Dodání vyhřívaného zásobníku na talíře pro RZ Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy MORAVA

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání vyhřívaného zásobníku na talíře pro RZ Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy MORAVA

Systémové číslo NEN

N006/19/V00014763

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00014763

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 05. 2019 15:42

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04. 06. 2019 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Technická specifikace: 1 ks celonerezový pojízdný dvoutubusový zásobník na talíře s ohřevem -rozměry 430 x 800 x 900 mm -příkon 0,7 KW -napětí 230V/1/50HZ -nastavení teploty 30 – 80°C -možnost stohování 120 – 140 ks talířů do průměru 320 mm -polypropylénový vrchní zákryt (víko) na talíře -2 kolečka brzděná -ochrana rohů pryžovými dorazy -ergonomické madlo -4 stavitelná vodítka pro spolehlivé vedení talířů Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaného typu a parametrů; - předložení produktového listu (technické specikace nabízeného zboží; - předmět plnění bude dodán včetně návodu k jeho obsluze v českém jazyce - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanovíli výrobce vyšší -veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně, která bude zpracována bez i včetně DPH (viz krycí list výzvy) - dodání předmětu plnění do 14 dnů ode dne obdržení písemné objednávky. - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení.

Kód z číselníku NIPEZ

39221000-7

Název z číselníku NIPEZ

Kuchyňské zařízení

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

39221000-7

Název z číselníku CPV

Kuchyňské zařízení

Textové pole pro popis místa plnění

RZ Morava KŘP hl. m. Prahy, Hornicá 301, Staré Město pod Sněžníkem kontaktní osoba: Petr Březina tel.: 731 553 003

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKuchyňské zařízení - vyhřívaný zásobník na talíře 39221000-7Kuchyňské zařízení-rozměry 430 x 800 x 900 mm -příkon 0,7 KW -napětí 230V/1/50HZ -nastavení teploty 30 – 80°C -možnost stohování 120 – 140 ks talířů do průměru 320 mm -polypropylénový vrchní zákryt (víko) na talíře -2 kolečka brzděná -ochrana rohů pryžovými dorazy -ergonomické madlo -4 stavitelná vodítka pro spolehlivé vedení talířů

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail24. 05. 2019 15:42Uveřejnění zadávacích podmínek