Centralizovaný nákup kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace pro roky
Základní informace
Název zadávacího postupu
Centralizovaný nákup kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace pro roky
Zadavatel
Zlínský krajSystémové číslo NEN
N006/20/V00021271
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ano
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2020-030973
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00021271
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
9 509 400,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
07. 09. 2020 08:07
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
05. 10. 2020 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Eva
Příjmení
Dostálková
eva.dostalkova@kr-zlinsky.cz
Telefon 1
+420 577043899
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“ či „VZ“) je zajištění dodávek vybraných druhů kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace na základě průběžných individuálních objednávek těchto subjektů a dle jejich aktuálních potřeb, a to za podmínek dále stanovených a stanovených v obchodních podmínkách. Předmět veřejné zakázky je dále vymezen v přílohách této zadávací dokumentace 2a, 2b, 2c a 2d – Specifikace zboží. Veřejná zakázka je rozdělena na čtyři (4) části ve smyslu ust. § 35 zákona: Část 1 veřejné zakázky: Kancelářský papír – bez požadavku na poskytování náhradního plnění Část 2 veřejné zakázky: Kancelářský papír – s požadavkem na poskytování náhradního plnění Poskytování náhradního plnění ve smyslu § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“). Zadavatel v souladu s ust. § 38 odst. 1 ZZVZ stanoví, že zadávacího řízení v předmětné části 2 veřejné zakázky se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Část 3 veřejné zakázky: Kancelářské potřeby – bez požadavku na poskytování náhradního plnění Část 4 veřejné zakázky: Kancelářské potřeby – s požadavkem na poskytování náhradního plnění Poskytování náhradního plnění ve smyslu § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“). Zadavatel v souladu s ust. § 38 odst. 1 ZZVZ stanoví, že zadávacího řízení v předmětné části 2 veřejné zakázky se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Kód z číselníku NIPEZ
30192000-1
Název z číselníku NIPEZ
Kancelářské potřeby
Hlavní místo plnění
Zlínský kraj
Kód z číselníku CPV
30192000-1
Název z číselníku CPV
Kancelářské potřeby
Název předmětu
Kancelářské potřeby
Textové pole pro popis místa plnění
Zadavatel upozorňuje, že jednotliví pověřující zadavatelé mohou dle aktuální potřeby vyžadovat dodání předmětu plnění na různá svá pracoviště v rámci Zlínského kraje. Místa dodání požadovaného zboží budou vždy upřesněna v objednávkách.
Položky předmětu
Místo plnění
CZ072 | Zlínský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidenční číslo v TED
F2020-030973
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 01. 2023 15:06 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
13. 01. 2021 11:32 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
07. 09. 2020 08:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
07. 09. 2020 08:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu |
Evidence uveřejnění ve VVZ
11. 01. 2023 00:00 | 16. 01. 2023 00:00 | F2023-002096 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
20. 10. 2022 00:00 | 24. 10. 2022 00:00 | F2022-042536 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
26. 07. 2022 00:00 | 26. 07. 2022 00:00 | F2022-029698 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
29. 04. 2022 00:00 | F2022-015931 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení | |
27. 01. 2022 00:00 | 31. 01. 2022 00:00 | F2022-004476 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
25. 10. 2021 00:00 | F2021-038701 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení | |
19. 04. 2021 00:00 | 23. 04. 2021 00:00 | F2021-013507 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
13. 01. 2021 00:00 | 18. 01. 2021 00:00 | F2021-001576 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |
03. 09. 2020 00:00 | 07. 09. 2020 00:00 | F2020-030973 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |