Twinningová mise č. 11/25 UA podnikatelů na veletrh URBIS
Základní informace
Název zadávacího postupu
Twinningová mise č. 11/25 UA podnikatelů na veletrh URBIS
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/25/V00014162
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno
N006/23/V00033782/002Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00014162
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ v DNS
Specifikace zadávacího řízení
dynamický nákupní systém
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
800 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 06. 2025 07:56
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise podnikatelů z Ukrajiny, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup v termínu 10.-12.6 na brněnském Výstavišti. Firmy se budou účastnit jak programu konference, reprezentovat svůj podnik na stánku a seznámí se s relevantními partnery na networkingových akcích. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 152x pokoj/noc v termínovém rozpětí 9. až 13.6. – 38 jednolůžkových pokojů na 4 noci pro 38 osob, minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) od Výstaviště Brno, v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 20 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Fixní příspěvek na cestovné Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 2 000 Kč na osobu, celkem pro 38 osob. Dodavatel proplatí příspěvek v hotovosti v českých korunách na místě konání dle jmenného seznamu oproti podpisu účastníků. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 38 osob na veletrh. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 38 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Cena nastavena fixně na 750 Kč/osoba, souhrnná částka bude vyplacena pořadateli akce. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Kód z číselníku NIPEZ
79950000-8
Název z číselníku NIPEZ
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Hlavní místo plnění
Extra-Regio NUTS 3
Kód z číselníku CPV
79950000-8
Název z číselníku CPV
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Název předmětu
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Textové pole pro popis místa plnění
Brno
Položky předmětu
Místo plnění
CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ano
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele
P23V00033782
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
28. 07. 2025 14:30 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
18. 06. 2025 07:56 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 06. 2025 07:56 | Uveřejnění výsledku |