Detail
Základní informace
Úřední název
MARY & POPP'S AGENCY, s.r.o.
IČO
28822188
DIČ
CZ28822188
Obec
Pardubice
Část obce
Polabiny
Ulice
Prodloužená
Číslo popisné
234
PSČ
53009
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
07. 10. 2024
Evidenční číslo smlouvy
Příkazní smlouva č. 171/24
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Předmětem veřejné zakázky je organizační a koordinační zajištění incomingové mise zástupců moldavské veřejné správy, kteří se přijedou seznámit s českými zkušenostmi s implementací legislativy zvané RIA (Regulatory Impact Assessment) v souvislosti s legislativou EU. Delegace se zúčastní řady jednání na Úřadu vlády a v budově MPO, dále zasedání komise a setká se se zástupci soukromého sektoru. Požadované plnění zahrnuje následující položky: - Ubytování v hotelu v Praze Celkem 16 pokoj/noc v termínovém rozpětí 1.10. až 5.10., přičemž je požadován 4x jednolůžkový pokoj pro celkem 4 osoby na 4 noci. Minimální úroveň hotelu 4* se snídaní v oblasti Praha 1 (Malá Strana, přibližně oblast Klárov). - Fixní příspěvek na cestovné ze zahraničí do ČR Náklady na dopravu budou řešeny ve formě fixního příspěvku na cestovné ve výši 15 000 Kč na osobu, celkem pro 4 osoby. Jedná se o letecký spoj z Kišiněva do Prahy a zpět z Prahy do Kišiněva. Preference přímých letů a letů méně náročných na přestupování a čekání na let navazující. Dodavatel proplatí po domluvě s účastníky a na základě pokynů projektového manažera MPO buď přímo nákup cestovních dokladů, fakturu vystavenou účastníkem, nebo částku v hotovosti. Pro podávání nabídek zadavatel nastavil výši této položky fixně s ohledem na možné kolísání cen a odlišné trasy a způsob dopravy jednotlivých účastníků. V případě úspor bude dodavatelem fakturována částka vycházející z reálně vynaložených nákladů. - Doprava po ČR Zajištění dopravy pro účastníky + doprovod (celkem tedy 5-6 osob) z letiště 1.10. do hotelu v Praze a následně odvezení skupiny z hotelu na letiště 5.10. Dodavatel také zakoupí pro každého hosta 3denní jízdenku na pražskou MHD (1 jízdenka na 3 dny dle ceníku dopravních podniků za 330 Kč). - Strava Všem účastníkům mise budou proplaceny diety se sazbou 500 Kč/den pro dny 2.-4.10. Celkem se jedná o diety na 3 dny pro každou osobu. - Organizační a koordinační činnost realizátora Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Smluvní cena bez DPH
120 520,00
Smluvní cena s DPH
120 520,00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
120 520,00
Smluvní cena s dodatky s DPH
120 520,00
Měna
CZK
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne