DP - nákup spotřebního diagnostického materiálu-diagnostické testy a činidla pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín
Základní informace
Název zadávacího postupu
DP - nákup spotřebního diagnostického materiálu-diagnostické testy a činidla pro OLD Hlučín u VVetÚ Hlučín
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/25/V00009694
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00009694
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
19. 04. 2025 08:52
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
dana.koligova@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostického spotřebního materiálu – diagnostické testy a činidla k zabezpečení chodu OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín v období od 1.7.2024 do 30.6.2025. Diagnostické sety a činidla jsou nezbytnou součástí akreditovaných metod, které jsou používány pro bližší určení druhu bakterií a konfirmaci v klinické mikrobiologii i mikrobiologii potravin. Tyto testy jsou založeny na určení co nejpřesnějšího druhu bakterií pomocí biochemických vlastností a umožňují určit více parametrů najednou, což podstatně zkracuje dobu vyšetření. Požadované činidla jsou nezbytnou součástí pro provedení diagnostických testů. Požadované zboží je součástí akreditovaných metodik dle osvědčení o akreditaci č. 666/2023 ze dne 12. 12. 2023. Firma O.K. SERVIS BioPro, s.r.o. je výhradní prodejce tohoto zboží. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele – vystavených dílčích objednávek na základě uzavřené rámcové dohody (RD) s vítězným uchazečem pro uvedené období. Vítězný dodavatel zajistí v uvedeném období od 1.7.2024 do 30.6.2025 jednotlivá dílčí plnění prodejem a distribucí uvedeného sortimentu - viz. příloha číslo 2. V návaznosti na osvědčení o akreditaci č. 666/2023 vyžadujeme konkrétní diagnostické testy a činidla (viz. Příloha č.2 – Cenová nabídka) od konkrétního dodavatele, a to společnosti O.K.SERVIS BioPro, s.r.o.. Předpokládaná výše plnění RD v uvedeném období bude do výše max. 80 000,- Kč s DPH, uvedené výše však nemusí být dosaženo. Požadujeme: 1. Aby rozvoz diagnostického spotřebního materiálu pro Vojenský veterinární ústav Hlučín byl prováděn režii vítězného účastníka, a to buď distribuční společnosti anebo poštou. 2. Aby dílčí objednávky byly podepisovány elektronickým podpisem v systému ET NEN – viz. obchodní podmínky, zadavatel požaduje do 3 pracovních dnů od jejich vložení do ET. 3. Uchazeč musí splňovat platné požadavky na distribuci a manipulaci s diagnostickými látkami podle platných norem – viz. návrh RD. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh rámcové dohody, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním distributorem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v jazyku českém. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. příloha č.1-4.
Kód z číselníku NIPEZ
33694000-1
Název z číselníku NIPEZ
Diagnostika
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
33694000-1
Název z číselníku CPV
Diagnostika
Název předmětu
Diagnostika
Textové pole pro popis místa plnění
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P24V00016645
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 04. 2025 08:52 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
19. 04. 2025 08:52 | Uveřejnění účastníků | |||
19. 04. 2025 08:52 | Uveřejnění výsledku |