Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM)
Základní informace
Název zadávacího postupu
Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM)
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/25/V00006615
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2025-016789
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00006615
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
31. 03. 2025 11:12
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
06. 05. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Bc.
Jméno
Monika
Příjmení
Košťáková
Monika.Kostakova@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 296854947
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky (dále také „VZ”) je rozvoj nástroje pro správu identit (IAM) Finanční správy České republiky po dobu 15 měsíců a následná podpora provozu a rozvoje po dobu 48 měsíců, a to v souladu s podmínkami uvedenými v Příloze č. 1 ZD – Návrh Smlouvy na rozvoj nástroje pro správu identit, s Přílohou č. 2 ZD – Technický popis požadovaného řešení a Přílohou č. 3 ZD – Cenová nabídka. Zadavatel uvádí, že nástroj pro správu identit, který je předmětem plnění této VZ, bude charakterizován jako kritická informační infrastruktura dle § 2 písm. b) zákona č. 181/2014 Sb., o kybernetické bezpečnosti a o změně souvisejících zákonů (zákon o kybernetické bezpečnosti), ve znění pozdějších předpisů. Plnění předmětu VZ bude poskytováno ve dvou etapách, a to následovně: 1. etapa Rozvoj nástroje pro správu identit (IAM) Finanční správy České republiky po dobu 15 měsíců dle podmínek stanovených v Příloze č. 1 ZD a Příloze č. 2 ZD. 2. etapa Poskytování podpory provozu a rozvoje po dobu 48 měsíců dle Přílohy č. 1 ZD. Podpora provozu v rámci 2. etapy zahrnuje: a) řešení incidentů v režimu 5x8 a za podmínek stanovených v čl. V. smlouvy; b) poskytnutí Service Desk pro hlášení a sledování vyřizování incidentů a požadavků na poskytnutí konkrétní služby podpory provozu; c) zajištění služby Hot-line pro urgentní předávání incidentů; d) monitoring IAM pro detekci a řešení problémů. Rozvoj v rámci 2. etapy plnění předmětu VZ zahrnuje školení, analytické, programátorské a další technické aktivity, které bude dodavatel poskytovat na základě požadavků zadavatele, a to v maximálním rozsahu 320 člověkodnů. Jedním člověkodnem se rozumí 8 hodin práce jednoho člověka (dále jen „MD“). Zadavatel není povinen v rámci 2. etapy plnění předmětu VZ požadovat žádný konkrétní počet MD a dodavatel je oprávněn fakturovat jen skutečně poskytnuté MD.
Kód z číselníku NIPEZ
72222300-0
Název z číselníku NIPEZ
Služby informačních technologií
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72222300-0
Název z číselníku CPV
Služby informačních technologií
Název předmětu
Služby informačních technologií
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Podpora programového vybavení | 72261000-2 | Podpora programového vybavení | ||
Služby informačních technologií | 72222300-0 | Služby informačních technologií |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 04. 2025 13:38 | Změna nebo doplnění zadávací dokumentace | |||
17. 04. 2025 13:56 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
17. 04. 2025 13:20 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | 17. 04. 2025 13:52 | Bc. Jana Šrámková | |
31. 03. 2025 11:12 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
28. 03. 2025 00:00 | 31. 03. 2025 00:00 | F2025-016789 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |