Dodání elektrospotřebičů pro vybavení pracoviště OŘP III

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání elektrospotřebičů pro vybavení pracoviště OŘP III

Systémové číslo NEN

N006/21/V00006277

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00006277

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 03. 2021 11:58

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

23. 03. 2021 08:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.podatelna@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Předmětem VZ MR je nákup domácích elektrospotřebičů Technická specifikace 1. Sporák v bílém provedení, třída A, fukce gril. MORA C 818 AW 2. Digestoř v bílém provedení Concept OPP1260wh 3. WPro Univerzální kombinovaný filtr UCF 016 4. sklokeramická varná deska Candy CDH 30 5.trouba vestavěná s grilem Whirlpool AKP 244/IX Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění v co nejkratší době po obdržení písemné objednávky, nejpozději do 14-ti dnů - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) a vyplněných záručních listů do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Lenka Roubalová OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel.: 974 823 434; e-mail: krpa.osm.omtz.podatelna@pcr.cz - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu zadavatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

39710000-2

Název z číselníku NIPEZ

Elektrické přístroje pro domácnost

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39710000-2

Název z číselníku CPV

Elektrické přístroje pro domácnost

Textové pole pro popis místa plnění

: U Mateřské školy 2,190 00 Praha 9 Kontaktní osoba npor. Ing. Mgr. Adéla Jirásková tel: 974 858 350, 702 400 582

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailElektrické přístroje pro domácnost39710000-2Elektrické přístroje pro domácnostKuchyňské elektrospotřebiče

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 02. 2022 10:30Uveřejnění účastníků
Detail01. 02. 2022 10:30Uveřejnění výsledku
Detail15. 03. 2021 11:58Uveřejnění zadávacích podmínek