Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení

Základní informace


Název zadávacího postupu

Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení

Systémové číslo NEN

N006/25/P00000017

Aktuální stav ZP

Neukončen

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25P00000017

Druh zadávacího postupu

Předběžná tržní konzultace

Datum uveřejnění ZP na profil

05. 02. 2025 10:12

Specifikace podání


Lhůta pro podání informací

12. 02. 2025 09:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Bc.

Jméno

Tomáš

Příjmení

Štampach

E-mail

verejnezakazky@ssc.cas.cz

Telefon 1

+420 221403519

Předmět


Popis předmětu

V souladu s ustanovením § 33 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“), se dne 12.2.2024 od 9:30 hodin v budově SSČ, na adrese Národní 1009/3, 110 00 Praha 1 bude konat předběžná tržní konzultace týkající se plánované veřejné zakázky „Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení“. Obsahem předběžných tržních konzultací (dále jen „PTK“) bude ze strany zadavatele: - Úvodní představení provozování stávajícího ekonomicko-provozního řešení. - Představení vybraných obchodních podmínek ve vztahu k uvažovanému nastavení poptávaných služeb. Upozorňujeme, že tento postup nepředstavuje zadávací řízení dle ZZVZ a ani není závaznou cenovou poptávku. Jde o předběžnou tržní konzultaci ve smyslu § 33 ZZVZ, jejímž cílem je ověřit na straně zadavatele, zdali zejména uvažované vybrané obchodní podmínky odpovídající možnostem potencionálních dodavatelů na relevantním trhu. Základním předmětem a účelem této předběžné tržní konzultace je získání a ověření informací nezbytných pro řádné nastavení zadávacích podmínek připravovaného zadávacího řízení veřejné zakázky. Důvodem konání předběžné tržní konzultace je potřeba optimálního nastavení zadávacích podmínek veřejné zakázky tak, aby byla v zadávacím řízení zejména umožněna participace co nejširšímu okruhu účastníků, kteří by byli objektivně schopni předmět veřejné zakázky realizovat, a zároveň aby byla vyloučena jiná rizika způsobující možný nesoulad se zásadami přiměřenosti, transparentnosti, rovného zacházení a zákazu diskriminace ze strany zadavatele. Vzhledem k tomu, že v průběhu předběžné tržní konzultace budou účastníkům představeny důvěrné informace týkající se provozování stávajícího ekonomicko-provozního řešení, je podmínkou účasti dodavatele v předběžné tržní konzultaci podpis prohlášení o ochraně důvěrných informací (NDA) ze strany dodavatele, a to ve znění dle vzoru, který tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení. Zároveň, za relevantní dodavatele (účastníky předběžné tržní konzultace) zadavatel považuje pouze takové dodavatele, na které se nevztahují mezinárodní sankce přijaté Evropskou unií v souvislosti s ruskou agresí na území Ukrajiny vůči Rusku a Bělorusku. V souvislosti s tím proto zadavatel žádá dodavatele o vyplnění a podpis „Čestného prohlášení ve vztahu k mezinárodním sankcím přijatým Evropskou unií v souvislosti s ruskou agresí na území Ukrajiny vůči Rusku a Bělorusku“, jehož vzor tvoří přílohu č. 2 tohoto oznámení. Dodavatelům, kteří nepředloží zadavateli za ně podepsanou prohlášení o ochraně důvěrných informací (NDA) ve znění dle vzoru, který tvoří přílohu č. 1 této oznámení, a/nebo vyplněné a podepsané Čestné prohlášení dle vzoru, který tvoří přílohu č. 2 této oznámení, zadavatel neumožní účast na předběžné tržní konzultaci. Dodavatelé jsou povinni předložit vyplněné přílohy č. 1 a č. 2 tohoto oznámení SSČ nejpozději do 10.2.2025 do 12:00, zaslaného prostřednictvím elektronického nástroje NEN dostupného na profilu zadavatele v sekci předběžné tržní konzultace s názvem „Služby podpory a rozvoje ekonomicko-provozního řešení – předběžné tržní konzultace“. Současně zadavatel vyzývá dodavatele, kteří mají zájem účastnit se předběžné tržní konzultace, aby svůj zájem projevili podáním žádosti o účast na předběžné tržní konzultaci, a to nejpozději do 10.2.2025 do 12:00. Účast na konání PTK dne 12.2.2025 bude umožněna pouze těm dodavatelům, kteří odešlou vyplněné přílohy v požadovaném termínu a v požadovaném termínu potvrdí svoji účast. Předpokládaná délka konzultace: od 9:30 do 12:30. Sraz účastníků předběžné tržní konzultace je v sídle SSČ na recepci u vstupu do budovy Akademie věd ČR.. . Předpokládaná odbornost účastníků, resp. zástupců potenciálních dodavatelů: Zadavatel požaduje, aby se předběžných tržních konzultací účastnily nejvýše 2 osoby za jednotlivého potenciálního dodavatele. Zadavatel dále sděluje, že o průběhu předběžné tržní konzultace bude v souladu s § 33 ZZVZ ve spojení s § 211 odst. 1 ZZVZ pořízen písemný záznam. Obsah bude následně zaznamenán do písemného zápisu se zachycením hlavních obsahových bodů tržní konzultace. V Praze dne 4.2.2025 Středisko společných činností AV ČR, v. v. i.

Kód z číselníku NIPEZ

48000000-8

Název z číselníku NIPEZ

Balíky programů a informační systémy

Kód z číselníku CPV

48000000-8

Název z číselníku CPV

Balíky programů a informační systémy

Název předmětu

Balíky programů a informační systémy

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail05. 02. 2025 10:12Uveřejnění informace o trhu