Administrace veřejných zakázek pro objekt Invalidovny

Základní informace


Název zadávacího postupu

Administrace veřejných zakázek pro objekt Invalidovny

Systémové číslo NEN

N006/20/V00022837

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00022837

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 09. 2020 13:53

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Johana

Příjmení

Drastilová

E-mail

drastilova.johana@npu.cz

Telefon 1

+420 257010214

Předmět


Popis předmětu

Zajištění služby administrátora pro veřejné zakázky, které se týkají Invalidovny. Jedná se o tři VZ, z toho jedna zákonná zakázka a dvě VZMR. Nadlimitní VZ pro projektové práce (odhad vlastní zakázky 60 mil. Kč) s názvem: „Obnova Invalidovny – projektová dokumentace“. Administrace veřejné zakázky na výběr projektanta akce Rekonstrukce a dostavba objektu Invalidovna Praha. Tato zakázka bude zahrnovat všechny stupně projekčních prací, tedy projekt pro povolení umístění stavby (územní rozhodnutí), projekt pro stavební povolení, realizační dokumentaci, projekt skutečného provedení stavby a autorský dozor. Součástí plnění vybraného projektanta bude rovněž veřejnoprávní projednání územního rozhodnutí a stavebního povolení. V rámci svého plnění administrátor zpracuje veškerou potřebnou dokumentaci pro veřejnou zakázku, návrh smlouvy s uchazeči, organizační, právní a věcné zajištění celé soutěže včetně vypořádání všech náležitostí s tím souvisejících (např. vypořádání námitek, procesy odvolávání se účastníků apod.) Veřejná zakázka malého rozsahu na auditora projektu s názvem: „Obnova Invalidovny – auditor prováděcího projektu“. Administrace veřejné zakázky na auditora projektu, který provede technický a rozpočtový audit realizační dokumentace. Činnost bude zahrnovat technickou kontrolu projektu, kontrolu výkazu výměr a finanční nacenění všech položek výkazu výměr. V rámci svého plnění administrátor zpracuje veškerou potřebnou dokumentaci pro veřejnou zakázku, návrh smlouvy s uchazeči, organizační, právní a věcné zajištění celé soutěže včetně vypořádání všech náležitostí s tím souvisejících (např. vypořádání námitek, procesy odvolávání se účastníků apod.) Veřejné zakázky malého rozsahu na koordinátora s názvem: „Obnova Invalidovny – výkon koordinátora BOZP při přípravě stavby“. Administrace veřejné zakázky bezpečnosti a ochrana zdraví při práci (BOZP) pro projektovou přípravu, tj. pro projekty pro územní rozhodnutí a stavební povolení. V rámci svého plnění administrátor zpracuje veškerou potřebnou dokumentaci pro veřejnou zakázku, návrh smlouvy s uchazeči, organizační, právní a věcné zajištění celé soutěže včetně vypořádání všech náležitostí s tím souvisejících (např. vypořádání námitek, procesy odvolávání se účastníků apod.)

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail07. 09. 2020 13:53Uveřejnění výsledku