Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu

Systémové číslo NEN

N006/24/V00039854

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ano

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-061870

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00039854

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

14 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 12. 2024 14:45

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

17. 01. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Vendula

Příjmení

Hyplová

E-mail

hyplova@mt-legal.com

Telefon 1

+420 596629503

Telefon 2

+420 602552263

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích s celoplošným dosahem dle požadavků zadavatele (část 1) a zajištění nákupu mediálního prostoru v rádiích dle požadavků zadavatele (část 2), a to v rámci marketingových kampaní zadavatele v období březen 2025, září 2025, březen 2026, září 2026. Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části, a to následovně: 1) Část 1 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v televizích (TV) s celoplošným (celorepublikovým) dosahem. Předmětem plnění je zejm. následující: - příprava plánu pro každou kampaň dle požadavků zadavatele na nákup mediálního prostoru; - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v TV pro část 1 veřejné zakázky (přílohy č. 1.1 a 2.1 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. 2) Část 2 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v rádiích vysílajících v Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Ústeckém kraji dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace. Předmětem plnění je zejm. následující: - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace; dodavatel může v průběhu plnění smlouvy navrhnout úpravu vzorového media plánu, avšak navrhované úpravy nesmí zhoršit zásah kampaně a musí být zadavatelem odsouhlaseny). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v rádiích pro část 2 veřejné zakázky (přílohy č. 1.2 a 2.2 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. Další vymezení viz zadávací dokumentace.

Kód z číselníku NIPEZ

79340000-9

Název z číselníku NIPEZ

Reklamní a marketingové služby

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

79340000-9

Název z číselníku CPV

Reklamní a marketingové služby

Název předmětu

Reklamní a marketingové služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail09. 01. 2025 10:25Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail09. 01. 2025 10:24Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail19. 12. 2024 12:30Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail19. 12. 2024 12:28Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail11. 12. 2024 14:45Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


09. 12. 2024 00:0011. 12. 2024 00:00F2024-061870Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka