Zajištění podpory PR a komunikačních aktivit za účelem podpory projektů SIRS

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění podpory PR a komunikačních aktivit za účelem podpory projektů SIRS

Systémové číslo NEN

N006/24/V00039065

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2024-060540

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00039065

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

9 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

05. 12. 2024 09:03

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

15. 01. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Gabriela

Příjmení

Cvrkalová

E-mail

gabriela.cvrkalova@sirsdevelopment.cz

Telefon 1

+420 602556461

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je komunikace a podpora komunikačních aktivit za účelem podpory strategických projektů SIRS. Předmětem komunikace jsou tedy strategické projekty SIRS. V současné době se jedná o tyto projekty: Strategický podnikatelský park u obce Dolní Lutyně a Strategický podnikatelský park Cheb. Během trvání rámcové dohody by se však měl počet těchto strategických projektů rozšířit až na 5 projektů. Dodavatel bude kontinuálně poskytovat komunikační a konzultační služby k projektům na odborné úrovni ve spojitosti s propagováním SIRS i projektů. Předmětné plnění zahrnuje průběžné zajišťování public relations (dále též „PR“) i public affairs (dále též „PA“) aktivit vedoucích k propagaci a medializaci projektů dle specifikace zadavatele: • budování image projektu a zlepšování veřejného mínění ve prospěch projektů o rozšiřování povědomí o projektu mezi relevantní okruh obyvatel; • navržení komunikační strategie jednotlivých PR a PA aktivit k podpoře projektů; vytváření strategií komunikace jednotlivých kampaní projektu o vytipování, popsání a oslovení vhodných cílových skupin projektů pro jednotlivé kampaně, o tvorbu plánů a rozpočtů jednotlivých kampaní; • návrh a sestavení vhodného mixu nástrojů komunikace pro jednotlivé kampaně se zaměřením na nejvhodnější cílové skupiny (cílené oslovování); • analýzy dle potřeby zadavatele (SWOT analýza, analýza komunikačních kanálů, identifikace a analýza cílové skupiny, segmentace na klíčové podskupiny, analýza monitoringu, rozbor komunikačních prostředků na základě analýzy cílových skupin a další obdobné analýzy) o tvorba komplexních zpracování kreativního řešení jednotlivých kampaní; • strategické konzultace pro realizaci jednotlivých kampaní a jejich mix včetně návrhů časových harmonogramů a výběru optimálních komunikačních kanálů o průběžné sledování a vyhodnocování komunikačních aktivit (reporting), o kontrola správnosti výstupů a průběžná aktualizace komunikační strategie dle potřeb zadavatele; • podpora spolupráce s influencery dle potřeb zadavatele; • podpora spolupráce v oblasti Public Affairs – navazování vztahů a komunikace s relevantními stakeholdery v rámci projektu. • krizová komunikace o plány a realizace krizových komunikací, o budování a realizování komunikačních postupů s cílem udržet reputaci, zachovat a ochránit dobré jméno projektu v krizových situacích, o zajistit prevenci komunikačních chyb anebo jejich včasnou identifikaci v rámci krizové komunikace prostřednictvím analýzy informačních toků vně subjektu zadavatele; • komunikace s médii o analýzy komunikačních kanálů se zaměřením na konkrétní cílové skupiny, o průběžné budování efektivních media relations; • příprava tiskových materiálů o copywriting dle zadání (tiskové zprávy, články, web, letáky, plakáty, newsletter a další dle specifikace zadavatele); • příprava a realizace tiskových konferencí; • příprava obsahu pro SOME (social media) o podpora online komunikace zadavatele pro vybrané kampaně projektu včetně analýzy jejich využití (vytváření obsahu na webové stránky, příprava obsahu pro sociální sítě); • realizace influencer marketingu vedoucí k propagaci projektů; • individuální práce s médii včetně eventů pro novináře (vzdělávání novinářů) o aktivní utváření media relations; • dohled nad komplexností a provázaností jednotlivých poptávaných činností; Rozsah služeb v rámci dílčích komunikačních kampaní bude stanoven vždy dle rozsahu a věcné náplně konkrétní iniciativy v rámci strategických projektů SIRS na základě konkrétní dílčí smlouvy (objednávky) zadavatele (Objednatele ve smyslu Rámcové dohody). V rámci realizace dílčích plnění, resp. kampaní budou požadovány po dodavateli (Zhotoviteli ve smyslu Rámcové dohody) následující oblasti činností: - rozbor aktuální situace, - identifikace a analýza cílové skupiny, - návrh dílčí strategie a její implementace včetně časového harmonogramu přípravy, - výběr nejoptimálnějšího komunikačního kanálu nebo jejich kombinaci a realizaci komunikační kampaně včetně efektivního finančního plánu, - oslovení cílových skupin, - kompletní zpracování kreativního řešení kampaně, - produkce kreativních návrhů, - příprava textů, - produkce, - vyhodnocení.

Kód z číselníku NIPEZ

79413000-2

Název z číselníku NIPEZ

Poradenství v oblasti marketingového řízení

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79413000-2

Název z číselníku CPV

Poradenství v oblasti marketingového řízení

Název předmětu

Poradenství v oblasti marketingového řízení

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidenční číslo v TED

740293-2024

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 12. 2024 20:29Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail05. 12. 2024 09:03Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


03. 12. 2024 00:0004. 12. 2024 00:00F2024-060540Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka