Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

18. 06. 2019 14:14

Uveřejnění

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
DetailPříloha č. 1 „Funkční požadavky na systém“ – verze 4 1.) Otázka č. 1: Bod 1b) – věta „Příprava místa k instalaci terminálů není součástí dodávky.“ Znamená, že Objednatel na své náklady zajistí LAN kabeláž, její zapojení do stávající síťové infrastruktury? Odpověď č. 1: ANO. Příloha č. 2 – Technické požadavky na systém 2.) Otázka č. 2: Část II - akceptuje Zadavatel formu řešení i 2 - vrstvou architekturou (databáze-tlustý klient)? Odpověď č. 2: NE. 3.) Otázka č. 3: Část III – u třetí a čtvrté položky je uvedeno slovo Preference. Připouští Zadavatel možnost neplnění tohoto požadavku? Odpověď č. 3: ANO. Příloha č. 4 – Kupní smlouva 4.) Otázka č. 4: 1. Kapitola VII./1. –Věta „Prodávající bude realizovat předmět smlouvy tak, aby zboží umožňovalo propojení stávajícího řešení s dodávanými prvky a technologiemi bez dalších dodatečných nákladů a se 100 % kompatibilitou a plnou redundancí.“ Prosíme o vysvětlení termínu plná redundance ve vztahu k předmětu díla. Odpověď č. 4: Termín „redundance“ ze smlouvy odstraněn. 5.) Otázka č. 5: Kapitola IX./5. Předpokládá tedy Kupující, že i v případě poruchy komponentů (např.server, PoE switch, apod.) nedodaných Prodávajícím, má Kupující nárok na úhradu újmy? Odpověď č. 5: NE, týká se pouze dodaného plnění. 6.) Otázka č. 6: Kapitola XI./6., druhá věta: i. Považuje se porucha, která byla včas a řádně Prodávajícím odstraněna, za nedodržení závazku („Prodávající se zavazuje po celou dobu běhu záruční doby dle odst. 5 zajistit plnou funkčnost dodávaného zboží včetně dodávaných systémů (aktivní síťové prvky) dle této smlouvy.“)? ii. Jaké aktivní síťové prvky jsou v této větě uvažovány? Odpověď č. 6: i: V průběhu záruční lhůty je prodávající povinen, na své náklady, odstranit všechny poruchy/závady na všech dodaných plněních, tj. HW, SW, případné integrace. Požadavek se nevztahuje na závady zařízení ani SW, který nebude předmětem dodávky. ii: Nespecifikujeme, protože neurčujeme jednoznačně jaké dílčí plnění, dodávka, bude na straně dodavatele nezbytně nutná pro splnění předmětu. 7.) Otázka č. 7: Prosíme o upřesnění, pro kolik terminálů je zajištěno PoE napájení 802.11at a pro kolik terminálů je požadováno dodat PoE injektory? Odpověď č. 7: Zodpovězeno v předchozím dotazu bylo, že provozujeme PoE switche. Ale jelikož nepožadujeme striktně použití terminálů kompatibilních s 802.3at, obrat “nutnost použití PoE injektoru” je chápána jen z důvodu na straně dodavatele – tedy terminály s proprietálním napájením apod. Tímto nechceme omezovat dodavatele, kteří 802.3at terminály nemají v nabídce. Pokud dodavatel má 802.3at kompatibilní terminály, PoE injektory vůbec nemusí dodávat. Příloha č. 5 – Servisní smlouva 8.) Otázka č. 8: Kapitola III i. V jakém intervalu se má Pravidelná údržba provádět? ii. Prosíme o vysvětlení III.1.(e) ve vztahu k předmětu zakázky. Odpověď č. 8: i.: Pravidelná údržba bude provozována v intervalech, které pro dodané zařízení, SW apod. stanoví dodavatel/výrobce. ii.: Ze smlouvy odstraněno. 9.) Otázka č. 9: Kapitola VI. i. Bod 1.(a) – uvedená cena je celkovou cenou za 4 roky pozáručního servisu? ii. Bod 1.(a) – součástí pozáručního servisu může být i dodávka náhradního dílu. Mají být náhradní díly součástí této ceny a v jakém objemu? iii. Bod 1.(a) - součástí pozáručního servisu mohou být i cestovní náklady. Mají být cestovní náklady součástí této ceny a v jakém objemu? iv. Bod 1.(b) – jednou hodinou se rozumí jedna hodina prováděných prací, nebo každá jedna běžná hodina, která uplyne po čtyřletém období? v. Bod 1.(b) – servisní služby se skládají ze SW podpory a servisu HW zařízení, pro každou službu používáme jiné sazby. Jakou cenu požaduje Objednatel uvádět? Odpověď č. 9: i.: ANO “za období 4let” znamená celkovou cenu za 4 roky. ii - iii.: V rámci záručního servisu jdou náklady spojené s obnovením funkčnosti na vrub dodavatele/prodejce. Přípaný pozáruční servis již bude hrazen objednatelem. iv.: Jedna hodina prováděné práce. v.: Dodavatel může uvést obě dvě ceny. 10.) Otázka č. 10: Kapitola VIII - Bod 1. – prosíme o doplnění možnosti používat ticketovací systém (Helpdesk) Dodavatele Odpověď č. 10: Ano, bude zohledněno. 11.) Otázka č. 11: Kapitola XI, bod 4 - Prosíme o upřesnění. Jedná se o vyřazení trvalé, nebo dočasné? Z jakého důvodu, kdo komu a jak sdělí, jaký bude tedy termín ukončení smlouvy? Odpověď č. 11: Toto ustanovení ze smlouvy odstraněno.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailVysvětlení č. 7Vysvětlení zadávací dokumentace18. 06. 2019 14:14Dokument není zavirovaný