Detail uveřejnění
Detail uveřejněné informace
Datum uveřejnění
12. 04. 2019 12:08
Uveřejnění
Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Zobrazit detail | Text vysvětlení zadávací dokumentace |
---|---|
V souvislosti s požadovanou specifikací Produktů, ke kterým má být poskytována Systémové podpora, a dle závazného návrhu smlouvy čl. VI, odst. 5 si Vás dovolujeme upozornit, že v této konfiguraci bude docházet k fakturaci Systémové podpory ve dvou různých datech - u stávajících Produktů mající platnou Systémovou podporu k 30. 12., u nově pořízených Produktů po uplynutí 12měsíční Systémové podpory od dodávky licencí (závisí na podpisu smlouvy, dá se předpokládat květen či červen). Fakturace Systémové podpory se rovněž časově rozlišuje na jednotlivá účetní období (u licencí s platnou Systémovou podporou k 30. 12. by se jednalo o pouhý jeden den, který by byl na faktuře v běžném období a zbytek by byl rozpočten do dalšího účetního období). Nebylo by proto vhodnější upravit návrhy smlouvy tak, aby po uplynutí 12měsíční Systémové podpory v rámci dodávky licencí se následná Systémová podpora všech produktů zarovnala k 31. 12. a následně fakturovat Systémovou podporu všech produktů společně a zároveň v časovém období, které odpovídá kalendářnímu roku? Díky tomu by se sjednotila fakturace k jednomu datu. Zároveň by se touto změnou sjednotila i poskytovaná podpora k jednotlivým produktům (do 31. 12. 2021 desktopové licence, do 31. 12. 2023 serverové licence), neboť za současně poptávané konstelace by Systémová podpora všech poptávaných produktů končila v různé termíny (např. u testovací licence k serveru by končila o cca půl roku později než u produkčního prostředí, což výrobce software neumožňuje). |
Uveřejněné dokumenty
Zobrazit detail | |||||
---|---|---|---|---|---|
Vysvětlení ZD č. 1.pdf | Vysvětlení zadávací dokumentace | 12. 04. 2019 12:08 | Dokument není zavirovaný |