nákup kalendářů a kancelářských potřeb - kopie

Základní informace


Název zadávacího postupu

nákup kalendářů a kancelářských potřeb - kopie

Systémové číslo NEN

N006/24/V00035499

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00035499

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

05. 11. 2024 11:22

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

14. 11. 2024 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Eva

Příjmení

Kvapilová

E-mail

kvapilovae@army.cz

Telefon 1

+420 973244524

Předmět


Popis předmětu

Nákup kalendářů a kancelářských potřeb dle tabulky cenové kalkulace ( součástí je specifikace položky předmětu ) k vyplnění žlutě označených polí a vložení zpět. Další informace viz. příloha Obecné informace pro dodavatele. Konečná nabídková cena s DPH musí být uvedena včetně platné sazby DPH v ČR. !!! NÁVRH OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Výběrové řízení bude vyhodnoceno na základě cenových nabídek, vyhrává nejnižší nabídková cena (cena včetně dopravného a dalších nákladů spojených s provedením dodávky), při splnění požadovaných parametrů. Účastníci VŘ budou seznámeni s výsledky prostřednictvím elektronického tržiště. S vítěznou firmou bude neprodleně zahájeno jednání o uzavření kupní smlouvy. Obchodní podmínky zadavatel stanovil v návrhu objednávky, který předkládá jako součást zadávací dokumentace. Dodavatel do návrhu objednávky doplní své údaje. Pokud budete cokoliv měnit, označte tyto změny červeně!!!! Dodavatelem upravený návrh objednávky předloží zadavateli v nabídce.

Kód z číselníku NIPEZ

30192000-1

Název z číselníku NIPEZ

Kancelářské potřeby

Hlavní místo plnění

Pardubický kraj

Kód z číselníku CPV

30192000-1

Název z číselníku CPV

Kancelářské potřeby

Název předmětu

Kancelářské potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

VZ 551240 Lázně Bohdaneč, budova č. 17, sklad logistiky

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ053Pardubický kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail26. 11. 2024 12:11Uveřejnění výsledku
Detail26. 11. 2024 12:11Uveřejnění účastníků
Detail18. 11. 2024 09:46Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail11. 11. 2024 09:07Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail05. 11. 2024 11:22Uveřejnění zadávacích podmínek