Incomingová mise č. 5/25 o zemědělské technice

Základní informace


Název zadávacího postupu

Incomingová mise č. 5/25 o zemědělské technice

Systémové číslo NEN

N006/25/V00009836

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno

N006/23/V00033782/001

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00009836

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

360 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

21. 05. 2025 07:39

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Pavel

Příjmení

Hájek

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise pro 11-14 zástupců ukrajinského zemědělství, během které navštíví české výrobní podniky. UBYTOVÁNÍ Zajištění ubytování pro celkem 11–14 osob (hosté + doprovod, viz níže) v termínech 27.4. – 1.5. 2025 a v různých lokalitách (viz níže). Vždy hotel min.3* (reprezentativní úroveň), se snídaní, jednolůžkové pokoje. • Nocleh 27.4. / pondělí 28.4. (1 noc) Praha : celkem 11 x single (pouze UA účastníci) + zajištění dřívějšího check-in (úhrada poplatku) • Nocleh pondělí 28.4. / úterý 29.4. (1 noc) Tábor : celkem 14x single (12x úhrada z projektu (UA účastníci + p. Jurkovič), 2x pouze rezervace – nocleh 2x platí MZe ČR + ZÚ Kyjev) • Nocleh úterý 29.4. / středa 30.4. (1 noc) Jihlava : celkem 14x single, (12x úhrada z projektu, 2x pouze rezervace – nocleh 2x platí MZe ČR + ZÚ Kyjev) • Nocleh středa 30.4. / čtvrtek 1.5. (1 noc) Praha: celkem 11x single (pouze UA účastníci) – stejný jako z neděle na pondělí + zajištění pozdního check-out (cca 20 - 21 hod.), úhrada poplatku DOPRAVA DO ČR 7 osob cestují z UA do ČR vlakem, 4 osoby vlastním vozidlem bez nároku na finanční náklady na cestu + bez nároku na finanční náklady za parkování vozidla v Praze Zakoupení 7 jízdenek v těchto termínech: 1) vlakový spoj Lvov -Praha: odjezd ze Lvova v sobotu 26.4., příjezd do Prahy v neděli 27.4., 2) vlakový spoj Praha-Lvov: odjezd z Prahy ve čtvrtek 1.5. Vlakové jízdenky platné pro max. 4 osoby v 1 kupé (aby nebylo v kupé 6 osob). Zadavatel požaduje nákup jízdenek a následně jejich zaslání elektronicky na ČR ambasádu v Kyjevě přímo panu Petru Sochorovi (petr.sochor@mzv.gov.cz), který jízdenky předá účastníkům. DOPRAVA PO ČR Zajištění dopravy (dopravního prostředku a řidiče) pro účastníky a doprovod (celkem tedy 14 osob) pro tyto trasy: Neděle 27.4. - Vyzvednutí UA účastníků na vlakovém Hlavním nádraží Praha a transport do hotelu (příjezd vlaku ze Lvova do Prahy cca v 07.00 hod.) Pondělí 28.4. - vyzvednutí všech účastníků v hotelu v Praze - přeprava do firmy STS Olbramovice (Veselka 16) a Farmtec (Tisová 326, Jistebnice) - nocleh Tábor Úterý 29.4. - vyzvednutí všech účastníků u hotelu v Táboře - přeprava do firmy Pawlica nebo Age (okolí Tábora) - přeprava do firmy EuroBagging (Průmyslová 2082, Velké Meziříčí) - přeprava do hotelu v Jihlavě Středa 30.4. - vyzvednutí všech účastníků v hotelu v Jihlavě - přeprava do firmy N.O.P.O.Z.M (Sečská 149, 538 21 Slatiňany) - přeprava do firmy Farmet (Jiřinková 276, 552 03 Česká Skalice) - přeprava do Prahy – do hotelu Čtvrtek 1.5. - vyzvednutí UA účastníků v hotelu v Praze (cca 20-21 hod.) - přeprava na Hlavní vlakové nádraží Praha Zajištění 2 celodenních lístků na MHD pro každého UA účastníka (celkem 22 lístků). AD HOC REZERVA Proplacení nákladů na ad hoc situace (např. objednání auta/taxi) v krizových případech (např. silný déšť a jiné) v maximální výši 3000 Kč. Částka bude proplacena pouze proti příslušnému dokladu (např. doklad za taxi či Uber) se souhlasem projektového manažera MPO. STRAVA Proplacení diet pro 11 osob (11 UA) se sazbou 700 Kč/den pro dny 27.4.-1.5. Proplacení diet pro odborný doprovod (pan Jurkovič – Asociace zemědělské a lesnické – techniky) ve dnech 28.4.-30.4.25. se stejnou sazbou. Diety budou vyplaceny v hotovosti před začátkem mise. Hotovost převezme zástupce MZe ČR či pan Sochor (ZÚ Kyjev). SPOLEČENSKÁ AKCE Uspořádání závěrečné společné večeře pro hosty a partnery – celkem cca 20 osob na večer 30.4. v centru Prahy. Občerstvení formou švédského stolu (teplá jídla, studená jídla, saláty, ovoce, dezerty aj.) a nápojového sortimentu (nealkoholické nápoje, pivo, víno). Nutné sjednat i obsluhu, příbory a další nezbytnosti. ORGANIZAČNÍ A KOORDINAČNÍ ČINNOST REALIZÁTORA Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio NUTS 3

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Moldavsko

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P23V00033782

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail28. 07. 2025 14:13Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 05. 2025 07:39Uveřejnění účastníků
Detail21. 05. 2025 07:39Uveřejnění výsledku