Objednávka tisku 14 druhů tiskopisů vč. rozvozu pro ÚP ČR - KrP pro hl. m. Prahu
Základní informace
Název zadávacího postupu
Objednávka tisku 14 druhů tiskopisů vč. rozvozu pro ÚP ČR - KrP pro hl. m. Prahu
Zadavatel
Úřad práce České republikySystémové číslo NEN
N006/21/V00014464
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00014464
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 06. 2021 14:22
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
14. 06. 2021 23:59
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Olga
Příjmení
Borecká
olga.borecka@uradprace.cz
Telefon 1
+420 950178895
Předmět
Popis předmětu
Výroba (tisk) a rozvoz 14 druhů tiskopisů (z toho 13 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) pro jednotlivá pracoviště zaměstnanosti a NSD Úřadu práce ČR v Praze (celkem 12 dodacích míst) - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 1-10, 12-14): 1) Potvrzení zaměstnavatele o vyplacení odstupného pro účely poskytování podpory v nezaměstnanosti, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 1 400 ks – viz příloha označená VZOR č. 1 2) Potvrzení o výkonu činnosti podle § 25… (nekolidující zaměstnání), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 4 200 ks – viz příloha označená VZOR č. 2 3) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti při ukončení pracovněprávního vztahu, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 8 500 ks – viz příloha označená VZOR č. 3 4) Potvrzení zaměstnavatele pro účely posouzení nároku na podporu v nezaměstnanosti vydané při skončení služebního poměru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 1 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 4 5) Záznamy ÚP o poskytování PvN a PpR, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 8 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 5 6) Kontaktní list - Záznam o jednání s uchazečem o zaměstnání - 1. strana, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý jednostranný tisk, celkem 2 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 6 7) Kontaktní list - další strana (dostavil se - záznam z jednání - dostaví se), A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 2 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 7 8) Podklad pro vstupní rozhovor, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 1 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 8 9) Pomůcka pro vyhodnocení rozhovoru, A4, papír 90 g/m bílý ofsetový, černobílý oboustranný tisk, celkem 150 ks – viz příloha označená VZOR č. 9 10) Kartička „Průkaz uchazeče o zaměstnání“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 24 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 10 11) Bílý obal (karton) na spisy, rozměr 21 x 36 cm, papír 180 g/m2 (nejedná se o „formulář“ - pouze o čistý list, bez přehybu!), celkem 2 500 ks 12) Spisové obaly – Zam, formát A3 Bílý obal na spisy - formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 100 ks – viz příloha označená VZOR č. 12 13) Kartička „Návštěvní lístek“ rozměr průkazu 7x10cm, papír 250g/m2, bílý, čtvrtka, barevnost 1/1 černobílý oboustranný tisk, celkem 6 000 ks – viz příloha označená VZOR č. 13 14) Spisové obaly – NSD, formát A3 Bílý obal na spisy - formát A3 přeložený uprostřed: papír 180 g/m, jednostranný černobílý tisk na první stranu A4, tisk opticky posadit na střed strany (nejedná se o „formulář“ – list A3 bude po přeložení uvnitř čistý). Prosíme dodat nepřeložené! celkem 8 300 ks – viz příloha označená VZOR č. 14 U tiskopisů označených VZOR č. 1–10 a č. 12–14 je požadována korektura před tiskem. Tiskopisy pro jednotlivá pracoviště budou zabaleny do samostatných balíčků se jménem kontaktní osoby. Balení a doprava na jednotlivá pracoviště po Praze jsou zahrnuty v celkové ceně. Dodavatel zajistí potvrzení o předání tiskopisů od kontaktní osoby uvedené v Příloze č. 2 výzvy (buď na DL přiloženém k dodávce, nebo na Příloze č. 2 dole, kolonka „Tiskopisy převzal(a):“). Detailní upřesnění k rozvozu tiskopisů na jednotlivá pracoviště (počty ks, adresy, kontaktní osoby) – viz Příloha č. 2 výzvy. Jedná se o kontaktní pracoviště ÚP ČR na 12 různých místech v hl. m. Praze. Rozvoz je možný pouze v úředních hodinách a vždy až po předchozí dohodě s kontaktní osobou na příslušném pracovišti. Aktuální Úřední hodiny ÚP ČR: Po+St 8:00-12:00 h, 13:00-17:00 h, Út+Čt pouze pro objednané klienty po dohodě s příslušným pracovníkem. Platba na fakturu s 30denní splatností po dodání tiskopisů. Podepsané dodací listy za jednotlivá pracoviště, popř. doloženou informaci o předání na Příloze č. 2 je nutno přiložit k faktuře. Tiskopisy je nutno dodat nejpozději do 10 dnů od obdržení objednávky. Objednávka dle ust. § 2079 a násl., popř. § 2586 a násl. zák. 89/2012 Sb., občanský zákoník v platném znění. Objednávku vytvoří sám zadavatel po vyhodnocení VZ. Dodavatel nacení jednotlivé tiskopisy do tabulky v Příloze č. 1 výzvy. Hodnocena bude celková cena za celou dodávku vč. DPH. Tato celková cena zahrnuje balné i dopravu na jednotlivá kontaktní pracoviště. Vyplněná Příloha č. 1 je nedílnou součástí nabídky. Bude vybrán dodavatel, který nabídne nejnižší celkovou cenu za celou dodávku vč. DPH. Při shodné výši nabídkové ceny bude vybrána nabídka s nižším pořadovým číslem. Max. cena zakázky vč. DPH a dopravy a balného je 70 000,- Kč vč. DPH (57 851,24,- Kč bez DPH). Zadavatel vzhledem k povaze a smyslu zakázky nestanovuje žádné zvláštní podmínky ve smyslu § 6 odst. 4 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek v platném znění. Dodavatel se zavazuje, že bude při plnění této zakázky postupovat dle aktuálně platné legislativy. Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavatelem v průběhu zadávacího řízení probíhá elektronicky prostřednictvím e-tržiště. Kontaktní osoba pro případné dotazy k této zakázce je Ing. Olga Borecká, tel. č. 950 178 895.
Kód z číselníku NIPEZ
22820000-4
Název z číselníku NIPEZ
Tiskopisy
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
22820000-4
Název z číselníku CPV
Tiskopisy
Textové pole pro popis místa plnění
12 pracovišť ÚP ČR v Praze - viz specifikace v Příloze č. 2
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Tiskopisy | 22820000-4 | Tiskopisy | 14 druhů tiskopisů (z toho 13 druhů tiskopisů s potiskem, 1 druh nepotištěný) včetně rozvozu na 12 dodacích míst - dle specifikace v Příloze č. 2; detail tisku dle níže uvedených vzorů v příloze (viz soubory označené VZOR č. 1-10, 12-14): |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
23. 07. 2021 13:16 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
16. 06. 2021 09:59 | Uveřejnění účastníků | |||
16. 06. 2021 09:59 | Uveřejnění výsledku | |||
15. 06. 2021 14:08 | Došlo k uveřejnění dokumentu N006_21_V00014464 Objednávka tisku 14 druhů tisk… Záznam o výběru dodavatele AMH.pdf. | |||
08. 06. 2021 13:46 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 06. 2021 14:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek |