Zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy Out Of Home pro marketingové kampaně RBP, zdravotní pojišťovny v období od 1.3.2025 do 30.9.2026

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy Out Of Home pro marketingové kampaně RBP, zdravotní pojišťovny v období od 1.3.2025 do 30.9.2026

Systémové číslo NEN

N006/24/V00039184

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00039184

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

3 300 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

04. 12. 2024 08:09

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

07. 01. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Vendula

Příjmení

Hyplová

E-mail

hyplova@mt-legal.com

Telefon 1

+420 596629503

Telefon 2

+420 602552263

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy – Out Of Home (dále jen „OOH“) pro marketingové kampaně zadavatele v období od 1. 3. 2025 do 30. 9. 2026 V rámci předmětu plnění veřejné zakázky bude dodavatel povinen: a) zajistit nákup reklamního prostoru (včetně zajištění tisku a instalace) s dosahem v požadované oblasti (Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj, Olomouc, Brno, Ústí nad Labem) v rámci OOH médií, a to v níže uvedeném rozsahu. Kombinace nosičů v jednotlivých oblastech bude navržena dodavatelem, přičemž je podmínkou to, aby v každé oblasti byl zajištěn alespoň jeden OOH nosič: • Bigboardy (rozměr 9,6 m x 3,6 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 10 ks na každé ze 4 období, • Billboardy (rozměr 5,1 m x 2,4 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 45 ks na každé ze 4 období, • LCD obrazovky (rozměr minimálně 3 m x 2 m) na měsíce březen 2025/26 + září 2025/26, a to v počtu 5 ks na každé ze 4 období, b) zpracovat mediální plány k reklamním kampaním v OOH mediálním prostoru, včetně stanovení timingů (harmonogramů) jednotlivých kampaní a analýzy cílových skupin s využitím ploch OOH, a to ke každé jednotlivé kampani před jejím zahájením; c) zajišťovat předání příslušných reklamních formátů a podkladů vytvořených zadavatelem (zejm. předání podkladů do tisku a následně pro účely vylepení/zveřejnění), d) zpracovat závěrečné vyhodnocení kampaní s fotodokumentací a dle seznamu lokalit. Součástí veřejné zakázky není zajišťování výroby grafických motivů (zhotovení tiskových podkladů, reklamních spotů na velkoplošné digitální obrazovky atd.) V případě, že by z důvodů průtahů v zadávacím řízení nebyla smlouva na plnění veřejné zakázky uzavřena nejpozději do 28. 2. 2025 a nebylo by časově možné realizovat část plnění pro březen 2025, zadavatel si vyhrazuje právo toto plnění neodebrat a poměrně o tuto část plnění i snížit cenu sjednanou v příloze č. 1 zadávací dokumentace; první kampaň by tak byla realizována v září 2025. Podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky, včetně technických podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky, je uvedeno v přílohách zadávací dokumentace.

Kód z číselníku NIPEZ

79340000-9

Název z číselníku NIPEZ

Reklamní a marketingové služby

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

79340000-9

Název z číselníku CPV

Reklamní a marketingové služby

Název předmětu

Reklamní a marketingové služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail09. 12. 2024 10:34Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail04. 12. 2024 08:09Uveřejnění zadávacích podmínek