Nákup kancelářských potřeb č. 4 (DVZKP 04/2017)_Projekty OPZ

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup kancelářských potřeb č. 4 (DVZKP 04/2017)_Projekty OPZ

Systémové číslo NEN

N006/17/V00005132

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00005132

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

Nákup v dynamickém nákupním systému

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

44 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

13. 11. 2017 13:56

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04. 10. 2017 13:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Kristína

Příjmení

Hnilicová

E-mail

kristina.hnilicova@mpsv.cz

Telefon 1

+420 950192825

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění dílčí veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb (dále jen „Zboží“ nebo „výrobek“) dle zadavatelem stanovené specifikace vč. dopravy na místo plnění určené zadavatelem a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Předmět dílčí veřejné zakázky je spolufinancován z prostředků určených pro projekty Evropského sociálního fondu, konkrétně z Operačního programu Zaměstnanost. Konkrétní projekty, pro které je předmět pořizován jsou uvedeny v příloze č. 1 závazného návrhu kupní smlouvy – Seznam Zboží vč. míst dodání a kontaktních osob.

Kód z číselníku NIPEZ

30190000-7

Název z číselníku NIPEZ

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Kód z číselníku CPV

30190000-7

Název z číselníku CPV

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

Praha

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P17V00000496

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 02. 2019 13:19Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 02. 2019 13:18Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail31. 01. 2018 18:00Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail13. 11. 2017 13:56Uveřejnění účastníků
Detail13. 11. 2017 13:56Uveřejnění výsledku