RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025.
Základní informace
Název zadávacího postupu
RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00020958
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00020958
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 07. 2024 12:58
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
23. 07. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Martina
Příjmení
Thielová
thielovam@army.cz
Telefon 1
+420 973487323
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na RD-Nákup diagnostického spotřebního materiálu k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od podpisu RD do 31.12.2025. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od podpisu RD do 31.12.2025 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 666/2023 vyžadujeme konkrétní diagnostický spotřební materiál (viz. Příloha č.2 – Cenová nabídka) od konkrétního dodavatele, a to společnosti TestLine Clinical Diagnostics s.r.o. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 420 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Minimální exspirace dodaného materiálu 12 měsíců od dodání. Dodání materiálu s kratší exspirací je nutné předem projednat s objednatelem. 2. Doručování objednávek v pracovních dnech pondělí – pátek v časovém rozmezí 8:00-14:30 hodin, doručení objednávky dopředu telefonicky avizovat (kontaktní osoby včetně telefonních čísel, viz. návrh RD) 3. Během přepravy uchovávat materiál při teplotě 2 – 8°C. 4. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET NEN. Požadavky: 1. Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadovaná písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. 2. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. 3. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. 4. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v jazyku českém. 5. Požadujeme dodání produktových listů k jednotlivým položkám. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Viz. přílohy č.1-4
Kód z číselníku NIPEZ
33694000-1
Název z číselníku NIPEZ
Diagnostika
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
33694000-1
Název z číselníku CPV
Diagnostika
Název předmětu
Diagnostika
Textové pole pro popis místa plnění
Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Diagnostika | 33694000-1 | Diagnostika |
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 16:58 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 08. 2024 06:22 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 08. 2024 06:22 | Uveřejnění výsledku | |||
29. 07. 2024 12:27 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
12. 07. 2024 12:58 | Uveřejnění zadávacích podmínek |