Dodání plastových taburetů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání plastových taburetů

Systémové číslo NEN

N006/22/V00008901

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00008901

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

14. 04. 2022 14:13

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 04. 2022 10:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Markéta

Příjmení

Votánková

E-mail

krpa.ovz.evidence@pcr.cz

Telefon 1

+420 974823253

Telefon 2

+420 731195516

Předmět


Popis předmětu

Popis předmětu plnění: Plastový taburet (zahradní stohovatelný taburet Ratan) 30 kusů • Výrobce: Megaplast • Rozměr: 45 x 35,5 x 35,5 cm • Barva: béžová • Hloubka: 35,5 cm • Hmotnost: 1,2 kg • Materiál: plast • Nosnost: 100 kg • Šířka: 35,5 cm • Výška: 45 cm Další požadavky zadavatele: - dodržení požadovaných typů a parametrů - pouze originální materiál - u materiálu, který je přímo označen typem a rozměrem s uvedení určitého výrobce, zadavatel nepřipouští alternativní plnění (jedná se o dokup již dodaných taburetů). - předložení produktového listu (technické specifikace) nabízeného zboží - záruční doba min. 24 měsíců ode dne převzetí zboží, nestanoví-li výrobce vyšší - Předložení neověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - Předložení neověřené kopie dokladu o oprávnění k podnikání - veškeré náklady dodavatele spojení s plněním veřejné zakázky včetně dopravy do místa plnění budou zahrnuty v celkové nabídkové ceně (příloha č. 1 výzvy cenová tabulka) - dodání předmětu plnění do 21 dnů ode dne obdržení písemné objednávky . - zadavatel nepřipouští pouze částečné plnění veřejné zakázky - dodání kompletní dodávky včetně faktury (daňového dokladu) do místa plnění provede pověřený zástupce dodavatele osobně. - kontaktní osoba zadavatele v technické věci výběrového řízení: Lenka Roubalová tel.: 974 823 392; e-mail: krpa.osm.omtz.evidence@pcr.cz) OMTZ Odboru správy majetku Krajského ředitelství policie hl. m. Prahy Bartolomějská 306/7, Praha 1 - v případě shodných nabídkových cen rozhoduje datum a čas podání nabídky. - Zadavatel si vyhrazuje právo na zrušení zadávacího řízení. Platební podmínky: - zálohy zadavatel neposkytuje - platba bankovním převodem - splatnost faktury daňového dokladu 21 dnů - Faktura musí obsahovat veškeré náležitosti daňového dokladu podle § 29 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a § 435 občanského zákoníku. Nebude-li faktura uvedené náležitosti obsahovat, objednatel má právo ji vrátit dodavateli. Při vrácení bude uveden důvod vrácení. V takovém případě se přerušuje doba splatnosti, která začíná běžet po doručení opravené faktury objednateli. - Faktura se považuje za uhrazenou odepsáním finanční částky z účtu objednatele. Adresa pro zaslání faktury: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy OMTZ Odboru správy majetku P.O. BOX 122 110 01 Praha 1

Kód z číselníku NIPEZ

39142000-9

Název z číselníku NIPEZ

Zahradní nábytek

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

39142000-9

Název z číselníku CPV

Zahradní nábytek

Textové pole pro popis místa plnění

Nad Šeberákem 561, 148 00 Praha 4 - Kunratice (sklad OSM Krajského ředitelství policie hlavního města Prahy, Josef Matourek -731 553 015; 974 823 404)

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZahradní nábytek39142000-9Zahradní nábytekPlastový taburet (zahradní stohovatelný taburet Ratan)

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail14. 04. 2022 14:13Uveřejnění zadávacích podmínek