Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

08. 08. 2016 16:01

Uveřejnění

Uveřejnění dodatečné informace.

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
DetailPoužitá tisková zařízení v rámci uvedené smlouvy v důsledku optimalizace mohou být opětovně instalována u kteréhokoli z veřejných zadavatelů, pro jehož potřeby je realizováno předmětné zadávací řízení na uzavření rámcové smlouvy, avšak u každé takové opětovné instalace již dříve instalovaného zařízení musí být prokázáno, že toto opětovně instalované zařízení bylo dříve instalováno jen v rámci plnění poskytovaného na základě rámcové smlouvy, na jejíž uzavření je realizováno předmětné zadávací řízení.
DetailJedná se o všechny objekty veřejných zadavatelů uvedených v příloze č.4 Rámcové smlouvy, Seznam veřejných zadavatelů, na celém území ČR.
DetailCentrální zadavatel požaduje proškolení 2 administrátory pro každého veřejného zadavatele. Ostatní administrátoři se proškolí navzájem.
DetailV souladu s ustanovením čl. III. odst. 2, Přílohy č. 1 Rámcové smlouvy - Podrobná specifikace předmětu plnění, je požadována tzv. neomezená licence, a to jak co do počtu sítí, serverů, připojených zařízení či uživatelů - viz citace: „V případě, že má tiskový systém (jako celek nebo jeho jednotlivé dílčí části) charakter autorského díla ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon), ve znění pozdějších předpisů, poskytne dodavatel objednateli potřebné licence/sublicence - užívací práva k tomuto dílu. Licence/sublicence bude udělena jako nevýhradní. Licence/sublicence bude co do počtu uživatelů či zařízení udělena jako licence/sublicence neomezená. Územně může být licence/sublicence omezena na všechna pracoviště objednatele v České republice. Licence/sublicence bude udělena na dobu trvání rámcové smlouvy, resp. po dobu trvání alespoň jedné dílčí smlouvy na poskytování tiskových služeb uzavřené na základě rámcové smlouvy“.
DetailV souladu s ustanovením čl. IV. odst. 5, Přílohy č. 1 Rámcové smlouvy - Podrobná specifikace předmětu plnění, je stanoven postup zadávání požadavků pro odstranění závad, které není možno automaticky monitorovat, cituji: „Dodavatel je povinen zabezpečit automatický reporting a přenos dat (on-line komunikaci) mezi zařízeními a servisním a logistickým dispečinkem dodavatele. Dodavatel je zároveň povinen zabezpečit funkcionalitu možnosti manuálního zadání všech požadavků (zejm. požadavků na servisní zásah, nahlášení závady), která nemohou být generovány automaticky (např. zhoršená kvalita tisku)“.
DetailPoškození zařízení, které nebylo způsobeno běžným použitím nebo bylo způsobeno nedovolenou manipulací ze strany uživatele, bude řešeno jako škoda způsobená uživatelem, a to plně k tíži uživatele – odběratele (veřejného zadavatele). Na takto způsobenou závadu, resp. škodu se nevztahují parametry SLA.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailOdpoved na dodatečné informace č. II.pdfDodatečné informace08. 08. 2016 16:01Dokument není zavirovaný