Centralizovaný nákup kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace pro roky

Základní informace


Název zadávacího postupu

Centralizovaný nákup kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace pro roky

Systémové číslo NEN

N006/20/V00021271

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ano

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2020-030973

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00021271

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

9 509 400,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 09. 2020 08:07

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

05. 10. 2020 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Eva

Příjmení

Dostálková

E-mail

eva.dostalkova@kr-zlinsky.cz

Telefon 1

+420 577043899

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění zadávané veřejné zakázky (dále jen „veřejná zakázka“ či „VZ“) je zajištění dodávek vybraných druhů kancelářského papíru a kancelářských potřeb pro Zlínský kraj a jeho zřízené a založené organizace na základě průběžných individuálních objednávek těchto subjektů a dle jejich aktuálních potřeb, a to za podmínek dále stanovených a stanovených v obchodních podmínkách. Předmět veřejné zakázky je dále vymezen v přílohách této zadávací dokumentace 2a, 2b, 2c a 2d – Specifikace zboží. Veřejná zakázka je rozdělena na čtyři (4) části ve smyslu ust. § 35 zákona: Část 1 veřejné zakázky: Kancelářský papír – bez požadavku na poskytování náhradního plnění Část 2 veřejné zakázky: Kancelářský papír – s požadavkem na poskytování náhradního plnění Poskytování náhradního plnění ve smyslu § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“). Zadavatel v souladu s ust. § 38 odst. 1 ZZVZ stanoví, že zadávacího řízení v předmětné části 2 veřejné zakázky se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců. Část 3 veřejné zakázky: Kancelářské potřeby – bez požadavku na poskytování náhradního plnění Část 4 veřejné zakázky: Kancelářské potřeby – s požadavkem na poskytování náhradního plnění Poskytování náhradního plnění ve smyslu § 81 odst. 2 písm. b) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o zaměstnanosti“). Zadavatel v souladu s ust. § 38 odst. 1 ZZVZ stanoví, že zadávacího řízení v předmětné části 2 veřejné zakázky se může účastnit pouze dodavatel zaměstnávající na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50 % osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

Zadavatel upozorňuje, že jednotliví pověřující zadavatelé mohou dle aktuální potřeby vyžadovat dodání předmětu plnění na různá svá pracoviště v rámci Zlínského kraje. Místa dodání požadovaného zboží budou vždy upřesněna v objednávkách.

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidenční číslo v TED

F2020-030973

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail11. 01. 2023 15:06Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 01. 2021 11:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail07. 09. 2020 08:09Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail07. 09. 2020 08:07Uveřejnění změn na zadávacím postupu

Evidence uveřejnění ve VVZ


11. 01. 2023 00:0016. 01. 2023 00:00F2023-002096Oznámení o výsledku zadávacího řízení
20. 10. 2022 00:0024. 10. 2022 00:00F2022-042536Oznámení o výsledku zadávacího řízení
26. 07. 2022 00:0026. 07. 2022 00:00F2022-029698Oznámení o výsledku zadávacího řízení
29. 04. 2022 00:00F2022-015931Oznámení o výsledku zadávacího řízení
27. 01. 2022 00:0031. 01. 2022 00:00F2022-004476Oznámení o výsledku zadávacího řízení
25. 10. 2021 00:00F2021-038701Oznámení o výsledku zadávacího řízení
19. 04. 2021 00:0023. 04. 2021 00:00F2021-013507Oznámení o výsledku zadávacího řízení
13. 01. 2021 00:0018. 01. 2021 00:00F2021-001576Oznámení o výsledku zadávacího řízení
03. 09. 2020 00:0007. 09. 2020 00:00F2020-030973Oznámení o zahájení zadávacího řízení