Dohled a správa HCL Notes/Domino, HCL Sametime a HCL Notes Traveler
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dohled a správa HCL Notes/Domino, HCL Sametime a HCL Notes Traveler
Systémové číslo NEN
N006/20/V00020467
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00020467
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 487 603,31
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
01. 10. 2020 12:21
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
12. 10. 2020 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Pavlína
Příjmení
Némethová
pavlina.nemethova@nature.cz
Telefon 1
+420 951421141
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování služeb spojených s dohledem a správou systém HCL Notes/Domino, HCL Sametime a HCL Notes Traveler. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 45 HCL Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa HCL Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa HCL Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů HCL Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) podpora a správa aplikací v prostředí HCL Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad); f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí HCL Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí HCL Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí HCL Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí HCL Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí HCL Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů v dané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů HCL - havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem; p) odstraňování problémů s výše uvedenými systémy HCL – jde zejména o problémy týkající se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.).
Kód z číselníku NIPEZ
72253200-5
Název z číselníku NIPEZ
Systémová podpora
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72253200-5
Název z číselníku CPV
Systémová podpora
Název předmětu
Systémová podpora
Textové pole pro popis místa plnění
Česká republika - Agentura ochrany přírody a krajiny České republiky, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha 11 Chodov
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Systémová podpora | 72253200-5 | Systémová podpora |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
09. 03. 2023 14:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 03. 2023 14:06 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
08. 03. 2023 15:08 | Uveřejnění účastníků | |||
08. 03. 2023 15:08 | Uveřejnění výsledku | |||
08. 03. 2023 15:07 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
07. 03. 2022 14:31 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
17. 03. 2021 15:05 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
29. 10. 2020 10:45 | Uveřejnění účastníků | |||
29. 10. 2020 10:45 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 10. 2020 12:21 | Uveřejnění zadávacích podmínek |