Detail
Základní informace
Úřední název
JAROSLAV MASNÝ
IČO
70042381
Obec
Přerov
Část obce
Přerov I-Město
Ulice
Interbrigadistů
Číslo popisné
449
Číslo orientační
3
PSČ
75002
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
08. 12. 2024
Evidenční číslo smlouvy
C710040098
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny v místě a čase obvyklé pro přímý prodej níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění pro účely prodeje jsou pozemky - parc. č. 147/7, výměra 435 m2, ostatní plocha, manipulační plocha, - parc. č. 150/2, výměra 239 m2, trvalý travní porost zapsané v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Katastrální pracoviště Opava, na listu vlastnictví 60000 pro obec Holasovice, k. ú. Štemplovec, včetně všech součástí, kterými jsou trvalé porosty, zpevněná plocha (ve smyslu ustanovení §§ 505 až 513 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Předmětem ocenění není uložený materiál, dočasné stavby kójí na materiál z betonových bloků, jednoduchý přístřešek a oplocení. V případě zjištění dalších součástí a příslušenství, které nejsou výše uvedené, nás kontaktujte. Popis oceňovaného majetku Předmětné pozemky se nachází uvnitř uzavřeného areálu tvořeného pozemky se stavbami ve vlastnictví společnosti SILNICE MORAVA s.r.o. a tvoří funkční celek s nemovitými věcmi v jejich vlastnictví. Na pozemcích se dále nachází trvalé porosty a zpevněná asfaltová plocha, které jsou součástí pozemků. Oplocení není součástí pozemků ani příslušenstvím pozemků. Pozemky jsou komerčně užívané společností SILNICE MORAVA s.r.o. dle Nájemní smlouvy č. OP-178-20-VK uzavřené dne 25. 7. 2020 mezi společností SILNICE MORAVA s.r.o. a ŘSD ČR p.o. na období od 1. 8. 2020 do 31. 7. 2028. Úřad převzal povinnosti plynoucí ze smlouvy. K pozemkům vázne věcné břemeno dle Smlouvy o zřízení věcného břemene ze dne 12. 8. 2013. Na předmětném majetku a přilehlém okolí se nachází zařízení v majetku, příp. v provozování SmVaK Ostrava a.s. Na předmětném majetku nebo v jeho blízkosti se mohou nachází plynárenská zařízení jiných vlastníků či správců, příp. i dlouhodobě nefunkční neprovozovaná plynárenská zařízení bez dostupných informací o jejich poloze a vlastnictví. Dle územního plánu se pozemky nachází v zastavěném území v ploše smíšené výrobní, jejíž hlavním využitím je výroba skladování, výrobní a řemeslné služby, stavby a pozemky občanského vybavení. Pozemky se nachází mimo záplavovou oblast. Účelem znaleckého posudku je určení ceny majetku pro přímý prodej společnosti SILNICE MORAVA s.r.o. Pro dohodnutí termínu místního šetření a zpřístupnění pozemků bude potřebné předem kontaktovat Ing. Františka Kadaňku, ekonomického ředitele, tel. č. 554 610 710, mob.: 733 145 747, e-mail: kadanka@silnicemorava.cz. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ilustrativní fotografie, vyjádření k územnímu plánu, vyjádření k inženýrským sítím, záplavová území, surovinový informační systém a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku v elektronické podobě ve formátu pdf. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Místem plnění je odbor Odloučené pracoviště Opava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ nabídkový list dílčí zakázky s doplněnými údaji identifikace uchazeče, příslušné kontaktní osoby a závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 27. 11. 2024 do 12:00 hod. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Jaroslava Pospíšilová tel: 553 690 110 e-mail: jaroslava.pospisilova@uzsvm.cz Oprávněné osoby objednatele: Mgr. Bc. Stanislav Muráň tel: 553 690 100 e-mail: stanislav.muran@uzsvm.cz Mgr. Tomáš Uvíra tel: 553 690 115 e-mail: tomas.uvira@uzsvm.cz Bc. Barbora Dostálová, DiS. tel: 553 690 107, 730 581 595 e-mail: barbora.dostálova@uzsvm.cz
Smluvní cena bez DPH
13 899,00
Smluvní cena s DPH
13 899,00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
13 899,00
Smluvní cena s dodatky s DPH
13 899,00
Měna
CZK
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne