Nákup pojistky, žárovky, pásky, spony, hadice, oka, ditinky a spínače
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup pojistky, žárovky, pásky, spony, hadice, oka, ditinky a spínače
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/20/V00011053
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00011053
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
11. 05. 2020 14:19
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
20. 05. 2020 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jiří
Příjmení
Plocek
plocekj@army.cz
Telefon 1
+420 973404522
Telefon 2
+420 775216752
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je pořízení materiálu, kterým se pro účely této VZMR rozumí "Nákup pojistek, žárovek, pásek, spony, hadice, oka, dutinky a spínače" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. VZMR bude provedena jednorázovým způsobem. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění v červeně vyznačených místech a žlutě podbarvených polí, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (ve formátu pdf i v původním formátu souboru). Vypočtenou výslednou cenu za pořízení materiálu této veřejné zakázky zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Z důvodu objektivního hodnocení požadujeme NÁZEV, OBRÁZEK nebo ODKAZ NA PLATNÉ WWW.STRÁNKY vámi nabízeného sortimentu. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší než 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší než 3 měsíců; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší než 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče spojené s dodáním do místa plnění - t.j. VÚ 662401 Olomouc (DPH, dopravu do místa určení, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.
Kód z číselníku NIPEZ
31211300-1
Název z číselníku NIPEZ
Pojistky
Hlavní místo plnění
Olomoucký kraj
Kód z číselníku CPV
31211300-1
Název z číselníku CPV
Pojistky
Název předmětu
Pojistky
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenský útvar 662401, Libušina 648/111, 77900 Olomouc
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Pojistky | 31211300-1 | Pojistky | ||
Pojistky | 31211300-1 | Pojistky |
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 13:00 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 06. 2020 11:05 | Uveřejnění účastníků | |||
15. 06. 2020 11:05 | Uveřejnění výsledku | |||
11. 05. 2020 14:19 | Uveřejnění zadávacích podmínek |