Dodání elektrospotřebičů pro vybavení pracoviště OŘP III
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání elektrospotřebičů pro vybavení pracoviště OŘP III
Systémové číslo NEN
N006/21/V00006277
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00006277
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 03. 2021 11:58
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
23. 03. 2021 08:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Markéta
Příjmení
Votánková
krpa.ovz.podatelna@pcr.cz
Telefon 1
+420 974823253
Telefon 2
+420 731195516
Předmět
Popis předmětu
Předmětem VZ MR je nákup domácích elektrospotřebičů Technická specifikace 1. Sporák v bílém provedení, třída A, fukce gril. MORA C 818 AW 2. Digestoř v bílém provedení Concept OPP1260wh 3. WPro Univerzální kombinovaný filtr UCF 016 4. sklokeramická varná deska Candy CDH 30 5.trouba vestavěná s grilem Whirlpool AKP 244/IX Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění v co nejkratší době po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 14-ti dnů - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Lenka Roubalová OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823 434; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1
Kód z číselníku NIPEZ
39710000-2
Název z číselníku NIPEZ
Elektrické přístroje pro domácnost
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39710000-2
Název z číselníku CPV
Elektrické přístroje pro domácnost
Textové pole pro popis místa plnění
: U Mateřské školy 2,190 00 Praha 9 Kontaktní osoba npor. Ing. Mgr. Adéla Jirásková tel: 974 858 350, 702 400 582
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Elektrické přístroje pro domácnost | 39710000-2 | Elektrické přístroje pro domácnost | Kuchyňské elektrospotřebiče |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
01. 02. 2022 10:30 | Uveřejnění účastníků | |||
01. 02. 2022 10:30 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 03. 2021 11:58 | Uveřejnění zadávacích podmínek |