Detail položky předmětu

Položka předmětu


Název položky

Podpora produktů CheckPoint

Popis položky

Poptáváme servisní služby pro produkty CheckPoint: A. podpora software a hardware (SW a HW) typu CPCES-CO-STANDARD (představuje 5 dní v týdnu × 9 hodin denně SW a HW podporu. Same/Next business day replacement unit/part shipment) B. profylaxe, upgrade na aktuální verze a další činnosti pro zajištění správné funkce produktů CheckPoint, tj. zajištění: a) registrace podpory a registrace licencí pro veškerý HW a SW na portále CheckPointu b) dvou profylaktických prohlídek produktů CheckPoint, c) dvou kontrol logu, senzorů hardware a instalovaného operačního systému včetně kontrol HA managementu,

Kód z NIPEZ

72261000-2

Název z NIPEZ

Podpora programového vybavení

Musí plnit vybraný dodavatel

Ne

Kód z CPV

72261000-2

Název z CPV

Podpora programového vybavení

Parametry položky


Činnosti prováděné v rámci podpory jinde neuvedené=
Komunikační kanály=Webové rozhraní
Komunikační kanály=fax
Komunikační kanály=E-mail
Komunikační kanály=Telefon
Podmínky vzdálené správy=
Podpora programového vybavení=Školení zaměstnanců
Podpora programového vybavení=Poskytnutí licence na upgrade
Podpora programového vybavení=Odstraňování závad aplikace
Podpora programového vybavení=Dodání změn aplikačního programového vybavení při legislativních úpravách

Přílohy položky


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.