Nákup poukázek na stravování
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup poukázek na stravování
Zadavatel
Zlínský krajSystémové číslo NEN
N006/20/V00030018
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00030018
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
13. 11. 2020 06:52
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
26. 11. 2020 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Martina
Příjmení
Chovancová
Titul za jménem
DiS.
martina.chovancova@kr-zlinsky.cz
Telefon 1
+420 577043874
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky jsou opakující se dodávky stravovacích poukázek pro zaměstnance KÚZK a uvolněným členům Zastupitelstva Zlínského kraje. Předpokládaný objem odběru za dobu účinnosti rámcové smlouvy je 10.000 ks stravovacích poukázek, z toho 2.500 ks v nominální hodnotě 100 Kč/ks a 2.500 ks v nominální hodnotě 110 Kč/ks a 5.000 ks v nominální hodnotě 120 Kč/ks. Uvedený objem je pouze předpokládaný. Skutečný odebraný objem bude závislý na potřebách zadavatele, které se mohou oproti výchozímu stavu vyvíjet či měnit. Výchozí stav uvažovaného odběru je také zobrazen v příloze zadávací dokumentace č. 4 – Tabulka pro hodnocení Kritéria 1 – Kalkulační vzorec. Obchodní a platební podmínky pro nákup poukázek na stravování jsou uvedeny ve smlouvě, která je přílohou č. 1 zadávací dokumentace. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu pouze s jediným dodavatelem. Tento dodavatel bude zavázán zajistit dodávku poukázek na stravování dle nominální hodnoty, jež bude definována ve výzvě k plnění k jednotlivým dodávkám po dobu účinnosti uzavřené rámcové smlouvy. Pod pojmem „poukázka na stravování“ rozumíme ceninu, tištěnou na papíře formátu přibližně A6, opatřenou bezpečnostními prvky proti neoprávněnému kopírování, s označením nominální hodnoty a akceptovanou jako platební prostředek v provozovnách poskytujících veřejné stravování. Vzor poukázky s popisem bezpečnostních prvků bude součástí nabídky. Forma stravenky: papírová verze stravenek Předmětem plnění je také doprava do sídla zadavatele. Předmět plnění je dále specifikován v příloze č. 1 zadávací dokumentace – návrhu smlouvy.
Kód z číselníku NIPEZ
30199770-8
Název z číselníku NIPEZ
Stravenky
Hlavní místo plnění
Zlínský kraj
Kód z číselníku CPV
30199770-8
Název z číselníku CPV
Stravenky
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Stravenky | 30199770-8 | Stravenky | ||
Stravenky | 30199770-8 | Stravenky |
Místo plnění
CZ072 | Zlínský kraj |
CZ072 | Zlínský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 01. 2022 14:03 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
05. 01. 2022 12:55 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
05. 01. 2022 12:54 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
08. 09. 2021 09:17 | Uveřejnění dodatku smlouvy | |||
07. 01. 2021 12:08 | Uveřejnění účastníků | |||
07. 01. 2021 12:08 | Uveřejnění výsledku | |||
23. 11. 2020 16:23 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
13. 11. 2020 08:27 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
13. 11. 2020 08:26 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
13. 11. 2020 06:52 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 13. 11. 2020 08:19 | Ing. Ivana Zápecová |