ÚP ČR- stěhování nábytku a písemností Dačice

Základní informace


Název zadávacího postupu

ÚP ČR- stěhování nábytku a písemností Dačice

Systémové číslo NEN

N006/20/V00004399

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00004399

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 02. 2020 13:37

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

05. 03. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Petr

Příjmení

Schuster

E-mail

petr.schuster@cb.mpsv.cz

Telefon 1

+420 950109424

Předmět


Popis předmětu

Pozor změna! Z důvodu technických obtíží na straně zadavatele se přesouvá termín realizace akce na týden od 20.4.2020!!! Přesný datum realizace bude dohodnut s vítězným uchazečem. Ostatní údaje jsou stále v platnosti. Stěhování kancelářského vybavení a písemností z budovy ÚP ČR KoP Dačice na adrese Antonínská 7 do budovy Finančního úřadu Dačice na adrese Komenského 39 a to v týdnu od 16. do 20. 3. 2020, ideálně 19.3.2020. Do budovy Finančního úřadu Dačice se bude stěhovat zejména do přízemí 10 kanceláří a v 1. patře 4 kanceláře. Objekt FÚ nemá výtah. Přesný rozpis stěhovaného materiálu v přiložené tabulce. Tabulku nutno vyplnit a přiložit k nabídce. Dále je nutno přiložit krycí list nabídky a veškeré doklady prokazující splnění kvalifikace k této VZ. (živnostenské oprávnění, pojištění odpovědnosti za přepravovaný materiál v min. hodnotě 1 000 000 Kč, atd.). Možnost prohlídky místa plnění po tel. domluvě s Ing. Zárubou, tel. 950 124 300. - kompletní stěhovací práce kancelářského nábytku, veškerých písemností a počítačových sestav, tiskáren, kopírek, dalšího materiálu a archiválií (specifikace objemu stěhovaného materiálu je přílohou tohoto dokumentu), - poskytnutí přepravek, popř. jiných přenosných boxů pro písemnosti a ostatní drobný materiál, - činnosti a práce, které zde nejsou uvedeny, ale o kterých uchazeč věděl, nebo podle svých odborných znalostí vědět mohl a měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení předmětu plnění veřejné zakázky třeba. Uchazeč je povinen v seznamu přepravovaného materiálu vyplnit všechny položky u ceny za jednotku (Kč/m3/ks bez DPH). Ostatní údaje v seznamu přepravovaného materiálu uchazeč nevyplňuje. Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením: - Kopií aktuálně platného dokladu prokazujícího oprávnění k podnikání, resp. oprávnění podle zvláštních právních předpisů, který odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky (živnostenské nebo profesní oprávnění). 1. Kopie aktuálně platného dokladu prokazujícího oprávnění k podnikání, resp. oprávnění podle zvláštních právních předpisů, který odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky (živnostenské nebo profesní oprávnění). 2. Řádně vyplněný Krycí list nabídky, který bude podepsaný oprávněnou osobou za uchazeče jednat . 3. Řádně vyplněné čestné prohlášení pro splnění základních kvalifikačních předpokladů. 4. Řádně naceněný seznam přepravovaného materiálu (viz přiložená Příloha). 5. Kopie pojištění odpovědnosti za škody způsobené výkonem pracovní činnosti s pojistným krytími. Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč musí uvést celkovou nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky Předpokládaná cena je zároveň cenou maximální přípustnou k této VZ, překročení maximální ceny poveden k vyloučení nabídky.

Kód z číselníku NIPEZ

98392000-7

Název z číselníku NIPEZ

Stěhovací služby

Hlavní místo plnění

Jihočeský kraj

Kód z číselníku CPV

98392000-7

Název z číselníku CPV

Stěhovací služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailStěhovací služby98392000-7Stěhovací služby

Místo plnění


CZ031Jihočeský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 03. 2020 09:22Uveřejnění účastníků
Detail19. 03. 2020 09:21Uveřejnění výsledku
Detail28. 02. 2020 08:39Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 02. 2020 13:37Uveřejnění zadávacích podmínek