Detail

Základní informace


Úřední název

Moudrý překlad, s.r.o.

IČO

27156052

DIČ

CZ27156052

Obec

Praha

Část obce

Nové Město

Ulice

Václavské náměstí

Číslo popisné

846

Číslo orientační

1

PSČ

11000

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

28. 08. 2024

Evidenční číslo smlouvy

Příkazní smlouva č. 151/24

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění twinningové mise ukrajinských studentů z technické univerzity v Kyjevě, kteří navštíví specializovaná pracoviště, firmy, nemocnice a lékařské fakulty. Mise probíhá ve spolupráci s ČVUT a AVDZP. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování Ubytování pro 7 osob (6 studentek + 1 vyučující) v rozmezí 8.9.-24.9. v Kladně a 24.9.-28.9. v Praze. Pobyt Kladno: je požadován 1x jednolůžkový pokoj a 3x dvojlůžkový pokoj či 2x třílůžkový pokoj na 16 nocí, celkem tedy 64 pokoj/noc. Ubytování se snídaní a může se jednat o vysokoškolské koleje či hotel úrovně 3*. Preferenčně v docházkové vzdálenosti (max 10 min chůze) od Fakulty biomedicínského inženýrství ČVUT (náměstí Sítná 3105, 272 01 Kladno). Pobyt Praha: je požadován 1x jednolůžkový pokoj a 3x dvojlůžkový pokoj či 2x třílůžkový pokoj na 4 noci, celkem tedy 16 pokoj/noc. Ubytování se snídaní a může se jednat o vysokoškolské koleje či hotel úrovně 3*. Preferenčně v blízkosti ulice Evropská (Praha 6). Zadavatel požaduje možnost flexibility pro případné snížení počtu pokojů o 30 % nebo termínový posun +/- 1 den – upřesní projektový manažer MPO. - Fixní příspěvek na cestovné do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 6 000 Kč na osobu, celkem pro 7 osob. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, nebo fakturu vystavenou účastníkem, případně příspěvek v určené výši v hotovosti během pobytu. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. Položka zahrnuje dopravu vlakem na trase Kyjev-Przemysl-Praha a zpáteční na trase Praha-Przemysl-Kyjev. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro 10 osob (7 hostů mise + doprovod) po ČR v těchto dnech: • 8.9. vyzvednutí studentů v Praze na Hl. nádraží a odvoz do Kladna • 17.9. odvoz z Kladna do Prahy na Oddělení gynekologie-porodnictví u Apolináře a zpět do Kladna • 21.-22.9. doprava Praha-Kladno, Kladno-Praha • 23.9. ráno odvoz do firmy Linet ve Slaném a odpoledne odvoz na Kladno na ubytování • 24.9. ráno odvoz do firmy Linet ve Slaném (zajistit, aby zavazadla byla připravena na odvoz do Prahy a odpoledne odvoz skupiny do Prahy na ubytování) • 28.9. odvoz skupiny na vlak, autobus v Praze • V termínech 25.-27.9. bude skupina potřebovat třídenní jízdenku MHD Zadavatel požaduje, aby uchazeč v rámci své cenové nabídky preventivně počítal s dvěma cestami v oblasti Praha – Kladno – Slaný navíc nad rámec výše uvedeného plánu. Zadavatel dále požaduje zajištění vhodného dopravního prostředku (pohodlné sedačky, klimatizace, dostatek prostoru) a řidiče. Přesné trasy budou stanoveny projektovým manažerem ze strany navrhovatele mise/z MPO před konáním mise. - Stravné Všem 7 účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 8.9.-28.9. Celkem se jedná o diety na 21 dní pro každou osobu. - Pronájem prostor Pronajmutí 5 laboratoří na Fakultě biomedicínského inženýrství ČVUT v Kladně na 10 pracovních dní (9.9., 12.-16-9., 19.-20.9.). Předběžně jsou s ČVUT omluveny tyto učebny: KL:B-A104, KL:B-A009, KL:B-A010, KL:B-A011 a KL:B-A130. Prostory zajistí projektový manažer ze strany žadatele (Petra Roy z CHTI, tel. č. 603 757 852). Dle ceníku ČVUT pro veřejnost se jedná přibližně o částku 30 800 Kč bez DPH. Dodavatel proplatí pronájem prostor ČVUT. Přesné dny budou ještě upřesněny ze strany MPO. - Společenské a networkingové akce Zajištění cateringu na 3 networkingové akce v těchto dnech a na těchto místech: 20.9. na Fakultě biomedicinského inženýrství ČVUT 24.9. Linet, Slaný 27.9. BTL, Praha (u této akce bude její konání ještě potvrzeno před zahájením mise) Prostory poskytnou samy firmy bezplatně, dodavatel zajistí sortiment občerstvení typu sendviče, wrapy, bagety, kanapky (a jiné pokrmy snadné na konzumaci), nápoje (voda, džus, pivo, káva, čaj) a welcome drink pro 25 osob. Catering obnáší i zajištění barových stolků (10 ks), nádobí (příbory, skleničky, talířky, ubrousky a další) a personálu (2 osoby) na dobu 3 hodin. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Smluvní cena bez DPH

410 000,00

Smluvní cena s DPH

410 000,00

Smluvní cena s dodatky bez DPH

410 000,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

410 000,00

Měna

CZK

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne