Dohled a správa HCL Notes/Domino, HCL Sametime a HCL Notes Traveler

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dohled a správa HCL Notes/Domino, HCL Sametime a HCL Notes Traveler

Systémové číslo NEN

N006/20/V00020467

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00020467

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 487 603,31

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

01. 10. 2020 12:21

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

12. 10. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Pavlína

Příjmení

Némethová

E-mail

pavlina.nemethova@nature.cz

Telefon 1

+420 951421141

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime a HCL Notes Traveler. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 45 HCL Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) podpora a správa aplikací v prostředí HCL Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad); f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem; p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.).

Kód z číselníku NIPEZ

72253200-5

Název z číselníku NIPEZ

Systémová podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72253200-5

Název z číselníku CPV

Systémová podpora

Název předmětu

Systémová podpora

Textové pole pro popis místa plnění

Česká republika - Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11 Chodov

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailSystémová podpora72253200-5Systémová podpora

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail09. 03. 2023 14:07Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail09. 03. 2023 14:06Uveřejnění dodatku smlouvy
Detail08. 03. 2023 15:08Uveřejnění účastníků
Detail08. 03. 2023 15:08Uveřejnění výsledku
Detail08. 03. 2023 15:07Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail07. 03. 2022 14:31Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail17. 03. 2021 15:05Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 10. 2020 10:45Uveřejnění účastníků
Detail29. 10. 2020 10:45Uveřejnění výsledku
Detail01. 10. 2020 12:21Uveřejnění zadávacích podmínek