Most kpt. Bartoše v Pardubicích, část A: diagnostika nosné konstrukce + část B: Návrh novostavby/modernizace mostu kpt. Bartoše

Základní informace


Název zadávacího postupu

Most kpt. Bartoše v Pardubicích, část A: diagnostika nosné konstrukce + část B: Návrh novostavby/modernizace mostu kpt. Bartoše

Systémové číslo NEN

N006/22/V00022489

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00022489

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Přímé zadání

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

02. 11. 2022 16:25

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Miroslav

Příjmení

Čada

E-mail

Miroslav.Cada@mmp.cz

Telefon 1

+420 466859479

Předmět


Popis předmětu

Část A: 1. Diagnostika a měření v terénu na mostním objektu 35077 (náklady s přípravou, měřením, vyhodnocením, zpráva diagnostiky, cestovních a odpisových nákladů na zařízení) (zahrnuje i náklady na případné omezení dopravy na mostě nebo pod mostem s vymezením prostoru pro diagnostiku a legislativního projednání) 2. Měření a vyhodnocení zatížitelnosti nosné konstrukce (kompletní náklady spojené se zjištěním zatížitelnosti nosné konstrukce) (zahrnuje i náklady na případné omezení dopravy na mostě nebo pod mostem s vymezením prostoru pro diagnostiku a legislativního projednání) 3. Výpočtová část (sestavení výpočetního modelu, jeho verifikace a výpočet odezvy statické a dynamické pro ověření statických a dynamických charakteristik sloužících k vyhodnocení zatížitelnosti a diagnostiky nosné konstrukce) (Modální analýza, statická analýza a dynamická analýza s vyhodnocením) 4. Vyhodnocující a zhodnocující zpráva. Zpráva prezentující výsledky diagnostického průzkumu, výpočtů a zkoušek. Závěrečná zpráva bude jednoznačně definovat stav stávající konstrukce a predikovat další vývoj stavu konstrukce s doporučením a vyhodnocením postupů opravy, rekonstrukce a sanace nosné konstrukce včetně jejího uložení, vč. odborného posouzení výdajové náročnosti a návrhu/doporučení harmonogramu realizace s definováním prodloužení životnosti v případě včasné realizace činností dle odborného doporučení. 5. Prezentace a vyhodnocení výsledků včetně projednání s objednatelem. 6. DIO po dobu realizace komplet. DIO s demontáží stávajícího zádržného systému, DIO po dobu zkoušky s uvolněním prostoru vozovky na mostě, DIO uvedení do původního stavu. 7. Pronájem vozidel dle požadavku diagnostiky včetně řízení dopravy a koordinace. Předpokládaná hodnota – část A: do 750 tis. Kč bez DPH Část B: V souvislost s úkolem definovaným v části A vyhodnotil zadavatel jako efektivní řešení vyžádat si touto výzvou od budoucího zhotovitele též cenovou nabídku na zpracování „Návrhu stavby nového mostu“, event. návrhu modernizace současného mostu kpt. Bartoše“. Základní vstupní parametry zadání: Nový most/modernizovaný most kpt. Bartoše bude i nadále výhradně místní komunikací. Zásadní navýšení dopravní zátěže na místních komunikacích na obou předmostích není uvažováno. Požadovaná nosnost mostu musí umožnit souběžnou protisměrnou jízdu 2 vozidel MHD (trolejbusů). Zpracování dvou základních variant řešení s dvěma sub-variantami při současném uspořádání mostních pilířů a to: B.1.1 novostavba mostu kpt. Bartoše vč. lávky pro pěší a cyklisty, realizace v jediné etapě. B.1.2 novostavba mostu kpt. Bartoše, I. etapa: lávka pro pěší a cyklisty (nové pilíře), II. Etapa: komunikace B.2.1 modernizace mostu kpt. Bartoše vč. lávky pro pěší a cyklisty, realizace v jediné etapě. B.2.2 modernizace mostu kpt. Bartoše, I. etapa: lávka pro pěší a cyklisty (nové pilíře), II. Etapa: komunikace Součástí všech variant musí být zpracování optimalizace umístění tras pro pěší a cyklisty na obou březích řeky Labe v rozsahu Návrhu stavby umístění cyklostezky na pravém břehu řeky Labe (SEVERNÍ BŘEH) tak, aby procházela „pod severním předmostím“ a „Návrh stavby cyklostezky na levém břehu řeky Labe“ (JIŽNÍ PŘEDMOSTÍ) tak, aby procházela pod jižním mostním polem s důrazem na výdajovou úspornost (se zákazem jízdy cyklistů pod mostní konstrukcí) s možným řešením formou pohyby pěších a cyklistů po sníženém břehu řeky pod mostem (např. „forma využití krátké náplavky pod mostem“). Předpokládaná hodnota – část B: do 950 tis. Kč bez DPH

Kód z číselníku NIPEZ

44212100-0

Název z číselníku NIPEZ

Mosty

Hlavní místo plnění

Pardubický kraj

Kód z číselníku CPV

44212100-0

Název z číselníku CPV

Mosty

Název předmětu

Mosty

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ053Pardubický kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail26. 03. 2024 15:32Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail26. 03. 2024 15:32Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail29. 03. 2023 14:31Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02. 11. 2022 16:25Uveřejnění účastníků
Detail02. 11. 2022 16:25Uveřejnění výsledku