Část 2 veřejné zakázky

Základní informace


Název zadávacího postupu

Část 2 veřejné zakázky

Systémové číslo NEN

N006/24/V00039854/002

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-061870

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

2 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 12. 2024 14:45

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

16. 01. 2025 10:00

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je zajištění nákupu mediálního prostoru v televizích s celoplošným dosahem dle požadavků zadavatele (část 1) a zajištění nákupu mediálního prostoru v rádiích dle požadavků zadavatele (část 2), a to v rámci marketingových kampaní zadavatele v období březen 2025, září 2025, březen 2026, září 2026. Veřejná zakázka je v souladu s ust. § 35 ZZVZ rozdělena na 2 části, a to následovně: Část 2 veřejné zakázky zahrnuje nákup mediálního prostoru v rádiích vysílajících v Moravskoslezském, Olomouckém, Zlínském, Jihomoravském a Ústeckém kraji dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace. Předmětem plnění je zejm. následující: - rezervace a potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schváleného zadání zadavatelem; - zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzené rezervace mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - zpracování a předání zprávy o uskutečnění objednávky a využití mediálního prostoru v příslušném rozhlasovém vysílání; - předání reklamních formátů zadavatele k vysílání; - zpracování komplexního zhodnocení kampaní zadavatele pro potřeby vyhodnocení efektivity jednotlivých fází kampaní; - zpracování a dodání dokladů o realizaci plnění pro každou kampaň; - zajištění datové podpory pro analýzu vzájemné synergie mediálních výkonů kampaní. S ohledem na možnost změny zdravotní pojišťovny dle § 11 odst. 1 písm. a) zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění a o změně a doplnění některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zadavatel požaduje realizaci marketingové kampaně v měsících březen 25/26 a září 25/26 (tj. ve 4 obdobích dle vzorového media plánu, který tvoří přílohu č. 4 zadávací dokumentace; dodavatel může v průběhu plnění smlouvy navrhnout úpravu vzorového media plánu, avšak navrhované úpravy nesmí zhoršit zásah kampaně a musí být zadavatelem odsouhlaseny). Bližší podrobnosti jsou stanoveny v obchodních podmínkách (návrh smlouvy) a požadavcích na nákup mediálního prostoru v rádiích pro část 2 veřejné zakázky (přílohy č. 1.2 a 2.2 zadávací dokumentace). Výroba a zpracování samotných reklamních spotů není předmětem této zakázky.

Kód z číselníku NIPEZ

79340000-9

Název z číselníku NIPEZ

Reklamní a marketingové služby

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

79340000-9

Název z číselníku CPV

Reklamní a marketingové služby

Název předmětu

Reklamní a marketingové služby

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.