Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2019+

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodávka kancelářských potřeb pro resort MF 2019+

Systémové číslo NEN

N006/19/V00024580

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2019-026019

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00024580

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

34,470,000.00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

09/05/2019, 02:15 PM

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

10/04/2019, 10:00 AM

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Veronika

Příjmení

Ramaislová

E-mail

verejne.zakazky@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042502

Předmět


Popis předmětu

Předmětem Veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb pro resort MF s platností smlouvy 36 měsíců. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním dodavatelem. Katalog kancelářských potřeb s požadovanými parametry je uveden v Příloze č. 2 ZD - Katalog kancelářských potřeb. Centrální zadavatel upozorňuje, že GŘC má v současné době uzavřenou smlouvu na dodávku kancelářských potřeb s tím, že při souběhu platnosti smlouvy a rámcové dohody budou odběry prováděny dle toho smluvního vztahu, ve které budou výhodnější podmínky.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDrobné kancelářské vybavení30197000-6Drobné kancelářské vybavení
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby
DetailKancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží30199000-0Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží
DetailKroužkové pořadače a kancelářské sponky30197200-8Kroužkové vazače a kancelářské sponky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzné tištěné výrobky22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailSešívací svorky, cvočky, napínáčky30197100-7Sešívací svorky, cvočky, napínáčky
DetailZpracovaný papír a lepenka30197600-2Zpracovaný papír a lepenka

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail03/31/2023, 11:33 AMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03/16/2022, 02:42 PMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail08/02/2021, 11:00 AMUveřejnění dodatku smlouvy
Detail03/31/2021, 12:01 PMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03/30/2021, 03:51 PMUveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail05/11/2020, 01:52 PMUveřejnění účastníků
Detail05/11/2020, 01:52 PMUveřejnění výsledku
Detail04/27/2020, 02:17 PMUveřejnění písemné zprávy
Detail01/28/2020, 01:48 PMUveřejnění účastníků
Detail01/28/2020, 01:48 PMUveřejnění výsledku

Evidence uveřejnění ve VVZ


09/03/2019, 12:00 AM09/05/2019, 12:00 AMOznámení o zahájení zadávacího řízení