ÚP ČR- stěhování nábytku a písemností Dačice
Základní informace
Název zadávacího postupu
ÚP ČR- stěhování nábytku a písemností Dačice
Zadavatel
Úřad práce České republikySystémové číslo NEN
N006/20/V00004399
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00004399
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 02. 2020 13:37
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
05. 03. 2020 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Petr
Příjmení
Schuster
petr.schuster@cb.mpsv.cz
Telefon 1
+420 950109424
Předmět
Popis předmětu
Pozor změna! Z důvodu technických obtíží na straně zadavatele se přesouvá termín realizace akce na týden od 20.4.2020!!! Přesný datum realizace bude dohodnut s vítězným uchazečem. Ostatní údaje jsou stále v platnosti. Stěhování kancelářského vybavení a písemností z budovy ÚP ČR KoP Dačice na adrese Antonínská 7 do budovy Finančního úřadu Dačice na adrese Komenského 39 a to v týdnu od 16. do 20. 3. 2020, ideálně 19.3.2020. Do budovy Finančního úřadu Dačice se bude stěhovat zejména do přízemí 10 kanceláří a v 1. patře 4 kanceláře. Objekt FÚ nemá výtah. Přesný rozpis stěhovaného materiálu v přiložené tabulce. Tabulku nutno vyplnit a přiložit k nabídce. Dále je nutno přiložit krycí list nabídky a veškeré doklady prokazující splnění kvalifikace k této VZ. (živnostenské oprávnění, pojištění odpovědnosti za přepravovaný materiál v min. hodnotě 1 000 000 Kč, atd.). Možnost prohlídky místa plnění po tel. domluvě s Ing. Zárubou, tel. 950 124 300. - kompletní stěhovací práce kancelářského nábytku, veškerých písemností a počítačových sestav, tiskáren, kopírek, dalšího materiálu a archiválií (specifikace objemu stěhovaného materiálu je přílohou tohoto dokumentu), - poskytnutí přepravek, popř. jiných přenosných boxů pro písemnosti a ostatní drobný materiál, - činnosti a práce, které zde nejsou uvedeny, ale o kterých uchazeč věděl, nebo podle svých odborných znalostí vědět mohl a měl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení předmětu plnění veřejné zakázky třeba. Uchazeč je povinen v seznamu přepravovaného materiálu vyplnit všechny položky u ceny za jednotku (Kč/m3/ks bez DPH). Ostatní údaje v seznamu přepravovaného materiálu uchazeč nevyplňuje. Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů předložením: - Kopií aktuálně platného dokladu prokazujícího oprávnění k podnikání, resp. oprávnění podle zvláštních právních předpisů, který odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky (živnostenské nebo profesní oprávnění). 1. Kopie aktuálně platného dokladu prokazujícího oprávnění k podnikání, resp. oprávnění podle zvláštních právních předpisů, který odpovídá předmětu plnění veřejné zakázky (živnostenské nebo profesní oprávnění). 2. Řádně vyplněný Krycí list nabídky, který bude podepsaný oprávněnou osobou za uchazeče jednat . 3. Řádně vyplněné čestné prohlášení pro splnění základních kvalifikačních předpokladů. 4. Řádně naceněný seznam přepravovaného materiálu (viz přiložená Příloha). 5. Kopie pojištění odpovědnosti za škody způsobené výkonem pracovní činnosti s pojistným krytími. Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena bez DPH. Uchazeč musí uvést celkovou nabídkovou cenu za celý předmět plnění veřejné zakázky Předpokládaná cena je zároveň cenou maximální přípustnou k této VZ, překročení maximální ceny poveden k vyloučení nabídky.
Kód z číselníku NIPEZ
98392000-7
Název z číselníku NIPEZ
Stěhovací služby
Hlavní místo plnění
Jihočeský kraj
Kód z číselníku CPV
98392000-7
Název z číselníku CPV
Stěhovací služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Stěhovací služby | 98392000-7 | Stěhovací služby |
Místo plnění
CZ031 | Jihočeský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 03. 2020 09:22 | Uveřejnění účastníků | |||
19. 03. 2020 09:21 | Uveřejnění výsledku | |||
28. 02. 2020 08:39 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 02. 2020 13:37 | Uveřejnění zadávacích podmínek |