SU/16/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Zábřeh na Moravě

Základní informace


Název zadávacího postupu

SU/16/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Zábřeh na Moravě

Systémové číslo NEN

N006/24/V00036411

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00036411

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

22. 11. 2024 07:16

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

20. 11. 2024 23:59

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Pavel

Příjmení

Dítě

E-mail

pavel.dite@uzsvm.cz

Telefon 1

+420 583481136

Předmět


Popis předmětu

Na základě uzavřené Rámcové dohody na ocenění majetku č. 6/2024 (dále jen Dohoda) zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Místo plnění – Odbor OP Šumperk Předmětem ocenění: Pozemek - p.č. 3984/17 o výměře 869 m2, ostatní plocha, ostatní komunikace, zapsaný v katastru nemovitostí vedeném u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro k.ú. Zábřeh na Moravě, obec Zábřeh. Popis nemovité věci: Pozemek se nachází v zastavěném území obce, část pozemku tvoří zatravněný pás mezi silnicí I. třídy č. 44 na pozemku p.č. 3984/1 v k.ú. Zábřeh na Moravě ve vlastnictví ČR – ŘSD s.p. a čerpací stanicí pohonných hmot (p.č. 3979/1 v k.ú. Zábřeh na Moravě, dále jen „ČSPHM“), část pozemku je zastavěna obslužnou komunikací, přestřešením výdejních stojanů a další technologií, které společně náleží k ČSPHM ve vlastnictví společnosti Shell Czech Republic a.s., IČO: 15890554, která pozemek užívá na základě smlouvy o nájmu pozemku a která má zájem o odkoupení pozemku. Dle vyjádření Městského úřadu Zábřeh, Odbor rozvoje a územního plánování, č.j. MUZB/26862/2021/ORUP ze dne 19. 5. 2021 je pozemek p.č. 3984/17 v k.ú. Zábřeh na Moravě vymezen Územním plánem města Zábřeh, jako plochy silniční dopravy (Ds) s hlavním využitím pro silniční dopravu Znalecký posudek Jedná se o vyhotovení revize ZP z r. 2022 z důvodu připravované realizace majetku formou přímého prodeje. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen původní znalecký posudek z r. 2022, výpis z KN, fotodokumentace k pozemku, nabídkový list. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Dohody. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Dohody (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání všech závazných cenových nabídek je stanoven do 20. 11. 2024. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKŮ: Návrh objednávky bude vystaven v termínu po 21. 11. 2024 s termínem dodání znaleckých posudků 30 dnů. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.cz Hana Morávková tel: 583 481 130 email: hana.moravkova@uzsvm.cz

Kód z číselníku NIPEZ

71319000-7

Název z číselníku NIPEZ

Služby soudních znalců

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

71319000-7

Název z číselníku CPV

Služby soudních znalců

Název předmětu

Služby soudních znalců

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj
CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P23V00033845

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 12. 2024 09:00Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail06. 12. 2024 07:26Uveřejnění výsledku
Detail06. 12. 2024 07:26Uveřejnění účastníků
Detail22. 11. 2024 07:16Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele