Zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy Out Of Home pro marketingové kampaně RBP, zdravotní pojišťovny v období od 1.3.2025 do 30.9.2026
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy Out Of Home pro marketingové kampaně RBP, zdravotní pojišťovny v období od 1.3.2025 do 30.9.2026
Zadavatel
RBP, zdravotní pojišťovnaSystémové číslo NEN
N006/24/V00039184
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00039184
Režim VZ dle volby zadavatele
Podlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zjednodušené podlimitní řízení
Specifikace zadávacího řízení
zjednodušené podlimitní řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
3 300 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
04. 12. 2024 08:09
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
07. 01. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Vendula
Příjmení
Hyplová
hyplova@mt-legal.com
Telefon 1
+420 596629503
Telefon 2
+420 602552263
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy – Out Of Home (dále jen „OOH“) pro marketingové kampaně zadavatele v období od 1. 3. 2025 do 30. 9. 2026 V rámci předmětu plnění veřejné zakázky bude dodavatel povinen: a) zajistit nákup reklamního prostoru (včetně zajištění tisku a instalace) s dosahem v požadované oblasti (Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj, Olomouc, Brno, Ústí nad Labem) v rámci OOH médií, a to v níže uvedeném rozsahu. Kombinace nosičů v jednotlivých oblastech bude navržena dodavatelem, přičemž je podmínkou to, aby v každé oblasti byl zajištěn alespoň jeden OOH nosič: • Bigboardy (rozměr 9,6 m x 3,6 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 10 ks na každé ze 4 období, • Billboardy (rozměr 5,1 m x 2,4 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 45 ks na každé ze 4 období, • LCD obrazovky (rozměr minimálně 3 m x 2 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 5 ks na každé ze 4 období, b) zpracovat mediální plány k reklamním kampaním v OOH mediálním prostoru, včetně stanovení timingů (harmonogramů) jednotlivých kampaní a analýzy cílových skupin s využitím ploch OOH, a to ke každé jednotlivé kampani před jejím zahájením; c) zajišťovat předání příslušných reklamních formátů a podkladů vytvořených zadavatelem (zejm. předání podkladů do tisku a následně pro účely vylepení/zveřejnění), d) zpracovat závěrečné vyhodnocení kampaní s fotodokumentací a dle seznamu lokalit. Součástí veřejné zakázky není zajišťování výroby grafických motivů (zhotovení tiskových podkladů, reklamních spotů na velkoplošné digitální obrazovky atd.) V případě, že by z důvodů průtahů v zadávacím řízení nebyla smlouva na plnění veřejné zakázky uzavřena nejpozději do 28. 2. 2025 a nebylo by časově možné realizovat část plnění pro březen 2025, zadavatel si vyhrazuje právo toto plnění neodebrat a poměrně o tuto část plnění i snížit cenu sjednanou v příloze č. 1 zadávací dokumentace; první kampaň by tak byla realizována v září 2025. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách zadávací dokumentace.
Kód z číselníku NIPEZ
79340000-9
Název z číselníku NIPEZ
Reklamní a marketingové služby
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
79340000-9
Název z číselníku CPV
Reklamní a marketingové služby
Název předmětu
Reklamní a marketingové služby
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
09. 12. 2024 10:34 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
04. 12. 2024 08:09 | Uveřejnění zadávacích podmínek |