Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení
Základní informace
Název zadávacího postupu
Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení
Systémové číslo NEN
N006/25/P00000017
Aktuální stav ZP
Neukončen
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25P00000017
Druh zadávacího postupu
Předběžná tržní konzultace
Datum uveřejnění ZP na profil
05. 02. 2025 10:12
Specifikace podání
Lhůta pro podání informací
12. 02. 2025 09:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Bc.
Jméno
Tomáš
Příjmení
Štampach
verejnezakazky@ssc.cas.cz
Telefon 1
+420 221403519
Předmět
Popis předmětu
V souladu s ustanovením § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“), se dne 12.2.2024 od 9:30 hodin v budově SSČ, na adrese Národní 1009/3, 110 00 Praha 1 bude konat předběžná tržní konzultace týkající se plánované veřejné zakázky „Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení“. Obsahem předběžných tržních konzultací (dále jen „PTK“) bude ze strany zadavatele: - Úvodní představení provozování stávajícího ekonomicko-provozního řešení. - Představení vybraných obchodních podmínek ve vztahu k uvažovanému nastavení poptávaných služeb. Upozorňujeme, že tento postup nepředstavuje zadávací řízení dle ZZVZ a ani není závaznou cenovou poptávku. Jde o předběžnou tržní konzultaci ve smyslu § 33 ZZVZ, jejímž cílem je ověřit na straně zadavatele, zdali zejména uvažované vybrané obchodní podmínky odpovídající možnostem potencionálních dodavatelů na relevantním trhu. Základním předmětem a účelem této předběžné tržní konzultace je získání a ověření informací nezbytných pro řádné nastavení zadávacích podmínek připravovaného zadávacího řízení veřejné zakázky. Důvodem konání předběžné tržní konzultace je potřeba optimálního nastavení zadávacích podmínek veřejné zakázky tak, aby byla v zadávacím řízení zejména umožněna participace co nejširšímu okruhu účastníků, kteří by byli objektivně schopni předmět veřejné zakázky realizovat, a zároveň aby byla vyloučena jiná rizika způsobující možný nesoulad se zásadami přiměřenosti, transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace ze strany zadavatele. Vzhledem k tomu, že v průběhu předběžné tržní konzultace budou účastníkům představeny důvěrné informace týkající se provozování stávajícího ekonomicko-provozního řešení, je podmínkou účasti dodavatele v předběžné tržní konzultaci podpis prohlášení o ochraně důvěrných informací (NDA) ze strany dodavatele, a to ve znění dle vzoru, který tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení. Zároveň, za relevantní dodavatele (účastníky předběžné tržní konzultace) zadavatel považuje pouze takové dodavatele, na které se nevztahují mezinárodní sankce přijaté Evropskou unií v souvislosti s ruskou agresí na území Ukrajiny vůči Rusku a Bělorusku. V souvislosti s tím proto zadavatel žádá dodavatele o vyplnění a podpis „Čestného prohlášení ve vztahu k mezinárodním sankcím přijatým Evropskou unií v souvislosti s ruskou agresí na území Ukrajiny vůči Rusku a Bělorusku“, jehož vzor tvoří přílohu č. 2 tohoto oznámení. Dodavatelům, kteří nepředloží zadavateli za ně podepsanou prohlášení o ochraně důvěrných informací (NDA) ve znění dle vzoru, který tvoří přílohu č. 1 této oznámení, a/nebo vyplněné a podepsané Čestné prohlášení dle vzoru, který tvoří přílohu č. 2 této oznámení, zadavatel neumožní účast na předběžné tržní konzultaci. Dodavatelé jsou povinni předložit vyplněné přílohy č. 1 a č. 2 tohoto oznámení SSČ nejpozději do 10.2.2025 do 12:00, zaslaného prostřednictvím elektronického nástroje NEN dostupného na profilu zadavatele v sekci předběžné tržní konzultace s názvem „Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení – předběžné tržní konzultace“. Současně zadavatel vyzývá dodavatele, kteří mají zájem účastnit se předběžné tržní konzultace, aby svůj zájem projevili podáním žádosti o účast na předběžné tržní konzultaci, a to nejpozději do 10.2.2025 do 12:00. Účast na konání PTK dne 12.2.2025 bude umožněna pouze těm dodavatelům, kteří odešlou vyplněné přílohy v požadovaném termínu a v požadovaném termínu potvrdí svoji účast. Předpokládaná délka konzultace: od 9:30 do 12:30. Sraz účastníků předběžné tržní konzultace je v sídle SSČ na recepci u vstupu do budovy Akademie věd ČR.. . Předpokládaná odbornost účastníků, resp. zástupců potenciálních dodavatelů: Zadavatel požaduje, aby se předběžných tržních konzultací účastnily nejvýše 2 osoby za jednotlivého potenciálního dodavatele. Zadavatel dále sděluje, že o průběhu předběžné tržní konzultace bude v souladu s § 33 ZZVZ ve spojení s § 211 odst. 1 ZZVZ pořízen písemný záznam. Obsah bude následně zaznamenán do písemného zápisu se zachycením hlavních obsahových bodů tržní konzultace. V Praze dne 4.2.2025 Středisko společných činností AV ČR, v. v. i.
Kód z číselníku NIPEZ
48000000-8
Název z číselníku NIPEZ
Balíky programů a informační systémy
Kód z číselníku CPV
48000000-8
Název z číselníku CPV
Balíky programů a informační systémy
Název předmětu
Balíky programů a informační systémy
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 02. 2025 10:12 | Uveřejnění informace o trhu |