Úklidy VI. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČR

Základní informace


Název zadávacího postupu

Úklidy VI. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČR

Systémové číslo NEN

N006/18/V00016652

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ano

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2018-043365

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00016652

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

14. 12. 2018 14:09

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

28. 01. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Karolína

Příjmení

Lacková

Titul za jménem

DiS.

E-mail

Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 296854443

Předmět


Popis předmětu

Veřejná zakázka (dále také „VZ“) je rozdělena na 11 samostatných částí ve smyslu ustanovení § 35 a § 101 ZZVZ, a to v následujícím členění: 1) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Středočeský kraj, Územní pracoviště v Kladně“ (dále jen „Část 1“). 2) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Středočeský kraj, Územní pracoviště v Říčanech“ (dále jen „Část 2“). 3) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Středočeský kraj, Územní pracoviště ve Slaném“ (dále jen „Část 3“). 4) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Středočeský kraj, Územní pracoviště v Mělníce“ (dále jen „Část 4“). 5) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Karlovarský kraj, Územní pracoviště v Karlových Varech“ (dále jen „Část 5“). 6) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště v Třinci“ (dále jen „Část 6“). 7) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště v Bruntále“ (dále jen „Část 7“). 8) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště v Havířově“ (dále jen „Část 8“). 9) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště v Sušici“ (dále jen „Část 9“). 10) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště Ostrava I“ (dále jen „Část 10“). 11) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště Ostrava III“ (dále jen „Část 11“). Předmětem VZ je provádění úklidových služeb v objektech Finančních úřadů. VZ je rozdělena na jedenáct samostatných částí. Bližší specifikace předmětů VZ, míst plnění a podmínky jsou blíže uvedeny v Zadávacích dokumentacích (dále také "ZD") k jednotlivým částem VZ.

Kód z číselníku NIPEZ

90910000-9

Název z číselníku NIPEZ

Úklidové a čisticí služby

Kód z číselníku CPV

90910000-9

Název z číselníku CPV

Úklidové služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail06. 04. 2020 11:28Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 01. 2019 12:48Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail09. 01. 2019 09:02Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail14. 12. 2018 14:21Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail14. 12. 2018 14:09Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


12. 12. 2018 13:1114. 12. 2018 14:00F2018-043365Oznámení o zahájení zadávacího řízení