OP/24/2024/Z-Hlučín-Pos
Základní informace
Název zadávacího postupu
OP/24/2024/Z-Hlučín-Pos
Systémové číslo NEN
N006/24/V00039178
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00039178
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
02. 01. 2025 12:15
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Gabriela
Příjmení
Valinová
gabriela.valinova@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 553690117
Předmět
Popis předmětu
Na základě uzavřené Rámcové dohody na oceňování majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny v místě a čase obvyklé pro přímý prodej níže uvedených nemovitých věcí. Předmětem ocenění jsou pozemky: parc. č. 3088/58, výměra 121 m2, zastavěná plocha a nádvoří, Na pozemku stojí stavba: Hlučín, č.p. 1618, byt. dům, LV 1651 parc. č. 3088/59, výměra 267 m2, zastavěná plocha a nádvoří, Na pozemku stojí stavba: Hlučín, č.p. 1617, byt. dům, LV 1651 zapsané v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Moravskoslezský kraj, Katastrální pracoviště Opava, na listu vlastnictví 60000 pro katastrální území Hlučín, obec Hlučín. Popis oceňovaného majetku Předmětný majetek se nachází v obci a katastrálním území Hlučín. Předmětné pozemky jsou zcela zastavěny bytovými domy č. p. 1618 a 1617 ve vlastnictví společnosti Heimstaden Czech s.r.o., Gregorova 2582/3, Moravská Ostrava, 70200 Ostrava – LV 1651. Na předmětné pozemky navazují pozemky p. č. 3088/57 a 3088/1 ve vlastnictví Města Hlučín, dále pak p. č. 3088/174 ve vlastnictví společnosti Byty Hlučín, s.r.o. „v likvidaci“, Ostrava-Zábřeh, a p. č. 3088/173 v podílovém spoluvlastnictví fyzických a právnických osob. Nemovitý majetek bude realizován formou přímého prodeje pozemků p. č. 3088/58 a 3088/59 v k. ú. Hlučín do vlastnictví vlastníka staveb, Hlučín č. p. 1617 a 1618, kterému svědčí předkupní právo podle § 3056 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů. Dle planého územního plánu Hlučína se předmětný majetek nachází v zastavěném území města, v ploše bydlení – hromadné v bytových domech. V současné době je na pozemek p. č. 3088/58 v k. ú. Hlučín umístěna stavba bytového domu č.p. 1618 a na pozemku p. č. 3088/59 v k. ú. Hlučín umístěna stavba bytového domu č.p. 1617. V dotčeném území se nepředpokládá budoucí změna využití. Jedná se stabilizované plochy určené pro hromadné bydlení v bytových domech. Na předmětném majetku se nachází nebo ochranným pásmem zasahuje energetické zařízení typu: podzemní síť NN společnosti ČEZ Distribuce, a.s. V zájmovém území nebo jeho blízkosti se nachází provozovaná PZ ve vlastnictví nebo správě společnosti GasNet s.r.o. Pozemky se nachází mimo záplavovou oblast. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM, ilustrativní fotografie, vyjádření k územnímu plánu, vyjádření k inženýrským sítím, záplavová území, surovinový informační systém a krycí list nabídky. Současně požadujeme dodání znaleckého posudku v elektronické podobě ve formátu pdf. Lhůta pro zpracování znaleckého posudku je do 30 kalendářních dnů od akceptace objednávky. Místem plnění je odbor Odloučené pracoviště Opava. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ nabídkový list dílčí zakázky s doplněnými údaji identifikace uchazeče, příslušné kontaktní osoby a závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Termín zaslání závazné cenové nabídky je stanoven do 11. 12. 2024 do 12:00 hod. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Kontaktní osoby: Jaroslava Pospíšilová tel: 553 690 110 e-mail: jaroslava.pospisilova@uzsvm.cz Oprávněné osoby objednatele: Mgr. Bc. Stanislav Muráň tel: 553 690 100 e-mail: stanislav.muran@uzsvm.cz Mgr. Tomáš Uvíra tel: 553 690 115 e-mail: tomas.uvira@uzsvm.cz Bc. Barbora Dostálová, DiS. tel: 553 690 107, 730 581 595 e-mail: barbora.dostálova@uzsvm.cz
Kód z číselníku NIPEZ
71319000-7
Název z číselníku NIPEZ
Služby soudních znalců
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
71319000-7
Název z číselníku CPV
Služby soudních znalců
Název předmětu
Služby soudních znalců
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00033845
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
02. 01. 2025 12:15 | Uveřejnění výsledku | |||
02. 01. 2025 12:15 | Uveřejnění účastníků |