Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích a rádiích a související služby pro RBP, zdravotní pojišťovnu
Zadavatel
RBP, zdravotní pojišťovnaSystémové číslo NEN
N006/24/V00039854
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ano
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-061870
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00039854
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
14 000 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 12. 2024 14:45
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
17. 01. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Vendula
Příjmení
Hyplová
hyplova@mt-legal.com
Telefon 1
+420 596629503
Telefon 2
+420 602552263
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích s celoplošným dosahem dle požadavků zadavatele (část 1) a zajištění nákupu mediálního prostoru v rádiích dle požadavků zadavatele (část 2), a to v rámci marketingových kampaní zadavatele v období březen 2025, září 2025, březen 2026, září 2026. Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části, a to následovně: 1) Část 1 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v televizích (TV) s celoplošným (celorepublikovým) dosahem. Předmětem plnění je zejm. následující: - příprava plánu pro každou kampaň dle požadavků zadavatele na nákup mediálního prostoru; - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném televizním vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v TV pro část 1 veřejné zakázky (přílohy č. 1.1 a 2.1 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. 2) Část 2 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v rádiích vysílajících v Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Ústeckém kraji dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace. Předmětem plnění je zejm. následující: - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace; dodavatel může v průběhu plnění smlouvy navrhnout úpravu vzorového media plánu, avšak navrhované úpravy nesmí zhoršit zásah kampaně a musí být zadavatelem odsouhlaseny). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v rádiích pro část 2 veřejné zakázky (přílohy č. 1.2 a 2.2 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky. Další vymezení viz zadávací dokumentace.
Kód z číselníku NIPEZ
79340000-9
Název z číselníku NIPEZ
Reklamní a marketingové služby
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
79340000-9
Název z číselníku CPV
Reklamní a marketingové služby
Název předmětu
Reklamní a marketingové služby
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
09. 01. 2025 10:25 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
09. 01. 2025 10:24 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
19. 12. 2024 12:30 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
19. 12. 2024 12:28 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
11. 12. 2024 14:45 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
09. 12. 2024 00:00 | 11. 12. 2024 00:00 | F2024-061870 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |