RD - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel
Základní informace
Název zadávacího postupu
RD - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00020340
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00020340
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 07. 2024 19:11
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
17. 07. 2024 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jiří
Příjmení
Vlach
vlachj@army.cz
Telefon 1
+420 973404522
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je poskytování služeb, kterými se pro účely této VZMR rozumí "Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Služba - Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel bude provedena dílčím způsobem. Rámcová dohoda bude uzavřena s vítězným uchazečem na dobu 24 měsíců a plnění bude prováděno na základě objednatelem vystavených Výzev. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je "Cenová specifikace díla" (spotřební koš) viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu) do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "Příloze č. 1 – „Cenová specifikace díla" (spotřební koš), zadejte přesně bez zaokrouhlování do předmětu el. nástroje jako nabídku. (Celková nabídková cena uchazeče vypočítaná v „příloze č. 1 - Cenová specifikace díla“ obsahující jednotlivé položky služby, která je součástí tohoto výběrového řízení a zároveň má sloužit jako příloha k Rámcové dohodě při výběrovém řízení, nestanovuje výši předpokládané hodnoty veřejné zakázky, ale slouží pouze pro nacenění jednotlivých položek služby a pouze pro vyhodnocení nabídek uchazečů.)¨ Součástí zadávací dokumentace je návrh Rámcové dohody viz. příloha č. 2, zadavatel požaduje její vyplnění ve vyznačených místech, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (nejlépe ve formátu pdf a také v původním formátu). Zadavatel požaduje záruční dobu služby nejméně 12 měsíců na ND a 6 měsíců na práci. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Písemné čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem v poměru - nabízené ceny a vzdálenosti k místu plnění od místa zadavatele za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Kód z číselníku NIPEZ
50116500-6
Název z číselníku NIPEZ
Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
50116500-6
Název z číselníku CPV
Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování
Název předmětu
Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování
Textové pole pro popis místa plnění
provozovna zhotovitele
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Provádění pneuservisních prací a oprav pneumatik nákladních vozidel, stavebních strojů a speciálních vozidel | 50116500-6 | Opravy pneumatik, vč instalace a montáže a vyvažování |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 07. 2024 14:28 | Uveřejnění účastníků | |||
30. 07. 2024 14:28 | Uveřejnění výsledku | |||
22. 07. 2024 12:12 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
04. 07. 2024 19:11 | Uveřejnění zadávacích podmínek |