SpMO 41402/2021-6624 Kontrola těsnosti chladícího okruhu - Thermo King
Základní informace
Název zadávacího postupu
SpMO 41402/2021-6624 Kontrola těsnosti chladícího okruhu - Thermo King
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/21/V00024001
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00024001
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
14. 09. 2021 09:43
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
23. 09. 2021 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Předmět
Popis předmětu
Závazek poskytovatele provést službu definovanou touto smlouvou. Předmětem služby se pro účely této smlouvy rozumí závazek poskytovatele provést kontrolu těsnosti a popř. doplnění chladící náplně u 3 kusů Thermo Kingů. P.č. Název Výrobní číslo 1 KONT.ISO 1C TK-2 KOMORY MCZU1244121 2 KONT.ISO 1C TK-2 KOMORY MCZU1244414 3 KONT.ISO 1C TK-2 KOMORY MCZU1244190 Závazek objednatele za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Obchodní podmínky zadavatel stanovil v návrhu smlouvy, který předkládá jako součást zadávací dokumentace. Dodavatel do návrhu smlouvy doplní své údaje. Dodavatelem upravený návrh smlouvy předloží v nabídce. V případě, že dodavatel shledá v návrhu smlouvy nejasnosti, vyžádá si od zadavatele dodatečné informace. Dodavatelem upravený návrh smlouvy musí akceptovat ustanovení obecně závazných právních předpisů vztahujících se k provádění této veřejné zakázky. Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové kalkulace služby , které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST VÝPOČTŮ A IDENTICKOU HODNOTU nabídky a návrhu smlouvy.
Kód z číselníku NIPEZ
42513000-5
Název z číselníku NIPEZ
Chladící a mrazící zařízení
Hlavní místo plnění
Jihočeský kraj
Kód z číselníku CPV
42513000-5
Název z číselníku CPV
Chladící a mrazící zařízení
Textové pole pro popis místa plnění
VÚ 6624 Bechyně
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Chladící a mrazící zařízení | 42513000-5 | Chladící a mrazící zařízení |
Místo plnění
CZ031 | Jihočeský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
14. 09. 2021 09:43 | Uveřejnění zadávacích podmínek |