. 2024 10:15Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 06. 2023 12:51Uveřejnění účastníků
Detail15. 06. 2023 12:51Uveřejnění výsledku