Úklidy VI. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČR
Základní informace
Název zadávacího postupu
Úklidy VI. - Zajištění úklidových služeb v budovách Finančních úřadů v ČR
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/18/V00016652
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ano
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2018-043365
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00016652
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
14. 12. 2018 14:09
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
28. 01. 2019 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Karolína
Příjmení
Lacková
Titul za jménem
DiS.
Karolina.Lackova@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 296854443
Předmět
Popis předmětu
Veřejná zakázka (dále také „VZ“) je rozdělena na 11 samostatných částí ve smyslu ustanovení § 35 a § 101 ZZVZ, a to v následujícím členění: 1) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Středočeský kraj, Územní pracoviště v Kladně“ (dále jen „Část 1“). 2) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Středočeský kraj, Územní pracoviště v Říčanech“ (dále jen „Část 2“). 3) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Středočeský kraj, Územní pracoviště ve Slaném“ (dále jen „Část 3“). 4) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Středočeský kraj, Územní pracoviště v Mělníce“ (dále jen „Část 4“). 5) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Karlovarský kraj, Územní pracoviště v Karlových Varech“ (dále jen „Část 5“). 6) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště v Třinci“ (dále jen „Část 6“). 7) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště v Bruntále“ (dále jen „Část 7“). 8) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště v Havířově“ (dále jen „Část 8“). 9) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Plzeňský kraj, Územní pracoviště v Sušici“ (dále jen „Část 9“). 10) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště Ostrava I“ (dále jen „Část 10“). 11) „Zajištění úklidových služeb v budově Finančního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Územní pracoviště Ostrava III“ (dále jen „Část 11“). Předmětem VZ je provádění úklidových služeb v objektech Finančních úřadů. VZ je rozdělena na jedenáct samostatných částí. Bližší specifikace předmětů VZ, míst plnění a podmínky jsou blíže uvedeny v Zadávacích dokumentacích (dále také "ZD") k jednotlivým částem VZ.
Kód z číselníku NIPEZ
90910000-9
Název z číselníku NIPEZ
Úklidové a čisticí služby
Kód z číselníku CPV
90910000-9
Název z číselníku CPV
Úklidové služby
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 04. 2020 11:28 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 01. 2019 12:48 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
09. 01. 2019 09:02 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
14. 12. 2018 14:21 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
14. 12. 2018 14:09 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
12. 12. 2018 13:11 | 14. 12. 2018 14:00 | F2018-043365 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |