Nákup diagnostických testů pro služební psy u VVetÚ Hlučín

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup diagnostických testů pro služební psy u VVetÚ Hlučín

Systémové číslo NEN

N006/24/V00026024

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00026024

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

23. 08. 2024 09:55

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 09. 2024 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Thielová

E-mail

thielovam@army.cz

Telefon 1

+420 973487323

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup diagnostických testů pro služební psy u VVetÚ Hlučín pro provádění laboratorních vyšetřování vzorků odebraných v rámci výkonu veterinární léčebně preventivní péče a veterinárního dozoru. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Požadujeme délku minimální exspirace delší 12 měsíců od dodání zboží. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 kalendářních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

Kód z číselníku NIPEZ

33141625-7

Název z číselníku NIPEZ

Diagnostické sady

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33141625-7

Název z číselníku CPV

Diagnostické sady

Název předmětu

Diagnostické sady

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailDiagnostické sady33141625-7Diagnostické sady

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail06. 09. 2024 12:41Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail23. 08. 2024 09:55Uveřejnění zadávacích podmínek