Dodání vyhřívaného zásobníku na talíře pro RZ Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy MORAVA
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání vyhřívaného zásobníku na talíře pro RZ Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy MORAVA
Systémové číslo NEN
N006/19/V00014763
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00014763
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 05. 2019 15:42
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
04. 06. 2019 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Technická specifikace: 1 ks celonerezový pojízdný dvoutubusový zásobník na talíře s ohřevem -rozměry 430 x 800 x 900 mm -příkon 0,7 KW -napětí 230V/1/50HZ -nastavení teploty 30 – 80°C -možnost stohování 120 – 140 ks talířů do průměru 320 mm -polypropylénový vrchní zákryt (víko) na talíře -2 kolečka brzděná -ochrana rohů pryžovými dorazy -ergonomické madlo -4 stavitelná vodítka pro spolehlivé vedení talířů Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaného typu a parametrů; - předložení produktového listu (technické specikace nabízeného zboží; - předmět plnění bude dodán včetně návodu k jeho obsluze v českém jazyce - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanovíli výrobce vyšší -veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována bez i včetně DPH (viz krycí list výzvy) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.
Kód z číselníku NIPEZ
39221000-7
Název z číselníku NIPEZ
Kuchyňské zařízení
Hlavní místo plnění
Olomoucký kraj
Kód z číselníku CPV
39221000-7
Název z číselníku CPV
Kuchyňské zařízení
Textové pole pro popis místa plnění
RZ Morava KŘP hl. m. Prahy, Hornicá 301, Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina tel.: 731 553 003
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Kuchyňské zařízení - vyhřívaný zásobník na talíře | 39221000-7 | Kuchyňské zařízení | -rozměry 430 x 800 x 900 mm -příkon 0,7 KW -napětí 230V/1/50HZ -nastavení teploty 30 – 80°C -možnost stohování 120 – 140 ks talířů do průměru 320 mm -polypropylénový vrchní zákryt (víko) na talíře -2 kolečka brzděná -ochrana rohů pryžovými dorazy -ergonomické madlo -4 stavitelná vodítka pro spolehlivé vedení talířů |
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 05. 2019 15:42 | Uveřejnění zadávacích podmínek |