Detail položky předmětu
Položka předmětu
Název položky
Podpora produktů CheckPoint
Popis položky
Poptáváme servisní služby pro produkty CheckPoint: A. podpora software a hardware (SW a HW) typu CPCES-CO-STANDARD (představuje 5 dní v týdnu × 9 hodin denně SW a HW podporu. Same/Next business day replacement unit/part shipment) B. profylaxe, upgrade na aktuální verze a další činnosti pro zajištění správné funkce produktů CheckPoint, tj. zajištění: a) registrace podpory a registrace licencí pro veškerý HW a SW na portále CheckPointu b) dvou profylaktických prohlídek produktů CheckPoint, c) dvou kontrol logu, senzorů hardware a instalovaného operačního systému včetně kontrol HA managementu,
Kód z NIPEZ
72261000-2
Název z NIPEZ
Podpora programového vybavení
Musí plnit vybraný dodavatel
Ne
Kód z CPV
72261000-2
Název z CPV
Podpora programového vybavení
Parametry položky
Činnosti prováděné v rámci podpory jinde neuvedené | = | |
Komunikační kanály | = | Webové rozhraní |
Komunikační kanály | = | fax |
Komunikační kanály | = | |
Komunikační kanály | = | Telefon |
Podmínky vzdálené správy | = | |
Podpora programového vybavení | = | Školení zaměstnanců |
Podpora programového vybavení | = | Poskytnutí licence na upgrade |
Podpora programového vybavení | = | Odstraňování závad aplikace |
Podpora programového vybavení | = | Dodání změn aplikačního programového vybavení při legislativních úpravách |