SU/16/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Zábřeh na Moravě
Základní informace
Název zadávacího postupu
SU/16/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Zábřeh na Moravě
Systémové číslo NEN
N006/24/V00036411
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00036411
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
22. 11. 2024 07:16
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
20. 11. 2024 23:59
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Pavel
Příjmení
Dítě
pavel.dite@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 583481136
Předmět
Popis předmětu
Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 (dále jen Dohoda) zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Místo plnění – Odbor OP Šumperk Předmětem ocenění: Pozemek - p.č. 3984/17 o výměře 869 m2, ostatní plocha, ostatní komunikace, zapsaný v katastru nemovitostí vedeném u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k.ú. Zábřeh na Moravě, obec Zábřeh. Popis nemovité věci: Pozemek se nachází v zastavěném území obce, část pozemku tvoří zatravněný pás mezi silnicí I. třídy č. 44 na pozemku p.č. 3984/1 v k.ú. Zábřeh na Moravě ve vlastnictví ČR – ŘSD s.p. a čerpací stanicí pohonných hmot (p.č. 3979/1 v k.ú. Zábřeh na Moravě, dále jen „ČSPHM“), část pozemku je zastavěna obslužnou komunikací, přestřešením výdejních stojanů a další technologií, které společně náleží k ČSPHM ve vlastnictví společnosti Shell Czech Republic a.s., IČO: 15890554, která pozemek užívá na základě smlouvy o nájmu pozemku a která má zájem o odkoupení pozemku. Dle vyjádření Městského úřadu Zábřeh, Odbor rozvoje a územního plánování, č.j. MUZB/26862/2021/ORUP ze dne 19. 5. 2021 je pozemek p.č. 3984/17 v k.ú. Zábřeh na Moravě vymezen Územním plánem města Zábřeh, jako plochy silniční dopravy (Ds) s hlavním využitím pro silniční dopravu Znalecký posudek Jedná se o vyhotovení revize ZP z r. 2022 z důvodu připravované realizace majetku formou přímého prodeje. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen původní znalecký posudek z r. 2022, výpis z KN, fotodokumentace k pozemku, nabídkový list. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Dohody. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Dohody (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání všech závazných cenových nabídek je stanoven do 20. 11. 2024. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKŮ: Návrh objednávky bude vystaven v termínu po 21. 11. 2024 s termínem dodání znaleckých posudků 30 dnů. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.cz Hana Morávková tel: 583 481 130 email: hana.moravkova@uzsvm.cz
Kód z číselníku NIPEZ
71319000-7
Název z číselníku NIPEZ
Služby soudních znalců
Hlavní místo plnění
Olomoucký kraj
Kód z číselníku CPV
71319000-7
Název z číselníku CPV
Služby soudních znalců
Název předmětu
Služby soudních znalců
Položky předmětu
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00033845
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 12. 2024 09:00 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 12. 2024 07:26 | Uveřejnění výsledku | |||
06. 12. 2024 07:26 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 11. 2024 07:16 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |