Dodání panelů balistických TBO 5 CZ II

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodání panelů balistických TBO 5 CZ II

Systémové číslo NEN

N006/25/V00019980

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00019980

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 06. 2025 12:29

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

30. 06. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Hana

Příjmení

Vrabcová

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na období 12 měsíců na dodání balistických panelů TBO 5 CZ sada 2 ks. Zadavatel předpokládá odebrat cca 160 kusů. Přesný počet odebraných sad balistických panelů bude upřesněn dle cenové nabídky vítězného účastníka, který se dále zavazuje na své náklady smluvně sjednat s VTÚ Slavičín podmínky a požadavky pro ověření balistické odolnosti dodávaných balistických panelů, které se bude účastnit i pověřená osoba zadavatele. Stanovený finanční limit pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu činí 3 600 000,00 Kč včetně DPH, který je nepřekročitelný a musí být vyčerpán. Zadavatel požaduje celou dodávku v černé barvě. Celkový popis a technická specifikace předmětu veřejné zakázky jsou součástí přílohy č. 1 – Technická specifikace. Zadavatel požaduje od účastníků výběrového řízení předložení vzorku dvou úplných sad balistických panelů TBO 5 CZ, sada 2 ks, z nichž jedna jako referenční bude po ukončení výběrového řízení vrácena zpět účastníkovi. Účastník bere na vědomí, že soutěžní vzorek bude důkladně testován, zkoušen, zda splňuje požadavky zadavatele v rozsahu dle zadávací dokumentace a vyhovuje tak požadavkům na výkon služby budoucích uživatelů s výjimkou vlastností a parametrů dokladovaných oprávněnými zkušebnami. Účastník bere na vědomí, že v rámci důkladného testování a zkoušení vzorku, může dojít k jeho zásadnímu poškození. V tomto případě účastníkovi výběrového řízení nebude poskytnuta žádná náhrada finanční ani materiálová. Způsob dodání vzorku: Zadavatel vyžaduje doručení dvou úplných sad balistických panelů TBO 5 CZ, sada 2 ks, z nichž jedna jako referenční bude po ukončení výběrového řízení vrácena zpět účastníkovi, včetně návodu k použití, bez označení typovým štítkem, za účelem ověření splnění technických, kvalitativních a funkčních parametrů v úrovni stanovené v Technické specifikaci. Typový štítek k soutěžnímu vzorku bude dodán samostatně. TERMÍN PŘEDLOŽENÍ VZORKU: • do konce lhůty pro podání nabídek. MÍSTO A ZPŮSOB PŘEDLOŽENÍ VZORKŮ: Poštou doporučeně: ve dvou obalech, z nichž vnitřní bude označen názvem účastníka a názvem VZ „Veřejná zakázka – Dodání balistických panelů TBO 5 CZ II NEOTVÍRAT“, a to na adresu zadavatele: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek Bartolomějská 7/306, 110 00 Praha 1 Upozornění: Při podání vzorku poštou se za datum doručení považuje okamžik převzetí zásilky zadavatelem (den, případně hodina převzetí poštovní zásilky se vzorkem na příslušné podávací poště zadavatele). Poštovní zásilky přebírá zadavatel na příslušné poště každý pracovní den v 08:00 hod. Zadavatel doporučuje, aby poštou podaný vzorek byl na tuto poštu doručen dostatečně včas, aby nedošlo k prodlení a vzorek byl doručen do konce lhůty pro podání nabídek. Osobně: na pracoviště odboru veřejných zakázek v pracovní dny (od 08:00 – 13:00 hod.) na adrese: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel. z vrátnice objektu: 823251–6, mobilní telefon: 731 553 241. Při osobním předání požaduje zadavatel uložení vzorku v uzavřeném obalu označené názvem účastníka a názvem VZ: „Veřejná zakázka – Dodání balistických panelů TBO 5 CZ II – NEOTVÍRAT.“ V souladu s ustanovením zákona § 39 odst. 6 bude po ukončení výběrového řízení vrácen účastník vyzván k zpětnému odběru vzorku, který po telefonické domluvě s kontaktní osobou (Mgr. Hana Vrabcová, tel. 974 823 255) domluví jeho osobní vyzvednutí na Krajském ředitelství policie hl. m. Prahy, Bartolomějská 7/306, 110 00 Praha 1. Termín plnění od - do: Po podpisu rámcové dohody a jejím uveřejnění v Registru smluv, od obdržení dílčí písemné objednávky ve dvou termínech, první dodávku nejpozději do 4. 12. 2025 v objemu 2 400 000, 00 Kč včetně DPH, druhá dodávka do ukončení platnosti dohody ve výši 1 200 000,00 Kč včetně DPH. Zadavatel připouští jednorázové nebo dílčí plnění v roce 2025, nejpozději do 4. 12. 2025. Místo dodání / převzetí plnění: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Sklad Kunratice Nad Šeberákem 561/1 148 00 Praha 4 Kontaktní osoba: pí. Zdeňka Sofroňová tel.: 974 823 407, 731 553 015

Kód z číselníku NIPEZ

35815100-1

Název z číselníku NIPEZ

Neprůstřelné vesty

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

35815100-1

Název z číselníku CPV

Neprůstřelné vesty

Název předmětu

Neprůstřelné vesty

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 07. 2025 09:59Uveřejnění účastníků
Detail16. 07. 2025 09:59Uveřejnění výsledku
Detail14. 07. 2025 09:36Uveřejnění oznámení o výběru
Detail19. 06. 2025 09:43Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail16. 06. 2025 12:29Uveřejnění zadávacích podmínek