Incomingová mise č. 6/25 při příležitosti akce FAB2025

Základní informace


Název zadávacího postupu

Incomingová mise č. 6/25 při příležitosti akce FAB2025

Systémové číslo NEN

N006/25/V00012716

Aktuální stav ZP

Zadán

Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno

N006/24/V00020014

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00012716

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

269 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

02. 07. 2025 11:01

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

PhDr.

Jméno

Libor

Příjmení

Kubelka

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační zajištění incomingové mise zástupců 3D tisku v rámci konference FAB2025 v Brně, Praze a Liberci ve dnech 7. 7. – 12. 7. 2025. Požadované plnění zahrnuje následující položky: • zajištění vstupů na akci FAB2025 pro účastníky mise (6 osob) • zajištění ubytování pro účastníky mise (6 osob) v jednolůžkových pokojích následovně: Termín: 7. – 8. 7. 2025 (1 noc); Brno – v blízkosti Janáčkova divadla (Rooseveltova 31, 602 00 Brno) - docházková vzdálenost do 30 minut pěšky či do 15 minut MHD, Termín: 8. – 12. 7. 2025 (5 nocí); Praha – v blízkosti Výstaviště Praha (Výstaviště 67, 170 00 Praha 7- Holešovice) - docházková vzdálenost do 30 minut pěšky či do 15 minut MHD, Zadavatel požaduje ubytování v hotelu kategorie 4* se snídaní a preferuje ubytování všech účastníků v jednom hotelu v daných lokalitách. • organizační zajištění školení dne 12. 7. v Liberci pro 10 osob. Školitele na akci zajistí navrhovatel Incomingové mise, stejně tak i dopravu účastníků do Liberce. Zajištění školitele a dopravy do Liberce tedy není předmětem této veřejné zakázky. Zadavatel požaduje v časovém rozsahu cca 4 hodin (13:00 – 17:00) zajistit: - pronájem sálu - zajištění techniky – (projektor, počítač/laptop). Zadavatel nepožaduje vzhledem k malému počtu účastníků ozvučení - coffee break (káva, čaj, voda, drobné občerstvení) • organizační a koordinační činnost realizátora. Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO, koordinátorem akce a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Osobní účast realizátora na místě je nutná jenom v případě zajištění školení dne 12. 7. v Liberci.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio NUTS 3

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Calgary, Canada

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P24V00020014

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail03. 07. 2025 11:19Uveřejnění účastníků
Detail03. 07. 2025 11:19Uveřejnění výsledku
Detail02. 07. 2025 15:45Uveřejnění účastníků03. 07. 2025 07:35Útvar VZ
Detail02. 07. 2025 15:45Uveřejnění výsledku03. 07. 2025 07:34Útvar VZ
Detail02. 07. 2025 11:01Uveřejnění účastníků
Detail02. 07. 2025 11:01Uveřejnění výsledku