Nákup pojistky, žárovky, pásky, spony, hadice, oka, ditinky a spínače

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup pojistky, žárovky, pásky, spony, hadice, oka, ditinky a spínače

Systémové číslo NEN

N006/20/V00011053

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00011053

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

11. 05. 2020 14:19

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

20. 05. 2020 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Plocek

E-mail

plocekj@army.cz

Telefon 1

+420 973404522

Telefon 2

+420 775216752

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je pořízení materiálu, kterým se pro účely této VZMR rozumí "Nákup pojistek, žárovek, pásek, spony, hadice, oka, dutinky a spínače" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. VZMR bude provedena jednorázovým způsobem. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Součástí zadávací dokumentace je návrh smlouvy viz. příloha č. 1, zadavatel požaduje její vyplnění v červeně vyznačených místech a žlutě podbarvených polí, podepsání oprávněnou osobou a opětovné vložení do el. nástroje jako součást nabídky (ve formátu pdf i v původním formátu souboru). Vypočtenou výslednou cenu za pořízení materiálu této veřejné zakázky zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Z důvodu objektivního hodnocení požadujeme NÁZEV, OBRÁZEK nebo ODKAZ NA PLATNÉ WWW.STRÁNKY vámi nabízeného sortimentu. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší než 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší než 3 měsíců; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší než 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče spojené s dodáním do místa plnění - t.j. VÚ 662401 Olomouc (DPH, dopravu do místa určení, atd.). Další náklady nebudou připuštěny. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Kód z číselníku NIPEZ

31211300-1

Název z číselníku NIPEZ

Pojistky

Hlavní místo plnění

Olomoucký kraj

Kód z číselníku CPV

31211300-1

Název z číselníku CPV

Pojistky

Název předmětu

Pojistky

Textové pole pro popis místa plnění

Vojenský útvar 662401, Libušina 648/111, 77900 Olomouc

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPojistky31211300-1Pojistky
DetailPojistky31211300-1Pojistky

Místo plnění


CZ071Olomoucký kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 12. 2024 13:00Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 06. 2020 11:05Uveřejnění účastníků
Detail15. 06. 2020 11:05Uveřejnění výsledku
Detail11. 05. 2020 14:19Uveřejnění zadávacích podmínek