Nákup přilby ochranné
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup přilby ochranné
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/22/V00003951
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00003951
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
23. 02. 2022 07:06
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
03. 03. 2022 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Ondřej
Příjmení
Černý
cernyo1@army.cz
Telefon 1
+420 601580567
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je pořízení majetku, kterým se pro účely této VZMR rozumí "Nákup přilby ochranné" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Součástí zadávací dokumentace je "Návrh smlouvy", zadavatel požaduje vyplnění ve vyznačených místech a opětovného vložení (ve formátu "pdf" i v původním formátu souboru "word") do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "„Návrhu smlouvy", zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Z důvodu objektivního hodnocení požadujeme NÁZEV, OBRÁZEK nebo ODKAZ NA PLATNÉ WWW.STRÁNKY vámi nabízeného sortimentu. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Kód z číselníku NIPEZ
18444110-7
Název z číselníku NIPEZ
Helmy
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
18444110-7
Název z číselníku CPV
Helmy
Název předmětu
Nákup přilby ochranné
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenský útvar 6624 Olomouc, Libušina648/111, 779 00
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Nákup přilby ochranné | 18444110-7 | Helmy |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 10:40 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
07. 04. 2022 08:50 | Uveřejnění účastníků | |||
07. 04. 2022 08:50 | Uveřejnění výsledku | |||
18. 03. 2022 12:43 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
23. 02. 2022 07:06 | Uveřejnění zadávacích podmínek |