Twinningová mise č. 16/25 na podporu UA startupů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Twinningová mise č. 16/25 na podporu UA startupů

Systémové číslo NEN

N006/25/V00014420

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno

N006/23/V00033782/002

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00014420

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

760 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

25. 06. 2025 08:26

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Pavel

Příjmení

Hájek

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise zástupců ukrajinských startupů, akcelerátorů a inkubátorů, kteří do Prahy přijedou primárně na hackathon a také na jednání s partnery v dané oblasti, zúčastní se konference Invest in Bravery a seznámí se s českým startupovým prostředím. Požadované plnění zahrnuje následující položky:  Ubytování v hotelu v Praze o standard 3*, se snídaní, 25 jednolůžkových pokojů na 5 nocí v termínu 3.-8.6. ideálně v blízkosti Černínského paláce, nicméně s ohledem na sezónu a vysokou pravděpodobnost omezených kapacit jsou možné i jiné části Prahy (je však nutné dbát na dobrou dostupnost na MHD) a není podmínkou, že všichni hosté musí bydlet v jednom zařízení (opět dle kapacit hotelů).  Doprava do ČR o Příspěvek na cestovné ve výši 5 tis. Kč bez DPH na osobu – celkem pro 25 osob, dodavatel proplatí po domluvě s účastníky mise buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na velkou rozmanitost národností předpokládaných účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů.  Hostesky a ochranka o Hostesky pro uvítání hostů (prezenční listina, jmenovky) – 2 osoby na den 5.6. od 17:00 do 21:00 hod., nutná znalost anglického jazyka na úrovni umožňující plynulou komunikaci. o Pracovník ostrahy (bodyguard) – 1 osoba na den 5.6. od 17:00 do 22:00 hod.  Organizační a koordinační činnost realizátora o Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky mise. Není nutná osobní účast.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio NUTS 3

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Brno

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P23V00033782

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 07. 2025 14:33Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail25. 06. 2025 08:26Uveřejnění účastníků
Detail25. 06. 2025 08:26Uveřejnění výsledku