OP/22/2024/Z - Opava-Předměstí-Bla

Základní informace


Název zadávacího postupu

OP/22/2024/Z - Opava-Předměstí-Bla

Systémové číslo NEN

N006/24/V00035581

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00035581

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 11. 2024 08:22

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Gabriela

Příjmení

Valinová

E-mail

gabriela.valinova@uzsvm.cz

Telefon 1

+420 553690117

Předmět


Popis předmětu

Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny v místě a čase obvyklé pro prodej formou elektronické aukce níže uvedené věci Předmětem ocenění pro účely prodeje je: • družstevní podíl v Rozvoj, stavební bytové družstvo, Opava, se sídlem U Cukrovaru 1289/9, Kateřinky, 747 05 Opava spojený s právem užívání družstevního bytu, a to bytové jednotky č. 2420/5 o velikosti 1+1 (LV 7353), sklepní kóje v budově Předměstí č.p. 2418, 2419, 2420, bytový dům, LV 4985, v části obce Předměstí na pozemku p.č. 1402/1 zastavěná plocha a nádvoří v k. ú. Opava-Předměstí, obec Opava, včetně podílu id. 352/18630 na společných částech domu a pozemku vše vedené na LV 4985, 7353 pro katastrální území Opava-Předměstí, obec Opava, okres Opava. Popis předmětu ocenění: Bytová jednotka je umístěna v bytovém domě, který se nachází v centru obce a charakter okolí odpovídá rezidenční zástavbě. Bytový dům má celkem 4 nadzemních podlaží a má 1 podzemní podlaží, v objektu není půda. Dům má tyto společné prostory: vstupní prostor, schodiště, kolárna a sušárna. Bytová jednotka je v družstevním vlastnictví. Je umístěna v 2. NP a dispozičně se jedná o 1 + 1. Součástí bytové jednotky je chodba, WC, koupelna, kuchyně a 1 pokoj, sklepní kóje. Podlahová plocha činí 35,20 m2. Objekt je napojen na rozvodnou síť elektrického proudu, je připojen na vodovodní řad, má připojení na veřejnou kanalizaci a je zde zaveden zemní plyn. Bytová jednotka je vybavena ústředním topením (dálkové) a topná tělesa jsou závěsné radiátory. Ohřev vody je řešen dálkově. V budově Předměstí č.p. 2418, 2419, 2420 jsou vymezeny jednotky dle zák. č. 72/1994 Sb., o vlastnictví bytů, v platném znění. Podle zákona č. 406/2000 Sb., o hospodaření s energií, ve znění pozdějších předpisů, byl zpracován průkaz energetické náročnosti budovy Předměstí č.p. 2418, 2419, 2420, ul. Nákladní, 2420/47 Opava, kdy budova byla zařazena do třídy energetické náročnosti: D. Výše uvedená budova se nachází v aktivní zóně záplavového území V současné době není majetek užívaný. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále jsou přiloženy výpisy z KN, katastrální mapa, ortofotomapa, ilustrativní fotografie, záplavová území, a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku v elektronické podobě ve formátu pdf. Prohlídku předmětu ocenění je potřeba předem domluvit se zaměstnanci ÚZSVM paní Petrou Blažejovou, tel.: 553 690 124, e-mail: petra.blazejova@uzsvm.cz. Účast na prohlídce požadují zástupci ÚZSVM. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Místem plnění je odbor Odloučené pracoviště Opava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ nabídkový list dílčí zakázky s doplněnými údaji identifikace uchazeče, příslušné kontaktní osoby a závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 3 pracovních dnů ode dne odeslání výzvy k podání nabídky, a tj. do 11. 11. 2024 do 12:00 hod. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Petra Blažejová tel: 553 690 124 e-mail: petra.blazejova@uzsvm.cz Oprávněné osoby objednatele: Mgr. Bc. Stanislav Muráň tel: 553 690 100 e-mail: stanislav.muran@uzsvm.cz Mgr. Tomáš Uvíra tel: 553 690 115 e-mail: tomas.uvira@uzsvm.cz Bc. Barbora Dostálová, DiS. tel: 553 690 107, 730 581 595 e-mail: barbora.dostálova@uzsvm.cz

Kód z číselníku NIPEZ

71319000-7

Název z číselníku NIPEZ

Služby soudních znalců

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

71319000-7

Název z číselníku CPV

Služby soudních znalců

Název předmětu

Služby soudních znalců

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P23V00033845

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 11. 2024 08:22Uveřejnění výsledku
Detail19. 11. 2024 08:22Uveřejnění účastníků