Twinningová mise č. 11/25 UA podnikatelů na veletrh URBIS

Základní informace


Název zadávacího postupu

Twinningová mise č. 11/25 UA podnikatelů na veletrh URBIS

Systémové číslo NEN

N006/25/V00014162

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno

N006/23/V00033782/002

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00014162

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

800 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 06. 2025 07:56

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Pavel

Příjmení

Hájek

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise podnikatelů z Ukrajiny, která se koná při příležitosti veletrhu a konference URBIS The Smart Cities Meetup v termínu 10.-12.6 na brněnském Výstavišti. Firmy se budou účastnit jak programu konference, reprezentovat svůj podnik na stánku a seznámí se s relevantními partnery na networkingových akcích. o Ubytování v hotelu v Brně Celkem 152x pokoj/noc v termínovém rozpětí 9. až 13.6. – 38 jednolůžkových pokojů na 4 noci pro 38 osob, minimální úroveň 3*, se snídaní, v docházkové vzdálenosti (max. 10 minut chůze) od Výstaviště Brno, v případě nedostupnosti je možné ubytování v centru Brna s přímým spojením MHD s dojezdem cca 25 minut. Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 20 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. o Fixní příspěvek na cestovné Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 2 000 Kč na osobu, celkem pro 38 osob. Dodavatel proplatí příspěvek v hotovosti v českých korunách na místě konání dle jmenného seznamu oproti podpisu účastníků. Položka zahrnuje dopravu na trase ČR – Ukrajina o Vstupenky na veletrh URBIS Standardní 3denní vstupné pro 38 osob na veletrh. o Vstupenky na networkingové večery Zajištění vstupu pro 38 osob na oba oficiální networkingové večery veletrhu URBIS v úterý 10. 6. a středu 11. 6. Cena nastavena fixně na 750 Kč/osoba, souhrnná částka bude vyplacena pořadateli akce. o Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio NUTS 3

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Brno

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P23V00033782

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 07. 2025 14:30Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail18. 06. 2025 07:56Uveřejnění účastníků
Detail18. 06. 2025 07:56Uveřejnění výsledku