Docházkový systém
Základní informace
Název zadávacího postupu
Docházkový systém
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/24/V00028222
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-044324
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00028222
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum zrušení ZP
20. 12. 2024 19:19
Datum uveřejnění ZP na profil
13. 09. 2024 14:23
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
29. 10. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr.
Jméno
Petr
Příjmení
Dvořák
dvorakp@mpo.cz
Telefon 1
+420 224852306
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky s názvem „Docházkový systém“ (dále jen „VZ“) je dodávka a implementace nového docházkového systému a po dokončení implementace poskytnutí podpory po dobu 15 let. Součástí dodávky je dodání přístupových čteček a docházkových terminálů. Bližší specifikace předmětu plnění VZ, podmínky a další požadavky jsou uvedeny v závazném návrhu smlouvy (příloha č. 2 této zadávací dokumentace). Jde o komplexní SW, který zahrnuje několik klíčových modulů a funkcí zaměřených na efektivní správu pracovních procesů v organizaci. Tento SW se zaměřuje především na řízení pracovní doby zaměstnanců a optimalizaci procesů souvisejících s personálním a docházkovým managementem. Jednou z klíčových částí je docházkový systém, který umožní přesné sledování přítomnosti/nepřítomnosti zaměstnanců, a to včetně plánování dovolené. V systému bude možné digitálně zažádat o nepřítomnost (dovolenou, indispoziční volno, pracovní a služební volno, studijní volno aj.). Na uvedené žádosti bude navázáno schvalovací workflow k zajištění řízení pracovních absencí. Taktéž bude zahrnuta evidence služební a pracovní doby, včetně možnosti zobrazování nepřítomnosti kolegů a podřízených. V systému bude možné rovněž evidovat práci z domova. Dále bude software obsahovat možnost zadávání tuzemských i mezinárodních cestovních příkazů, které budou propojeny s ekonomickým informačním systémem. Pro zajištění hladkého chodu procesů bude v systému také možnost nastavit zástup dle zákonných povinností nebo preferencí konkrétního uživatele. Systém bude umožňovat přijímat výkazy externích pracovníků a tyto výkazy budou schvalovány jednotlivými vedoucími. Součástí zakázky je dodávka přístupových čteček průkazů zaměstnance, státního zaměstnance, externisty a návštěvy, umístěných na vstupech do budov Ministerstva průmyslu a obchodu. Dále dodávka docházkových terminálů, umístěné v jednotlivých patrech budov MPO, které budou umožňovat zobrazení nejčastějších typů nepřítomností, a každý uživatel si na nich bude moci zvolit důvod odchodu z budovy. Kromě toho bude zakázka zahrnovat nákup přístupových čteček a řídících jednotek pro vstup do zabezpečených (režimových) oblastí. Důležité informace týkající se pracovní doby a výkazů práce budou zobrazovány na Portálu zaměstnance, což umožní každému uživateli snadný přístup k relevantním údajům o své pracovní aktivitě, saldu odpracované doby a dalším důležitým informacím. V rámci systému bude rovněž možné tvořit přehledy a reporty. S ohledem na povahu dat uložených v systému bude kladen důraz na zajištění bezpečnosti (správa přístupů a rolí, logování aktivit, oddělení docházkového a přístupového systému z pohledu ochrany utajovaných informací apod.).
Kód z číselníku NIPEZ
31711310-9
Název z číselníku NIPEZ
Systém pro zaznamenávání docházky
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
31711310-9
Název z číselníku CPV
Systém pro zaznamenávání docházky
Název předmětu
Systém pro zaznamenávání docházky
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 12. 2024 19:24 | Uveřejnění o zrušení | |||
21. 10. 2024 14:19 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
16. 10. 2024 16:48 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
16. 10. 2024 16:47 | Uveřejnění zadávacích podmínek | |||
16. 10. 2024 16:22 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
13. 09. 2024 14:23 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
11. 09. 2024 17:53 | 13. 09. 2024 14:00 | F2024-044324 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |