Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM)

Základní informace


Název zadávacího postupu

Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM)

Systémové číslo NEN

N006/25/V00006615

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2025-016789

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00006615

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

31. 03. 2025 11:12

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

06. 05. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Bc.

Jméno

Monika

Příjmení

Košťáková

E-mail

Monika.Kostakova@fs.mfcr.cz

Telefon 1

+420 296854947

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky (dále také „VZ”) je rozvoj nástroje pro správu identit (IAM) Finanční správy České republiky po dobu 15 měsíců a následná podpora provozu a rozvoje po dobu 48 měsíců, a to v souladu s podmínkami uvedenými v Příloze č. 1 ZD – Návrh Smlouvy na rozvoj nástroje pro správu identit, s Přílohou č. 2 ZD – Technický popis požadovaného řešení a Přílohou č. 3 ZD – Cenová nabídka. Zadavatel uvádí, že nástroj pro správu identit, který je předmětem plnění této VZ, bude charakterizován jako kritická informační infrastruktura dle § 2 písm. b) zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů. Plnění předmětu VZ bude poskytováno ve dvou etapách, a to následovně: 1. etapa Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM) Finanční správy České republiky po dobu 15 měsíců dle podmínek stanovených v Příloze č. 1 ZD a Příloze č. 2 ZD. 2. etapa Poskytování podpory provozu a rozvoje po dobu 48 měsíců dle Přílohy č. 1 ZD. Podpora provozu v rámci 2. etapy zahrnuje: a) řešení incidentů v režimu 5x8 a za podmínek stanovených v čl. V. smlouvy; b) poskytnutí Service Desk pro hlášení a sledování vyřizování incidentů a požadavků na poskytnutí konkrétní služby podpory provozu; c) zajištění služby Hot-line pro urgentní předávání incidentů; d) monitoring IAM pro detekci a řešení problémů. Rozvoj v rámci 2. etapy plnění předmětu VZ zahrnuje školení, analytické, programátorské a další technické aktivity, které bude dodavatel poskytovat na základě požadavků zadavatele, a to v maximálním rozsahu 320 člověkodnů. Jedním člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka (dále jen „MD“). Zadavatel není povinen v rámci 2. etapy plnění předmětu VZ požadovat žádný konkrétní počet MD a dodavatel je oprávněn fakturovat jen skutečně poskytnuté MD.

Kód z číselníku NIPEZ

72222300-0

Název z číselníku NIPEZ

Služby informačních technologií

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72222300-0

Název z číselníku CPV

Služby informačních technologií

Název předmětu

Služby informačních technologií

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailPodpora programového vybavení72261000-2Podpora programového vybavení
DetailSlužby informačních technologií72222300-0Služby informačních technologií

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail22. 04. 2025 13:38Změna nebo doplnění zadávací dokumentace
Detail17. 04. 2025 13:56Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail17. 04. 2025 13:20Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace17. 04. 2025 13:52Bc. Jana Šrámková
Detail31. 03. 2025 11:12Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


28. 03. 2025 00:0031. 03. 2025 00:00F2025-016789Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka