Vypracování projektové dokumentace na opravu a výměnu silnoproudých a slaboproudých rozvodů včetně drobných stavebních úprav v administrativní budově Paroubkova 228, Domažlice
Základní informace
Název zadávacího postupu
Vypracování projektové dokumentace na opravu a výměnu silnoproudých a slaboproudých rozvodů včetně drobných stavebních úprav v administrativní budově Paroubkova 228, Domažlice
Systémové číslo NEN
N006/22/V00015875
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00015875
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
20. 06. 2022 12:58
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
11. 07. 2022 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Michal
Příjmení
Budweiser
Michal.Budweiser@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 377169423
Telefon 2
+420 734643957
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění je zpracování dvoustupňové projektové dokumentace pro stavební povolení (DSP) a dokumentace pro provedení stavby (DPS). Požadavkem je, aby projektová dokumentace vyřešila stavební opravy a úpravy v 1.NP, 2.NP a 3.NP v administrativní budově tak, aby splňovaly současné funkční, technické, normové a hygienické požadavky na provoz administrativní budovy. Rozsah projektu se bude týkat etapizovaných stavebních oprav a drobných úprav, dále musí řešit kompletní výměnu silnoproudých a slaboproudých rozvodů LAN, opravu zařízení zdravotně technických instalací a okrajově vzduchotechniku, vše v 1.NP, 2.NP a 3.NP. Z důvodu požadavku na funkční propojení chodeb v 1.NP a 2.NP musí projekt řešit i úpravu dalších prostor, které souvisejí se zásahem do nosného zdiva a vzhledem k rozsahu všech uvažovaných prací je nezbytné vypracovat a předložit PD příslušnému stavebnímu úřadu k vydání stavebního povolení (DSP). Vzhledem k celkové finanční náročnosti a rozsahu všech plánovaných stavebních oprav a úprav nepředpokládáme, že budou provedeny v jedné etapě. Proto požadujeme vypracovat celkovou dokumentaci (DPS), která bude obsahovat tři dílčí samostatné dokumentace v tomto rozsahu: 1. etapa = samostatná dokumentace 1.NP, 2. etapa = samostatná dokumentace 2.NP, 3. etapa = samostatná dokumentace 3.NP, které budou vždy tvořit na sebe navazující a samostatně fungující celek při zachovaní zbytku budovy provozuschopným. Celková dokumentace (DPS) bude sloužit jako podklad pro zadání veřejné zakázky pro výběr zhotovitele, a proto nedílnou součástí každé dílčí dokumentace bude souhrnný položkový soupis stavebních prací a výkazů výměr (rozpočet slepý + s cenou) pro stanovení předpokládané ceny za provedení díla. Předmětem plnění je také zajištění inženýrské činnosti (tj. všech potřebných souhlasů, povolení a závazných stanovisek). Předmětem díla jsou rovněž činnosti a práce, které nejsou výše uvedeny, ale o kterých dodavatel věděl nebo podle svých odborných znalostí vědět měl anebo mohl, že jsou k řádnému a kvalitnímu provedení díla dané povahy třeba a dále, které jsou s řádným provedením díla nutně spojeny a vyplývají ze standardní praxe realizace děl analogického charakteru, přičemž provedení těchto prací nezvyšuje cenu za provedení díla stanovenou ve smlouvě o dílo. Podrobnosti k zakázce jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci.
Kód z číselníku NIPEZ
71320000-7
Název z číselníku NIPEZ
Technické projektování
Hlavní místo plnění
Plzeňský kraj
Kód z číselníku CPV
71320000-7
Název z číselníku CPV
Technické projektování
Název předmětu
Technické projektování
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění je administrativní budova na adrese Paroubkova 228, 344 01 Domažlice.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Technické projektování | 71320000-7 | Technické projektování |
Místo plnění
CZ032 | Plzeňský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 08. 2023 13:55 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
08. 06. 2023 13:46 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
12. 10. 2022 11:01 | Uveřejnění účastníků | |||
12. 10. 2022 11:01 | Uveřejnění výsledku | |||
19. 07. 2022 10:38 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
21. 06. 2022 09:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
21. 06. 2022 09:13 | Uveřejnění zadávacích podmínek | 21. 06. 2022 09:16 | Ing. Michal Budweiser | |
20. 06. 2022 12:58 | Uveřejnění zadávacích podmínek |