Zábrany a reklamní stojany pro NP Vítkov

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zábrany a reklamní stojany pro NP Vítkov

Systémové číslo NEN

N006/25/V00002813

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00002813

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

35 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

31. 01. 2025 07:44

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

11. 02. 2025 07:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Zdeněk

Příjmení

Kocour

E-mail

zdenek.kocour@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973204977

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je dodání reklamních stojanů a zábran pro organizování návštěvníků na NPV. (dále jen „zboží“) dle „Specifikace požadovaného zboží“ uvedené v příloze č. 1 návrhu Kupní smlouvy, která je přílohou této výzvy a jeho dodání kupujícímu do místa plnění dle čl. V odst. 5.3 návrhu Kupní smlouvy.Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Zadavatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Poskytovatel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení Zadavateli. Zadavatel neposkytuje zálohové platby. Kontrola úplnosti provedení služby bude provedena na místě plnění při převzetí služby. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady poskytovatele a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. • Výpis z obchodního rejstříku (nebo ŽR, SKD, SCD) Zadavatel bude hodnotit pouze nabídku dodavatelů, které splňují požadavky uvedené v souboru „Specifikace požadovaného zboží“ a požadavky na kvalifikaci uvedené v článku 3.1 této zadávací dokumentace. Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh musí dodavatel doplnit, podepsat oprávněnou osobou a vrátit zpět jako přílohu. Jednotkové ceny vyplňte v příloze č. 2 návrhu kupní smlouvy „Závazná cenová nabídka“. Do těchto cen zahrňte veškeré náklady spojené s plněním zakázky. Přihlášením se do výběrového řízení uchazeč souhlasí s obchodními podmínkami v návrhu smlouvy a Všeobecnými obchodními podmínkami Ministerstva obrany verze platné k datu zveřejnění výzvy k podání nabídky. Návrh smlouvy je součástí zadávací dokumentace. Tento návrh smlouvy účastník vyplní, podepíše a vrátí zpět jako přílohu své nabídky. V případě, že návrh smlouvy bude podepsán jinou osobou než statutárním orgánem účastníka, musí být součástí nabídky písemné zmocnění k tomuto úkonu podepsané statutárním orgánem účastníka. Součástí zadávací dokumentace je příloha č. 2 návrhu kupní smlouvy „Závazná cenová nabídka“, Všechny položky musí být oceněny nenulovou položkou. Tato příloha je povinná. Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Při zadání části nebo celé veřejné zakázky poddodavateli je účastník povinen uvést jako přílohu identifikační údaje tohoto poddodavatele včetně jeho požadovaných příslušných oprávnění a písemného závazku mezi účastníkem o veřejnou zakázku a poddodavatelem v požadovaném rozsahu veřejné zakázky nebo čestné prohlášení účastníka, že v případě vítězné nabídky uzavře s poddodavatelem písemný závazek (např. smlouvu) a jeho kopii zašle zadavateli před uzavřením smlouvy mezi zadavatelem a účastníkem. V případě nedoložení výše uvedených dokumentů bude nabídka účastníka z hodnocení vyřazena. Zadavatel si vymezuje právo určit vítěze v souladu se zadávacími podmínkami a po vyhodnocení rizik spojených s plněním smluvního vztahu. Dále si zadavatel vymezuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek a zrušit zadávací postup bez uvedení důvodů až do uzavření smluvního vztahu. Zadavatel neposkytuje náhrady nákladů, které účastník vynaložil na účast v zadávacím postupu. Zadavatel stanovuje lhůtu pro podání stížností z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami 3 pracovní dny, která se počítá ode dne vyhlášení veřejné zakázky, a z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky lhůtu 3 pracovní dny, která se počítá ode dne zv

Kód z číselníku NIPEZ

30195800-0

Název z číselníku NIPEZ

Závěsné konzoly a držáky

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30195800-0

Název z číselníku CPV

Závěsné věšáky a držáky

Název předmětu

Závěsné věšáky a držáky

Textové pole pro popis místa plnění

Vojenský historický ústav Praha, U Památníku 1600/2, 130 05 Praha 3 – Žižkov (GPS: 50.0874358N, 14.4449658E).

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailBezpečnostní ohrazení34928310-4Bezpečnostní ohrazení
DetailTabulky a výrobky s nimi spojené44423400-5Značky a výrobky s nimi spojené
DetailZávěsné konzoly a držáky30195800-0Závěsné věšáky a držáky

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ano

Systémové číslo IEN

2502000060

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail31. 01. 2025 07:44Uveřejnění zadávacích podmínek