Detail uveřejnění

Základní údaje


Zadávací postup

N006/25/V00008900

Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

26. 03. 2025 13:55

Uveřejnění

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
DetailDOTAZ: Dobrý den, měli bychom ještě jeden dotaz k mediaplánu, konkrétně k sekci Sociální sítě. Meta již delší dobu nedokáže spolehlivě identifikovat osoby cestující do Prahy, což znamená, že by se opět investovalo do oslovení lidí, kteří do Prahy vůbec necestují. Navrhujeme proto využít tento rozpočet na cílení na travel trusty v ČR, jelikož Praha má měsíčně přibližně 700 000 turistů, což již představuje dostatečně velké publikum k oslovení, aniž bychom museli tříštit rozpočet. Mohli byste prosím upřesnit, jak je tento bod v mediaplánu myšlen? ODPOVĚĎ: Cílem kampaně v této části je na sociálních sítích oslovit zahraniční návštěvníky - lidi de zájmem o cestu do Prahy a těm nabídnout výstavu - zajímavý produkt, který by je měl o cestě přesvědčit. Je možné cílit i na zahraniční turisty, kteří se již v Praze nacházejí, nicméně z pohledu zadavatele je tato cesta neosvědčená – turisté si program plánují před pobytem v destinaci, na místě se nerozhodují na základě reklamy na sítích.

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailDotaz + odpověď4.docxVysvětlení zadávací dokumentace26. 03. 2025 13:55Dokument není zavirovaný