„Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení“ - JŘBÚ

Základní informace


Název zadávacího postupu

„Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení“ - JŘBÚ

Systémové číslo NEN

N006/19/V00017573

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00017573

Druh zadávacího postupu

Jednací řízení bez uveřejnění

Specifikace zadávacího řízení

Jednací řízení bez uveřejnění

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

06/19/2019, 04:00 PM

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Svatava

Příjmení

Zubková

E-mail

zubkova@sluzbyvsetin.cz

Telefon 1

+420 734645414

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je: nákup elektronických karet s magnetickým proužkem pro bezkontaktní i kontaktní úhradu jídla a potravin prostřednictvím terminálů pro Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace v následujícím rozsahu: • předpokládaný rozsah zakázky: 15 130 ks stravenek v nominální hodnotě 85,- Kč. Výše nominální hodnoty jednoho dobití se bude ročně měnit v závislosti na výši stravného, které je stanoveno pro účely poskytování cestovních náhrad vyhláškou o změně sazby základní náhrady za používání silničních motorových vozidel a stravného a o stanovení průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad (pro rok 2019 vyhláška č.333/2018 Sb.). Zadavatel v rámci plnění předmětu požaduje: • karty bude možné uplatnit ve stravovacích zařízeních a v obchodech na území bývalého okresu Vsetín • dodavatel bude částky připisovat na karty dle požadavků zadavatele každý měsíc • dodavatel musí mít dostatečnou síť smluvních stravovacích zařízení a obchodů na území bývalého okresu Vsetín • splatnost faktur za odebrané stravovací poukázky bude 30 dnů • objednávky budou probíhat dle aktuální potřeby zadavatele prostřednictvím internetového portálu • hodnota elektronického stravného bude připsána držiteli karty nejpozději následující den po doručení požadavku dodavateli služby • součástí služby bude i zajištění uživatelské podpory držitelům karet, toto proběhne formou internetového portálu, nebo aplikace pro chytré telefony či tablety • v rámci uživatelské podpory budou moci jednotliví uživatelé zajistit objednání převedení elektronických poukázek na papírové pro svůj účet • držitelé karet budou mít možnost zjistit v aplikaci zůstatek na své kartě, zajistit její blokaci, případně další služby • v rámci zakázky bude zadavateli dodáno nejméně 300 kusů elektronických karet. Hlavním předpokladem je rozsáhlá možnost uplatnění stravenek v provozovnách, které umožňují stravování – především restaurace, jídelny, prodejny občerstvení nebo potravin zejména na území bývalého okresu Vsetín.

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01/31/2024, 10:25 AMUveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail01/26/2024, 08:00 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03/20/2023, 02:06 PMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03/22/2022, 02:24 PMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail04/09/2021, 09:57 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail06/20/2019, 11:43 AMUveřejnění písemné zprávy
Detail06/19/2019, 04:01 PMUveřejnění výsledku
Detail06/19/2019, 04:00 PMUveřejnění změn na zadávacím postupu