Docházkový systém

Základní informace


Název zadávacího postupu

Docházkový systém

Systémové číslo NEN

N006/24/V00028222

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-044324

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00028222

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum zrušení ZP

20. 12. 2024 19:19

Datum uveřejnění ZP na profil

13. 09. 2024 14:23

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

29. 10. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Petr

Příjmení

Dvořák

E-mail

dvorakp@mpo.cz

Telefon 1

+420 224852306

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky s názvem „Docházkový systém“ (dále jen „VZ“) je dodávka a implementace nového docházkového systému a po dokončení implementace poskytnutí podpory po dobu 15 let. Součástí dodávky je dodání přístupových čteček a docházkových terminálů. Bližší specifikace předmětu plnění VZ, podmínky a další požadavky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy (příloha č. 2 této zadávací dokumentace). Jde o komplexní SW, který zahrnuje několik klíčových modulů a funkcí zaměřených na efektivní správu pracovních procesů v organizaci. Tento SW se zaměřuje především na řízení pracovní doby zaměstnanců a optimalizaci procesů souvisejících s personálním a docházkovým managementem. Jednou z klíčových částí je docházkový systém, který umožní přesné sledování přítomnosti/nepřítomnosti zaměstnanců, a to včetně plánování dovolené. V systému bude možné digitálně zažádat o nepřítomnost (dovolenou, indispoziční volno, pracovní a služební volno, studijní volno aj.). Na uvedené žádosti bude navázáno schvalovací workflow k zajištění řízení pracovních absencí. Taktéž bude zahrnuta evidence služební a pracovní doby, včetně možnosti zobrazování nepřítomnosti kolegů a podřízených. V systému bude možné rovněž evidovat práci z domova. Dále bude software obsahovat možnost zadávání tuzemských i mezinárodních cestovních příkazů, které budou propojeny s ekonomickým informačním systémem. Pro zajištění hladkého chodu procesů bude v systému také možnost nastavit zástup dle zákonných povinností nebo preferencí konkrétního uživatele. Systém bude umožňovat přijímat výkazy externích pracovníků a tyto výkazy budou schvalovány jednotlivými vedoucími. Součástí zakázky je dodávka přístupových čteček průkazů zaměstnance, státního zaměstnance, externisty a návštěvy, umístěných na vstupech do budov Ministerstva průmyslu a obchodu. Dále dodávka docházkových terminálů, umístěné v jednotlivých patrech budov MPO, které budou umožňovat zobrazení nejčastějších typů nepřítomností, a každý uživatel si na nich bude moci zvolit důvod odchodu z budovy. Kromě toho bude zakázka zahrnovat nákup přístupových čteček a řídících jednotek pro vstup do zabezpečených (režimových) oblastí. Důležité informace týkající se pracovní doby a výkazů práce budou zobrazovány na Portálu zaměstnance, což umožní každému uživateli snadný přístup k relevantním údajům o své pracovní aktivitě, saldu odpracované doby a dalším důležitým informacím. V rámci systému bude rovněž možné tvořit přehledy a reporty. S ohledem na povahu dat uložených v systému bude kladen důraz na zajištění bezpečnosti (správa přístupů a rolí, logování aktivit, oddělení docházkového a přístupového systému z pohledu ochrany utajovaných informací apod.).

Kód z číselníku NIPEZ

31711310-9

Název z číselníku NIPEZ

Systém pro zaznamenávání docházky

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

31711310-9

Název z číselníku CPV

Systém pro zaznamenávání docházky

Název předmětu

Systém pro zaznamenávání docházky

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 12. 2024 19:24Uveřejnění o zrušení
Detail21. 10. 2024 14:19Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail16. 10. 2024 16:48Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail16. 10. 2024 16:47Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail16. 10. 2024 16:22Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail13. 09. 2024 14:23Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


11. 09. 2024 17:5313. 09. 2024 14:00F2024-044324Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka