Zajištění podpory PR a komunikačních aktivit za účelem podpory projektů SIRS
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zajištění podpory PR a komunikačních aktivit za účelem podpory projektů SIRS
Systémové číslo NEN
N006/24/V00039065
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2024-060540
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00039065
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
9 000 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
05. 12. 2024 09:03
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
15. 01. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Gabriela
Příjmení
Cvrkalová
gabriela.cvrkalova@sirsdevelopment.cz
Telefon 1
+420 602556461
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je komunikace a podpora komunikačních aktivit za účelem podpory strategických projektů SIRS. Předmětem komunikace jsou tedy strategické projekty SIRS. V současné době se jedná o tyto projekty: Strategický podnikatelský park u obce Dolní Lutyně a Strategický podnikatelský park Cheb. Během trvání rámcové dohody by se však měl počet těchto strategických projektů rozšířit až na 5 projektů. Dodavatel bude kontinuálně poskytovat komunikační a konzultační služby k projektům na odborné úrovni ve spojitosti s propagováním SIRS i projektů. Předmětné plnění zahrnuje průběžné zajišťování public relations (dále též „PR“) i public affairs (dále též „PA“) aktivit vedoucích k propagaci a medializaci projektů dle specifikace zadavatele: • budování image projektu a zlepšování veřejného mínění ve prospěch projektů o rozšiřování povědomí o projektu mezi relevantní okruh obyvatel; • navržení komunikační strategie jednotlivých PR a PA aktivit k podpoře projektů; vytváření strategií komunikace jednotlivých kampaní projektu o vytipování, popsání a oslovení vhodných cílových skupin projektů pro jednotlivé kampaně, o tvorbu plánů a rozpočtů jednotlivých kampaní; • návrh a sestavení vhodného mixu nástrojů komunikace pro jednotlivé kampaně se zaměřením na nejvhodnější cílové skupiny (cílené oslovování); • analýzy dle potřeby zadavatele (SWOT analýza, analýza komunikačních kanálů, identifikace a analýza cílové skupiny, segmentace na klíčové podskupiny, analýza monitoringu, rozbor komunikačních prostředků na základě analýzy cílových skupin a další obdobné analýzy) o tvorba komplexních zpracování kreativního řešení jednotlivých kampaní; • strategické konzultace pro realizaci jednotlivých kampaní a jejich mix včetně návrhů časových harmonogramů a výběru optimálních komunikačních kanálů o průběžné sledování a vyhodnocování komunikačních aktivit (reporting), o kontrola správnosti výstupů a průběžná aktualizace komunikační strategie dle potřeb zadavatele; • podpora spolupráce s influencery dle potřeb zadavatele; • podpora spolupráce v oblasti Public Affairs – navazování vztahů a komunikace s relevantními stakeholdery v rámci projektu. • krizová komunikace o plány a realizace krizových komunikací, o budování a realizování komunikačních postupů s cílem udržet reputaci, zachovat a ochránit dobré jméno projektu v krizových situacích, o zajistit prevenci komunikačních chyb anebo jejich včasnou identifikaci v rámci krizové komunikace prostřednictvím analýzy informačních toků vně subjektu zadavatele; • komunikace s médii o analýzy komunikačních kanálů se zaměřením na konkrétní cílové skupiny, o průběžné budování efektivních media relations; • příprava tiskových materiálů o copywriting dle zadání (tiskové zprávy, články, web, letáky, plakáty, newsletter a další dle specifikace zadavatele); • příprava a realizace tiskových konferencí; • příprava obsahu pro SOME (social media) o podpora online komunikace zadavatele pro vybrané kampaně projektu včetně analýzy jejich využití (vytváření obsahu na webové stránky, příprava obsahu pro sociální sítě); • realizace influencer marketingu vedoucí k propagaci projektů; • individuální práce s médii včetně eventů pro novináře (vzdělávání novinářů) o aktivní utváření media relations; • dohled nad komplexností a provázaností jednotlivých poptávaných činností; Rozsah služeb v rámci dílčích komunikačních kampaní bude stanoven vždy dle rozsahu a věcné náplně konkrétní iniciativy v rámci strategických projektů SIRS na základě konkrétní dílčí smlouvy (objednávky) zadavatele (Objednatele ve smyslu Rámcové dohody). V rámci realizace dílčích plnění, resp. kampaní budou požadovány po dodavateli (Zhotoviteli ve smyslu Rámcové dohody) následující oblasti činností: - rozbor aktuální situace, - identifikace a analýza cílové skupiny, - návrh dílčí strategie a její implementace včetně časového harmonogramu přípravy, - výběr nejoptimálnějšího komunikačního kanálu nebo jejich kombinaci a realizaci komunikační kampaně včetně efektivního finančního plánu, - oslovení cílových skupin, - kompletní zpracování kreativního řešení kampaně, - produkce kreativních návrhů, - příprava textů, - produkce, - vyhodnocení.
Kód z číselníku NIPEZ
79413000-2
Název z číselníku NIPEZ
Poradenství v oblasti marketingového řízení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79413000-2
Název z číselníku CPV
Poradenství v oblasti marketingového řízení
Název předmětu
Poradenství v oblasti marketingového řízení
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidenční číslo v TED
740293-2024
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 12. 2024 20:29 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
05. 12. 2024 09:03 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
03. 12. 2024 00:00 | 04. 12. 2024 00:00 | F2024-060540 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení – obecná veřejná zakázka |