Dodání panelů balistických TBO 5 CZ II
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dodání panelů balistických TBO 5 CZ II
Systémové číslo NEN
N006/25/V00019980
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00019980
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 06. 2025 12:29
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
30. 06. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Hana
Příjmení
Vrabcová
Telefon 1
+420 974823255Telefon 2
+420 731553241Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je uzavření rámcové dohody na období 12 měsíců na dodání balistických panelů TBO 5 CZ sada 2 ks. Zadavatel předpokládá odebrat cca 160 kusů. Přesný počet odebraných sad balistických panelů bude upřesněn dle cenové nabídky vítězného účastníka, který se dále zavazuje na své náklady smluvně sjednat s VTÚ Slavičín podmínky a požadavky pro ověření balistické odolnosti dodávaných balistických panelů, které se bude účastnit i pověřená osoba zadavatele. Stanovený finanční limit pro plnění veřejné zakázky malého rozsahu činí 3 600 000,00 Kč včetně DPH, který je nepřekročitelný a musí být vyčerpán. Zadavatel požaduje celou dodávku v černé barvě. Celkový popis a technická specifikace předmětu veřejné zakázky jsou součástí přílohy č. 1 – Technická specifikace. Zadavatel požaduje od účastníků výběrového řízení předložení vzorku dvou úplných sad balistických panelů TBO 5 CZ, sada 2 ks, z nichž jedna jako referenční bude po ukončení výběrového řízení vrácena zpět účastníkovi. Účastník bere na vědomí, že soutěžní vzorek bude důkladně testován, zkoušen, zda splňuje požadavky zadavatele v rozsahu dle zadávací dokumentace a vyhovuje tak požadavkům na výkon služby budoucích uživatelů s výjimkou vlastností a parametrů dokladovaných oprávněnými zkušebnami. Účastník bere na vědomí, že v rámci důkladného testování a zkoušení vzorku, může dojít k jeho zásadnímu poškození. V tomto případě účastníkovi výběrového řízení nebude poskytnuta žádná náhrada finanční ani materiálová. Způsob dodání vzorku: Zadavatel vyžaduje doručení dvou úplných sad balistických panelů TBO 5 CZ, sada 2 ks, z nichž jedna jako referenční bude po ukončení výběrového řízení vrácena zpět účastníkovi, včetně návodu k použití, bez označení typovým štítkem, za účelem ověření splnění technických, kvalitativních a funkčních parametrů v úrovni stanovené v Technické specifikaci. Typový štítek k soutěžnímu vzorku bude dodán samostatně. TERMÍN PŘEDLOŽENÍ VZORKU: • do konce lhůty pro podání nabídek. MÍSTO A ZPŮSOB PŘEDLOŽENÍ VZORKŮ: Poštou doporučeně: ve dvou obalech, z nichž vnitřní bude označen názvem účastníka a názvem VZ „Veřejná zakázka – Dodání balistických panelů TBO 5 CZ II NEOTVÍRAT“, a to na adresu zadavatele: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek Bartolomějská 7/306, 110 00 Praha 1 Upozornění: Při podání vzorku poštou se za datum doručení považuje okamžik převzetí zásilky zadavatelem (den, případně hodina převzetí poštovní zásilky se vzorkem na příslušné podávací poště zadavatele). Poštovní zásilky přebírá zadavatel na příslušné poště každý pracovní den v 08:00 hod. Zadavatel doporučuje, aby poštou podaný vzorek byl na tuto poštu doručen dostatečně včas, aby nedošlo k prodlení a vzorek byl doručen do konce lhůty pro podání nabídek. Osobně: na pracoviště odboru veřejných zakázek v pracovní dny (od 08:00 – 13:00 hod.) na adrese: Krajské ředitelství policie hlavního města Prahy odbor veřejných zakázek Bartolomějská 306/7, Praha 1 tel. z vrátnice objektu: 823251–6, mobilní telefon: 731 553 241. Při osobním předání požaduje zadavatel uložení vzorku v uzavřeném obalu označené názvem účastníka a názvem VZ: „Veřejná zakázka – Dodání balistických panelů TBO 5 CZ II – NEOTVÍRAT.“ V souladu s ustanovením zákona § 39 odst. 6 bude po ukončení výběrového řízení vrácen účastník vyzván k zpětnému odběru vzorku, který po telefonické domluvě s kontaktní osobou (Mgr. Hana Vrabcová, tel. 974 823 255) domluví jeho osobní vyzvednutí na Krajském ředitelství policie hl. m. Prahy, Bartolomějská 7/306, 110 00 Praha 1. Termín plnění od - do: Po podpisu rámcové dohody a jejím uveřejnění v Registru smluv, od obdržení dílčí písemné objednávky ve dvou termínech, první dodávku nejpozději do 4. 12. 2025 v objemu 2 400 000, 00 Kč včetně DPH, druhá dodávka do ukončení platnosti dohody ve výši 1 200 000,00 Kč včetně DPH. Zadavatel připouští jednorázové nebo dílčí plnění v roce 2025, nejpozději do 4. 12. 2025. Místo dodání / převzetí plnění: Krajské ředitelství policie hl. m. Prahy Sklad Kunratice Nad Šeberákem 561/1 148 00 Praha 4 Kontaktní osoba: pí. Zdeňka Sofroňová tel.: 974 823 407, 731 553 015
Kód z číselníku NIPEZ
35815100-1
Název z číselníku NIPEZ
Neprůstřelné vesty
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
35815100-1
Název z číselníku CPV
Neprůstřelné vesty
Název předmětu
Neprůstřelné vesty
Položky předmětu
Místo plnění
| CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
| Zobrazit detail | ||||
|---|---|---|---|---|
| 16. 07. 2025 09:59 | Uveřejnění účastníků | |||
| 16. 07. 2025 09:59 | Uveřejnění výsledku | |||
| 14. 07. 2025 09:36 | Uveřejnění oznámení o výběru | |||
| 19. 06. 2025 09:43 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
| 16. 06. 2025 12:29 | Uveřejnění zadávacích podmínek |